Tävling! Vinn Masterpiece Max Mascara från Max Factor!




Vad kul att så många vill vara med och slåss om en av Max Factor's absolut bästa mascaror!
Här kommer då det andra tävlingsinlägget i tävlingen där du kan vinna Masterpiece Max.

Som vanligt går det bra att tävla en gång per person och inlägg som rör tävlingen.
Tävlar du under alla inlägg har du större chans statistiskt i lottningen!
(eftersom du får fler lotter i dragningen)

Alla kan deltaga,med lr utan blogg.
Har du en egen site eller blogg så får du automatiskt en extra lott om du länkar.
Självklart får du låna min bild etc. när du tipsar dina läsare.
Skriv i din kommentar om du länkar eller posta din länk !
Jag kikar upp.

För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar i stil med "Jag vill vinna" "Jag vill tävla" etc.
Glöm inte ditt namn,din mejl och ev. bloggadress.

Tävlingen kommer publiceras en gång till innan avslut.
Tävlingen avslutas Fredag den 18 September klockan 23.59.

Lycka till!♥

Många bra erbjudanden och Masterpiece Max Mascara till ett toppenpris hittar du här:
39 kommentarer
fia

Jag är med och tävlar.

Gabbies

Jag är med!

Smilla

Jag är gärna med i utlottningen av mascaran =)

Millah

Åh vil så gärna vinna Kramar

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med :)

Linda

Fortfarande med

Nonne

Jag vill, jag vill... vinna :)

Lina

jag vill såklart vinna! :D

Anonym

Vill vara med såklart! :D

louise

Klart man vill ha äran att vara med !

M08

jag är med:D

Lotta

Testar igen, vill vinna någon gång ju.

Erika-foto-mode-pyssel

jag är med

Millah

Ja bara man har turen och vinner nån gång å :)

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh! jag vill verkligen vinna en mascara! Är pank..och insåg att den mascara jag nu har är hmm aningen torr.

Ninni

Jamen såklart jag vill vara med! :-)

evamar - tävlingsblogg

Jag är med och en länk finns i förra inlägget:



http://evamar.blogg.se/2009/september/hudvard-20-september.html

evamar - tävlingsblogg

Jag är med och en länk finns i förra inlägget.

evamar - tävlingsblogg

Oj, klantiga jag hann skicka en länk till en annan tävling... Din tävling finns ju här:



http://evamar.blogg.se/2009/september/mascara-18-september-1.html#comment

Malin

jag är med ;) har redan skickat länk i det första :)

finaste

jag är med :D

CherryCheek

Jag är absolut med! Har velat testa denna mascaran, så detta är en superchans! :)



Kram

johanna

min favoritmascara, den vill jag gärna vinna :)

Nanna

Jag är med!

Martina

Jag vill vinna!

Att ha det gott

Jag hoppas på tur

Hannele - Mamma till Kevin

Svar:

Aw tack så mkt ^^



Önskar dig en trevlig dag :D



Kraam

H

Lotta från Småland

Jag hoppar in här igen och påminner dig om att jag verkligen vill ha den mascaran! ;-D

Michaela

Jag är med igen :-)

Ingrid

Jag är gärna med i utlottningen av mascaran!:)

Anita

Jag är med!

Lene

Jag är med!!

Elsa

Jag är väl med ock tävlar :)

MiaHB

Jag är gärna med!

Susanne

Tar en lott och hoppas jag har tur!

Kajsa

Jag är med!

sara

jag är med!:)

Pania

Åh, den har jag hört gott om :) Jag hoppas på vinst!

[email protected]