Skriv ett inlägg med ett värde...


 

Förra veckan var jag på presslunch för den nystartade köp & säljsiten Loppi.se.
Kika in där
! Mer info från mig om Loppi.se kommer imorgon!

På presslunchen fick vi en goodiebag med bla. ett armband från Childhood.
Jättesött och viktigt. Varje pärla på armbandet har en egen färg 
och beskriver en artikel i barnkonventionen
.
Pärlorna och Childhood vill påminna dig om allas rätt till en barndom!
Du kan köpa egna armband hos Childhood och samtidigt stödja deras viktiga arbete.


En bra sak är även att Vattenfall donerar 20 kronor till Childhood för varje bloggare som länkar till Uppdragbarn.se

Som bloggare VET jag att vi alla länkar hit och dit dagligen!
För mig verkar det idioti att inte länka till uppdragbarn och samtidigt göra ett god gärning!

Gör det du också!

Mer info finns på uppdragbarn.se

Psst:Glöm inte att "pinga" din blogg på Twingly sedan när du skrivit inlägget och länkat!
Då registreras det nämligen "automatiskt"att just du länkat till www.uppdragbarn.se och Vattenfall kan på det sättet se vilka bloggar som länkat och vilka summor som ska betalas ut.
Twingly är förövrigt en smart funktion som precis alla som bloggar bör använda sig av!

6 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

ååh, bra! Och armbandet var faktiskt riktigt sött!

Anton

Kul att du gillar Twingly! Tack! Har du Twitter skänker Vattenfall nu även 10 kr för varje "tweet" som innehåller en länk till dem.



Ha det fint,



Anton, Twingly

Elisabet

Vilken bra sak, det ska jag göra! Tycker armbandet är jättesött, ska köpa det.

Nina Josefin

Vad fint. vart kan man köpa armbanden?

emma

Kikar in^^