NY TÄVLING! Vinn ESSIE Knock Out Point



Nu är det dax för en NY rolig tävling här på www.hannahsthlm.se
Denna vecka har du chansen att kamma hem ett underbart ESSIE-lack i en av sommarens hetaste nyanser som heter Essie Knock Out Point.

Som vanligt vill jag att både ni som har en blogg och ni som inte har en blogg ska kunna vara med och tävla.
Reglerna för att tävla är enkla. För att vara med lämnar du simpelt bara en kommentar att du vill deltaga!
Glöm inte namn, ev. bloggadress samt din mail.

Har du en egen blogg får du gärna tipsa dina läsare om tävlingen samt länka.
Länkar och tipsar du får du automatiskt en extra lott i dragningen. Skriv det i din kommentar så kikar jag upp!


Lacket är värt 149 kr och kommer sitta fint på både fingrar och tår!

Essie-tävlingen avslutas Söndag den 8 Augusti klockan 23.59.

Kram & Lycka Till!♥

62 kommentarer
lucke

Nu kan du anmäla dig till dagens blogg om du känner för det :)

Jeanette

Jag är självklart med och tävlar!

emilia

i'm in :)

Anna G

Älskar essies nagellack! Jag är gärna med i tävlingen :D

Caroline

Var gärna med på min tävling :D

Therese

Jag är gärna med och tävlar:)

zaida

Såklart jag är med ;)

Carita

Jag är med!



Länkat:

http://turkost.blogspot.com/2010/08/nagellack-8-augusti.html

Linnéa - mamma till Pärla

Jag vill självklart vara med! :)

fia

JAG LÄNKAR OCH ÄR MED .

helena

jag är gärna med :D

har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/5495815/nagellack.htm



kram Helena :)

Cassandra Olsson

Jag vill jätte gärna vara med:)

giulia

aah jag e G´rna med !! :D:D:D jag kommer hem till sverige den 10e augusti_:D

Erika

Jag vill vinna. länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

ejmis

Jag är med!!!

=)

Sara

jag är med! :D

kram ♥

Andrea

Jag är med ;)

Miranda M.

Jag är gärna med och tävlar! (;



/miranda M.

Maude

Jag vill också vara med!

J

Jag vill gärna vara med och tävla ,Och jag håller tummarna att jag har turen med mig då jag sällan vinner nåt.

Pia

Hejsan, jag är med och tävlar.



Hälsningar Pia

[email protected]

Mattias

Är med såklart och länkar givetvis här: http://villduvinna.blogg.se/2010/august/lack-8-augusti.html



Ha det gott så länge!

Mattias

Maggan

Jag är gärna med!

Linda

Vill väldigt gärna vara med!

Marion

Jag är helt klart med i tävlingen ! :D

Ida

Jag är med! Älskar essies lack!

Lillan

jag är gräna med! har självklart länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/august/nagellack.html



ha en trevlig semester!

Jenny

Vill vara med!

Mitt chockrosa nagellack har blivit helt segt och jobbigt så ett nytt skulle sitta finfint :D

Hanne Overgaard

Jag är med :D

Linda

Oj vad fin färg, jag är gärna med=)

Elin Jonsson

Jag vill helt klart vara med! =)

Sandra

Jag deltar gärna i tävlingen! Tyvärr har jag ingen blogg.

Anna på Grönkulla

Jag vill gärna vara med! Superläcker färg =)

Har länkat här: http://annapagronkulla.blogspot.com/2010/08/tavlar-om-ett-lacker-nagellack-hos.html

Caroline

Hej, är jättegärna med & tävlar!

Lina&Mimmi<3

Vi är gärna med och tävlar :)

josefine

hejhej! :D jag är med och tävlar. kram!

piip

Hej! Jag tar gärna chansen! Hoppas på tur. Fint lack.

Olelsi/ Nettan

Härligt, jag vill vara med.

Kram Olelsi /Nettan i Hälsingland

[email protected]

Tiffany More

Jag är med och tävlar! (:

Skulle vara en bra present till min födelsedag om 14 dagar! :D



Kram

J o H a N N a

jag är med :) älskar rosa nagellack :)

Anne B.

Med!

Annica

Jag vill vara med. ;D

elsa

Jag vill jättegärna va med! :D



(är lite småkär i tävlingar faktiskt) HIHI, håller tummarna nu! :D

Ronja

Är gärna med! Har precis börjat gilla nagellack ;)

bitte

Underbart fin färg jag är asbolut med

Linda Fransson

Jag är gärna med och tävlar! Har inte kunnat unna mig något i sommar pga av att plånboken inte har de lätt, så att vinna denna fina nagellacksfärg skulle få mina naglar att växa dubbelt av förtjusning haha!

Sandra

Tänkte tipsa om mina 3 tävlingar som pågår just nu...



Vinn Wallets 4 Fun

http://sukiie.blogg.se/2010/august/overraskning.html#comment



Vinn Hårförlängning (clip on set)

http://sukiie.blogg.se/2010/august/vinn-clip-on-set-fran-pigtailse.html#comment



Vinn Klänning (valfri färg)

http://sukiie.blogg.se/2010/august/vinn-klanning.html#comment



Hoppas ni deltar! :)

Kram

Camilla

Jag är med :)

Diimans-En tvilling

Hejsan söta du! :) <3



Jag är med!! Har aldrig vunnit något och jag vill verkligen ha lite nya nagellack, det är ju så dyrt och mina har torkat :(

Jag har länkat: http://diimans.blogspot.com/2010/08/essie-knock-out-point.html



hållr tummarna! Kram :D

Ida

Hej! Jag skulle vilja vara med och tävla!



Jag vinner aldrig något, men det är bara att hålla tummarna :) Ha det bra!

Alexandra

Alexandra

Jag vill vara med :)

Jenn

jag vill gärna vara med och har länkat här: http://barbados.blogg.se/2010/august/8-augusti-nagellack.html

Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Precis min färg, jag är med =) Kram

Hanar

jag vill vara med! :)

Mamma Mia

gud så fin jag skulle bli..ja klart jag vill vinna..kramiz

Jenny

vill vara med =)

Linda Fransson

Åh älskar dina tävlingar! Är självklart med

Kristin

Är gärna med och tävlar!

moa

jag är meed!