Grandma, TopModel och Ensam Mamma...



Jag ser ju nästan aldrig på tv! Det vet ni ju!
Jag är ju sjuk just nu så jag tycker att jag måste kolla på TV. Jag får göra det ikväll.
Såg just en läskig ? dokumentär om unga mormödrar på TV4.
35 år och mormor!
Jag hoppas William väntar med att få barn.
I allafall 5-10 år till...det vore bra.

Jag vet inte hur många gånger jag försvarat och förklarat att jag är Elliott och William's mamma!
Inte syster,inte nanny...mamma!
Jag är ju inte jätteung längre men ser ung ut. Yngre än vad jag är.
Tänk om jag skulle bli farmor också...haha..gosh!
Skulle väl gå det med. Jag älskar barn!
Det är bara inte något jag direkt längar efter att bli nu.
Att vara en farmor alltså!
Flera av mina vänner i min ålder har inte ens barn eller en tanke på ett barn..än!


Nu väntar ipren( Kan man inte få typ morfin istället på husläkarmottagningen? Något verksamt!Är trött på att ha ont i hela kroppen och att hosta och vara sjuk) Top Model 12 och Ensam Mamma Söker.....

Kikar du ikväll?♥
6 kommentarer
Ellinor

Hoppas verkligen att en kväll i soffan gör att du piggnar till lite.

Ensam Mamma söker går på tv:n här i bakgrunden (Daniel har sett fram emot premiären så länge :P)



Kram på dig

Lene-Therese

Här har du en underbar sak till att kolla på när du är sjukig. http://www.youtube.com/watch?v=w76sBzPYJ5c

Kram

delinda

krya på dig gumsan ;) såg halva topmodel haha. kraaaam

Åsa

Jag kollade på ensam mamma, och sen filmen "kärleken flyttar in"...

Hur gammal är du om man får fråga?

Ida

Jag såg Top Model av en slump, hade helt missat att det skulle börja, har inte sett nå reklam alls för det!

En av mammorna i "Ensam mamma söker" är från mins tad, Madde tror jag hon heter :)

Lisa

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).