Sista Chansen! Vinn Juicy Tubes från Lancome!




Vill bara påminna er om att jag förlängt Juicy Tubes Tävlingen!


Ikväll klockan 23.59 så avslutas den.

Fram till dess går det bra att tävla en sista gång här under detta inlägg om du redan är med.
Är du inte med så tag chansen!
Som vanligt går det bra att tävla en gång per person och tävlingsinlägg.

Alla kan vara med,bloggägare eller blogglös.
Lämna en kommentar att du deltar.
Glöm inte namn,mail och ev. bloggadress.
Har du en gen blogg eller hemsida så får du en extra lott i dragningen om du tipsar och länkar.
Jag kollar upp så skriv det i din kommentar. Inget tvång utan en extra chans bara!

Tävlingen avslutas ikväll Söndag den 6 September klockan 23.59.

Vinnaren presenteras någon gång under nästa vecka! Håll koll!♥
 

Trevlig Söndag och Stort Lycka Till!

Edit:Jag har full förståelse för om man kan bli otålig och besviken om man vunnit något och så tar det en vecka eller två innan det kommer.Jag postar de flesta av mina vinster själv och ibland tar det tid innnan jag får hem dem.
Ingen är glömd och så länge bloggen funnits har ingen vinnare som mailat sin adress blivit utan sin vinst!
Bara så ni vet!♥

21 kommentarer
- H*

- fan vad gött!

Gabbies

Jag skriver väl här också då =) Länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/august/juicy-tubes.html



Hoppas på tur!



Fortsatt skön söndag!

Millah

Jag är absolut med :)

Kramar

Therese

Jag vill vara med=)

Linda

jag är med

evamar - tävlingsblogg

Och jag är med igen!

Ingrid

Jag är absolut med - har ju aldrig ägt någon Juicy Tube!

m08

jag är med håller tummarna

Maude

Jag vill vara med!

Andrea

Jag vill vara med ;)

Anna

Hoppas att du får en härlig söndag.

Jennifer på Fashioncut

Själklart säger man inte nej till chansen att vinna den vinsten! :D



SV: Ja det är ju det att mörkt är snyggt men jag har färgat mörkt så många gånger nu till hösten att jag börjar fundera på att vara blond året om liksom...

Nina - Glamourmamman

Jag är fortfarande med :-)

giulia

wi wi wi :P i'am in !:D

Linnea

klart man vill vara med och tävla :)

Helene Ljugberg

Behöver verkligen vinna detta gloss,mina läppar e så trista:(

Sara

Klart man vill vara med! :)

marie

jag vill oxå vara med :)



ja, då förstår du hur skönt det är. jag trodde aldrig det skulle hända men nu är jag fri från honom.

krya på dig nu gumman!!

Madelene

Självklart är jag med. Hoppas på lite tur nu.

Ha det så bra. Kram Madelene



[email protected]

fia

jag är med .

kram .

Malin

jag är med håller tummarna thih ^^