Tävling! Vinn Graffiti Nails från Isadora!





Ny tävling här på www.hannahsthlm.se !
Denna vecka har du chansen att kamma hem två lack från Isadora.
Senaste trenden på naglarna är GRAFFITILOOK och med Isadoras rosa Wonder Nail samt Isadoras svarta Graffiti Nail Top kommer du garanterat ha heta naglar nu på sensommaren!

Du lägger först det rosa lacket och låter et torka ca 10 minuter innan du lägger på den svarta Graffiti Nail Top som automatiskt brer ut sig som Graffiti över nageln på 30 sek.

För att vara med och tävla så lämnar du som vanligt enkelt en kommentar att du vill deltaga!
ALLA som vill är välkomna att vara med,bloggägare eller blogglös.
Glöm inte namn,mail samt ev. bloggadress bara i din kommentar.

Har du en egen blogg får du gärna låna min bild och länka/tipsa dina läsare om tävlingen.
Tipsar du får du automatiskt en extra lott i dragningen. Skriv det i din kommentar så kikar jag upp!

Tävlingen avslutas Söndag den 29 Augusti klockan 20.00

                       Kram & Good Luck!♥
117 kommentarer
M

Jag vill gärna vara med :)

Anna G

Åh jag älskar isadoras lack och de nya har jag inte testat än! Jaq vill gärna vara med och hoppas att jag får testa dem nu :D



Kram Anna

kajsa

Jag är med! :D

Jeanette

Jag är självklart med!!

ejmis

Jag är med =)

Therese

Jag vill vara med:)

Erika

Jag är med

Elin

Jag är med!! =)

Maude

Jag är också med!

Lillan

jag vill gärna vinna. har även länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/august/nagellack-1.html

Linda

Jag är med=)

amanda

jag är med :)

Jenny

Jag är med som alltid annars :) Håller tummarna även denna gång .

mrsmodesty



Vill vinna! Dottern med :-)

Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

åh, detta hade varit helt perfekt. Min syster fyller år den 2 sep och hon är en nagellackssamlare. Då hade jag gett de till henne :)

Här är länk: http://loon.blogg.se/tavlingar/2010/august/grafiti-nails.html

Maja E

SÅ Klart jag är med!

Sandra - mamma till Molly

Hej, jag är gärna med och tävlar om två lotter.

Har tipsat om tävlingen på min blogg: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/august/nagelack-288.html



/Sandra

fia

Jag är med och har länkat på min blogg.

kram .

Andrea

Jag är med!

Ronja

Såklart jag är med ;)



Länk till inlägg: http://ronjaajaansson.bloggplatsen.se/2010/08/24/3450476-vinn-nagellack/



KRAM!

Jessica

Jag är också me!

Elisabeth E

Jag är med!

helena

jag är lätt med! eftersom jag är ett riktigt nagelfreak skulle det vara skitkul att vinna :D



har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/5725787/nagellack.htm



kram Helena :)

Jenny Sjöberg

Jag vill delta! De här lacken verka ju hur häftiga som helst. Länkat också: http://jennyjon.bloggplatsen.se/2010/08/24/3450877-tavling-vinn-graffiti-nails-fran-isadora/

Krånglig&Konstig

Jag är gärna med! Här har jag länkat :

http://krangligochkonstig.blogg.se/2010/august/vinn-graffiti-nails-fran-isadora.html

Cassandra

Åh jag tycker verkligen att detta graffiti nagellack är ur häftigt så jag deltar såklart! :D här är min länk: http://hannahsthlm.blogg.se/2010/august/tavling-vinn-graffiti-nails-fran-isadora.html

L I N H - en mode blogg ♔

Jag är så gärna med eftersom jag får inte köpa dom av mina föräldrar för dom tycker att det är ovärt & värdelös, men om jag vinner så slipper jag tjata hela tiden<3 vi håller tummarna ;*

länk: http://sweetlinh.blogg.se/2010/august/jag-tavlar-hos-hannah.html#comment



kramkram:)

Anna på Grönkulla

Jag vill gärna vara med, har länkat här också:

http://annapagronkulla.blogspot.com/2010/08/tavlar-hos-hanna-om-nagellack.html

Saga

Jag är jättegärna med och deltar :D

evamar

Verkar kunna bli riktigt snyggt. Jag är med och länkar såklart:



http://evamar.blogg.se/2010/august/nagellack-28-aug.html

Mashiara

Jag är gärna med! :)

Mattias

Jag är självklart med även jag och tipsar givetvis för en extra vinstchans på: http://villduvinna.blogg.se/2010/august/graffitinails-28-augusti.html



Ha det gott så länge!

Mattias

Madeleine

jag är med o tävlar :)

Loova

Åh jag är mer än gärna med =D

ida

Åh, jag vill väldigt gärna vara med! Det där är så läckert!

Petra

Jag är med!! Detta vill jag gärna vinna, min kära syster fyller snart år och hon har letat och letat efter detta men det är slut överallt, en perfekt present! Kram :)

Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

ojojojoj vilken kanon tävling.. jag har läst om graffiti nails från isadora och har velat testa det men har ännu int blivit av.. när jag såg den hära tävlingen blev jag super duper lycklig..Jag hoppas verkligen jag har turen på min sida och vinner detta.. Just för att jag verkligen vill testa det..

