Reminder! Sista Chansen! Vinn Miracle Touch från Max Factor!



Imorgon avslutas tävlingen där du kan vinna mitt favorit-rouge från Max Factor!
Jag lottar ut två nyanser (dvs. två vinnare) av Miracle Touch.
Soft Copper
och Soft Murano är båda perfekta nu på hösten för en piggare och friskare look!
Tyvärr kan du inte välja nyans utan vinnarna dras slumpvis,men båda är superfina! Lovar!

För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar att du deltar.
Alla kan vara med,bloggägare lr blogglös.
Har du en egen blogg får du självklart låna min bild och tipsa dina läsare om tävlingen.
Om du länkar får du automatiskt en extra-lott i dragningen,skriv det i din kommentar så kikar jag upp!

Glöm inte namn,mej och en ev. bloggadress i din kommentar!
Tävlingen har publicerats en gång tidigare.
Det går bra att tävla en gång per person och inlägg som rör tävlingen.

Miracle Touch-tävlingen avslutas Fredag den 25 September klockan 23.59.

Trevlig Torsdag & Lycka Till!♥

(Det blir ingen ny TorsdagsTävling idag men imorgon kommer en FredagsTävling istället!)
23 kommentarer
Sabina

I'm in :)

Nonne

Jag är med :)

Therese

Jag är med:)

Lene

Jag är med!!! Tack för hjälpen med klänningen btw, gulligt av dej

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

fia

jag är med .

Andrea

Jag är med förstås ;)

Maude

Jag vill vara med!

Millah

Jag är med :)

Nanna

Jag är med!

Mickan

Jag vill vara med! :D

elin

Jag är med! ;) tävlingar är alltid roliga!

Jessica

Jag är med :)

Rebecka

jag är med :)

Anne B.

Med!!!

Jeanette

Jag är med!

CherryCheek

Är självklart fortfarande med, och har varit från starten! :)

Veronica

jag är med :)

MiaHB

Jag är gärna med - verkar superfina dessa rouge!

Carita

Jag är med :)

Bella.l

Klart att jag är med!!

evamar - tävlingsblogg

Jag är med och har ju såklart länkat!

Linda

fortfarande med!