Reminder! Vinn Mascara och Eyepen från Make Up Store!



Det här är verkligen en vinst jag skulle vilja vinna själv för jag är i stort behov av en ny bra mascara!
Aja....Någon av er kommer denna vecka kamma hem både mascaran och eyepencil från Make Up Store.

Det här är det andra tävlingsinlägget i denna tävling och som vanligt går det bra att tävla en gång per person och inlägg som rör tävlingen.

Tävlingen har publicerats en gång tidigare och kommer publiceras ytterligare en gång innan avslut!
Passa på att tävla under alla inlägg för att maximera dina vinst-chanser!

För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar att du deltar.
ALLA ska kunna vara med som läser min blogg så därför är tävlingen öppen för så väl bloggägare som blogglös.

Har du en egen blogg får du dock en "extra lott" i dragningen sedan om du länkar.
Så låna gärna min bild och länka till tävlingen från din blogg!
Skriv det i din kommentar så kikar jag upp.

Tävlingen avslutas Fredag den 2 Oktober klockan 23.59.

Trevlig Onsdag och Good Luck!♥
34 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med!!

Evelina

Jag vill vinna en

min mamma vann en men den får jag inte låna

Nonne

Jag är gärna med! :)

Sabina

Oooh jag är absolut med :) ska ju börja en make up artist utbildning nu så passar perfekt med lite nytt och fräscht smink

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

Jeanette

Jag är gärna med!

Millah

Jag är så gäärna med

Kramar

finaste

Åh! Jag villl va med :D

ejmis

Jag är med =)

Emma

Jag är med!

Susanne

Jag tar givetvis en lott, och hoppas att turen är med mej!

Amanda

Jag är också med! =)

MiaHB

Jag är såklart gärna med!

Thi Anh Van ♥

tar dagens extra lott :)



http://asiansisters.blogg.se/2009/september/fredagstavling-hos-hannahsthlm.html#comment



har länkat förr, men här kommer länken igen :)

Lina

jag är med och tävlar!

Ås a Wallgren

vill självklart vara med blogglös men hoppas på tur:)

Kashaya

Jag är med och skriver en kommentar här med, bjuder även på en ny länkning som ett tack för alla fina tävlingar du har.=)



http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/09/tavla-om-mascara-och-ogonpenna.html

nadja

jag är med och tävlar :):):)

Carita

Eftersom man fick delta i varje inlägg så gör jag det :) Har en länk på tävlingsbloggen..

http://caritatavlar.blogg.se

CherryCheek

Still in!



Har såklart bild & länk på bloggen. Du hittar det i högerspalten!

Jennie

Jag är med :)

Kajsa

Vill vara med såklart!

Alisa

åå jag är också i behov av en ny mascara :P hehe så jag är gärna med och tävlar.

giulia

åh klart jag vill vara med !:D

Sara

Jag vill ju såklart vara med! Sicken tur att jag hittade hit!! :D

Amanda

Jag vill vara med. ^^

evamar - tävlingsblogg

Jag är med igen!

A m a n d a

åh, I'm still in :)

Linda

fortfarande med

Emma

Jag är med =)

Cecilia R

Jag är blogglös men gärna med i tävlingen...

Sandra

Jag är med och tävlar! :D

Thi Anh Van ♥

spännnandeee :D mihihi :)

man kan aldrig ha för mkt utav det goda :) hehe



& tack :) det skulle jag behöva ^^

(angående om parfymen) hehe

Thi Anh Van ♥

sv: iiiiiihh, så spännandeeeeeee :) hehe :D:D

Bara 2h + 17 min kvar O.O



:):):)



Kraamaaar! =)

detsamma och ha det bäst! ^^