Kramar i massor

Isabella

är supergärna med! har dock ingen blogg :)

Annelie

Jag är med!

angelika

Åh, jag viiiill så gärna vinna!!!!!!!

jenn

Spännande! Självklart vill jag vara med och prova detta häftiga nagelack!

jenn

2 lotter: Jag har länkat här: http://barbados.blogg.se/2010/august/28-augusti-graffitinails.html

Pia

Jag är gärna med och tävlar.



Hälsn. Pia

[email protected]

Liza

Åh jag är verkligen med! Har sett en del som har sånt och jag tycker det är så snyggt och häftigt! lskar ju att fixa mina naglar och detta graffitilack skulle bli pricken över i:et i min hög av nagellack!

Kram!

julia

Åh jag har funderat starkt på om jag ska köpa ett sånt, nu kan jag ju tävla om det istället:D Så, Jag är med:D

Kicki

kul med snygga naglar, jag är med och tävlar:)!

Olivia

ååh, jag vill jättegärna vara med! jag är ju då blogglös men tänkte att jag kunde länka på facebook istället, hoppas det går bra! =)

Johanna Ö

Graffitinaglar låter ju urläckert! Vill gärna pröva lyckan :)

Jessica

Hejsan! Vill vara med i din tävling har länkat på min blogg:))

http://www.jezzie1986.com/2010/08/isadora.html



Ha en bra dag.

Therese

Jag vill vara med! :) Har spanat på detta lacket ett bra tag :D

Har länkat här: http://theeereeeseee.blogg.se/2010/august/jag-tavlar-1.html#comment

Cilla

Jag vill också vara med! Graffiti Nail Top verkar tufft! :)

Olelsi / Nettan

Läcker vinst såklart jag hänger på!!

Länk:

http://olelsi.blogg.se/2010/august/ny-lacker-tavling.html



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

[email protected]

Fröken Eko

Hejsan!



Jag vill gärna vara med och tävla om nagellacket :)

I högra sidospalten på min blogg har jag länkat till din tävling, och länken låter jag vara uppe t.o.m. sista tävlingsdan.



Häls. F

Marie

Hej jag vill gärna vara med och vinna. Är sällan med i bloggtävlingar men jag älskar nagellack så den här vill jag gärna vinna.



Kram Marie

Linnéa - mamma till Pärla

Åh, det är ju så jäkla snyggt! Självklart är jag med :D

Xperia

Nämen va coolt har helt missat denna nya grejj.

Skule vara sjukt coolt att få testa på så jag är gärna med och tävlar.

Lene-Therese

Jag vill vara med i tävlingen! :D

mathilda

jag tävlar absolut!:D

Hannele - Snart 2barnsmamma

Hej!

Jag är med och tävlar :D perfekt tävling eftersom jag har precis lyxat med att spara ut mina naglar igen :D

Linda Fransson

Då är jag med och deltar igen och hoppas på bättre tur! För en 18 årig flicka som mig är detta bland de bästa man kan få! Älskar nagellack och skulle mer än gärna vilja pröva denna nyhet som kommit ut på marknaden :)



Har länkat från min tävlingsblogg såklart! :)



Inlägget finner du här:



http://lindastavlingsblogg.blogg.se/2010/august/28-augusti-vinn-graffiti-nails-fran-isadora.html

claudia'*

jag är med :D

Linda

Jag är med! :D

giulia

hello!! JAG är jätte gärna med !!!!

Linnea

jag är med :)

Julia

Hej! Jag skulle vilja jätte gärna vara med!

"novala"

Jag vill jättegärna vara med!

Skriver en liten snutt på bloggen också :D



Kram <3

Anna

Jag vill vara med :)

Mamma Mia

att vara vacker i fingerspetsarna är en dröm. vore topp att få vinna

Dessan - Mitt liv som 19åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Jag är gärna med och tävlar, herregud vilket häftigt. Har aldrig sett något liknande! :) Kram

cornelia [FOTOBLOGG]

jag är med & har gjort en länkning till tävlingen:

http://corneliapettersson.blogg.se/2010/august/tavling.html :))

Sandra

Jag vill vara med :D

Sandra

Jag är med! :)

Gniztra

jag vill suveränt gärna vinna..

länkat.

http://www.improveme.se/gniztra/112132

daniella

jag vill gärna vara med och tävla :D

Jag är självklart med! :)

Spacegirl

Åhh vilken rolig tävling. Jag är gärna med.

Elin Jonsson

Jag vill vara med! =)

Nanna

Jag vill vara med!

linda

Jag vill såklart va med o tävla :)

Cattis

jag vill vara med och tävla:)



har länkat här http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2010/august/28-augusti-grafitti-nals.html

Carita

Jag vill gärna vara med!

Sanda

Jag deltar gärna!

