Vinn Höstens Snyggaste Lack ur Essie AW-09 Kollektion!



Här kommer det andra tävlingsinlägget i tävlingen där du kan vinna höstens snyggaste lack från Essie.
Nyansen heter Angora Cardi och är en puderrosa mix som jag gärna skulle bära själv på mina naglar i höst!
Nyansen är ny i Essie's sortiment och ingår i deras AW-09 kollektion.

För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar att du deltar.
Alla
kan vara med och slåss,bloggägare eller blogglös.
Glöm inte namn,mejl lr bloggadress i din kommentar bara.

Har du en egen blogg och länkar till min tävling så får du automatiskt en extra lott i dragningen.
Skriv det i din kommnetar så kikar jag upp!

Som vanligt går det bra att tävla en gång per person och inlägg som rör tävlingen.
Tävlingen kommer publiceras EN gång till innan avslut.
Tävlar du under alla inlägg så har du större chans i lottningen!

Tävlingen avslutas Fredag den 11 September klockan 23.59.

Lycka till!♥
31 kommentarer
Millah

Snyggt,jag är absolut med :)

kramar//m

Erika-foto-mode-pyssel

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Nonne

Jag är me! :)

Ingrid

Jag är med & hoppas på tur!:)

Siv

Jag är med och tävlar och har länkat i min blogg.

ejmis

Jag är med =)

Therese

Jag är fortfarande med, skrev ett inlägg om det i samband med förra inlägget:)

Karin

Jag är med!

Gabbies

Jag är med och tävlar och har länkat i min blogg =)



Ha de bra!

Helene Ljugberg

Låt mig vinna jag har så himla fula lack.

Mvh H

M08

bästa! jag är med

evamar - tävlingsblogg

Ja, tack!

Åsa w

vill så gärna vinna har inget lack i rosa nyans vore toppen kul.

Lotta

Jag ger det ett till försök.

Ulrica

Jag tar en lott till för att öka på chanserna.



Ha en bra dag.

Lene

Jag är fortfarande med!!!

Linnea

klart jag vill vara med, superfint! :)

fia

jag är med .

MiaHB

Jag vill vara med - underbart lack!

Anonym

Vill tipsa dig det senaste från Freestreet. Var med och tävla om en rosa laptop.



Gå in här bli medlem och läs vidare.

100% gratis

http://www.freestreet.se/?r=135

Jenny

Gud vad kul! mina naglar skulel faktiskt behöva lite färg!



www.matchless.webblogg.se

[email protected]



Jennie

Jag vill vara med :)

Kajsa

Klart man vill vara med!

Josefine

Jag vill vinna!

Ninni

Åhhhh... det fina lacket vill jag vinna!

Malin

Åh, älskar essies lack =)

klart jag vill vara med. Kram

Smilla

Jag är med =)

Malin S

Sista sekunden...=)

AmandaM

jag är med ! :)

Malin

jag är med :)

Elsa

:) Jag är på