Over The Knee med kilklack?



Sick sick sick!
Jag hittar verkligen inte de perfekta Over The Knee Bootsen i år!
Jag söker en mix av Chloé-varianten ovan och den från Jill Sander.
Gärna under 2000 kr och svarta.

I natt drömde jag om att jag åkte utomlands och letade som en galning efter Over The Knee Boots!
Reste runt i olika städer i Europa.
Men jag hittade dem inte...De var för höga eller för låga...Jag vaknade innan jag funnit dem...suck!

Någon som kanske sprungit på en mix av dessa två ovan?
Mockastövlar som går över knät med kilklack,gärna rågummisula.
På nätet eller butik i Sthlm?


Blir verkligen jätteglad för precis alla tips!♥
6 kommentarer
maddie

Jag letar oxå efter de perfekta stövlarna men har inte heller haft ngn lycka :/

HannahSthlm

maddie: God jacktlycka till oss båda då;)!

Lotta

Topshop UK modell BOUNCE £95 svart mocka över knät med kilklack i rågummi, hoppas det kan vara något.

Lycka till annars

Johanna

Vagabond har grymt snygga! (Som liknar ovan) Ska köpa ett par själv där =)

Emma says style, love & rock and roll.

Jag letar också!

HannahSthlm

Tack för tips Lotta och Johanna!

Kram