Angelica

Åh, det där verkar så häftigt! Verkar inte som att det finns där jag bor, så hoppas på en vinst, hehe ;)

Aurelie

Jag är med! :)

Har skrivit om det i min blogg också ;)

J o H a N N a

ohh jag vill vara med :) älskar jue som sagt rosa :) och rosa med svart ihop, de kan nog inte bli snyggare :)

Susanne

Jag tar en lott, använder alltid nagellack så hoppas på tur!



gotland(at)speedmail.se

Sandra C

Jag vill vara med:)

Camilla

Jag är gärna med i tävlingen!

Kram på dig!

helena

jag vill gärna vinna =)

Leila

Jag är med :D

Kashaya

Är med och har länkat här http://kashayatavlar.blogspot.com/2010/08/tavla-om-nagellack.html

Martina

Jag är med! :)

Emma

Åh jag är gärna med och tävlar! :)



Älskar din blogg.

Josefine

Vill vara med!! :D

Karin

Jag är med och tävlar!!! :D

Olivia

Ohh! Jag är med såhär i sista sekund! :)

Julia

Hej!

Jag skulle verkligen jätte gärna vilja vara med.

Jag skulle köpa ett sånt där naglack men det var slut nästan överallt. Jag hoppas på allt att jag vinner.

Kram Julia :)

Liselotte

Jag vill jättegärna vara med och tävla, m-vh Liselotte.

nn

jag är med

En Liten Emma och hennes Lilla A

Jag vill vara med!

Här har jag länkat i min blogg:

http://enlitenemmas.blogg.se/2010/august/grafittinails-tavlig.html

ElLi

JJag är med! :P

ElLi

Och har skrivit om det i min blogg

http://ellizlife.blogg.se/2010/august/talvlar-om-naglellack.html :P

Linda

Åååå jag vill, jag vill vara med!!Besatt av nagellack!Yes indeed!

Yohanna

Jag är absolut jätte med! Tycer graffitinails ser ut att vara skitsnyggt! :D

Jessica

Jag vill vara med och tävla.:)Brukar aldrig ha tur med tävlingar men man kan väll testa. Det lönar ju sig inte om man inte prövar.

Hanna

I'm in! =)

Julia

Hej! Tävlingen skulle va slut igår men du har inte skrivit vem som är vinnaren, när ska du göra det?

/ Julia :)

emma

mått dåligt på sistone så vore kul att vinna en tävling

Angelika

Åh, dessa är ju slut överallt, har frågat!!!

Tävlar big times!!!

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.

Canada Goose Jackets

Canada Goose Jackets produced by the Canada Goose company is a popular outdoor clothing to cater the hikers, skiers, wilderness chic, snow boarders, and endurance athletes. We all know Canada Goose Jacket is the most popular brand worldwide. Canada Goose Chilliwack are always are emblem of fashion and beauty. In addition, Canadian Goose Jacket can keep you warm and dry in any rainy or snow day. Canada Goose Parka seem as the city-windbreaker. Designers know the requirements of customers who take style and functionality of Canada Goose Coat into account. That is why Canada Goose Coats could win a precious position in competition with other brands in the same field. Canada Goose Trillium Parka are one of the best on Canada Goose Jacket Sale which can provide in many colors and styles. Now you could easily to buy Canada Goose Expedition from Canada Goose Online stores from Canada Goose Outlet, including many professional online shops where could also provide you the Canada Goose Jackets Toronto with top quality and reliable after-sales service. All the Canada Goose Sale including Canada Goose Trillium and Canada Goose Expedition Parka are assured of free shipping and no sale tax. Longer length provides an additional level of coverage, while goose’s feather are filled in Canada Goose Toronto which will keep people warm all the time! Buy Canada Goose from Canada Goose Montreal online stores, enjoy best service. Welcome!

No need to ask if someone who did not know Canada Goose.This very famous Canada Goose Brand is widely known by so many people,especially for people who live in cold places.People who are live or plant to go travel to some countries that are in cold weather would like to take a very warm Canada Goose Parka with them which can help them go through the cold temperature easily.With best and authentic quality Canada Goose made Canada Goose Jackets,people always can feel warm and sofe comfortable when wearing Canada Goose Coats. Canada Goose Winter Jackets are sure the first choice for people when they are planing to buy winter clothes.Nowadys,more and more online Canada Goose Parka Sale store opened online to offer people more choices if they would like to buy Online Canada Goose Parkas or Canada Goose Sale Jackets.But there is one very nice online shop named Canada Goose UK Parka shop which launch so many warm and comfortable wearing UK Canada Goose Men Parka, UK Canada Goose Women Parka, UK Canada Goose Baby Parka, UK Canada Goose Youth Parka, UK Canada Goose Trillium Parka, UK Canada Goose Chilliwack Parka, Canada Goose Expedition Parka, Canada Goose Women Jackets, UK Canada Goose Gloves and Canada Goose Accessories Hat,ect.Anything you need in winter even other cold days,you can buy it from this UK Canada Goose Parka Online shop.The good news is you can enjoy all UK Canada Goose Jackets and other wearings with no shipping fee and no sale tax.You just need to login www.canadagooseparkauk.net,then you can get your satisfy Canada Goose wearing.

BootsUgg

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.

http://www.uggbootscanada2011.net/