A Weekend by Hannah...

Vad fort en "barnledig" weekend flyger iväg.
Bara en sådan sak som att kunna ta en AW en fredag bara för att jag inte behöver hämta på fritids.
DET är vardagslyx det för en stressad mamma!



Kajsa och jag hade ett mycket effektivt planeringsmöteMuggen i fredags.
Så roliga planer framöver!Love that girl!
Efter det en snackig och otroligt trevlig liten AW.....



Hoppade över Anna Anka @ Cafe Opera Partyt och drack bubbel med Mia Gondolen istället.
En fantastisk tjej som jag har otroligt kul tillsammans med.Hennes Diorväska vill jag bara adoptera!

Kändisarna hade tydligen slitit i Anna Anka likt hyenor efter sitt byte där hon satt på "hyllan" på Cafeet.
Även om detta innebar en stor dos nutidshistoria 2009 så tror jag att jag valde rätt.
Jag älskar ju Cafe Opera men jag älskar inte Anna Anka.
Men A A ska ha credd för snygg make och appearance fredagen till ära.



Champagne...behöver ingen närmare förklaring...?!


Himla synd att jag inte kunde gå på världens sötaste Karin's fest igår.
Hoppas ni hade kul gumman!
Idag mår jag dock bättre så vila och proppa i min Duroferon var nog rätt väg att gå...
Ikväll är mina vilda bedårande killar hemma igen och all energi i världen eftersökes!

Hur har din weekend varit?♥
7 kommentarer
delinda

åh så mysigt gums =) hoppas du mår bätte idag!kramar

Nina

Haft en lugn o skön helg! Välbehövligt ibland.

Åh din helg såg fab-ut. Kramen.

Anonym

hej gumman! jaaa, hoppas du kryat på dig:) vi får ses nån annan dag/kväll:) kramar

Ellinor

Härligt att du haft en lyckad helg med mycket trevligheter, ditt mående till trots. Hoppas verkligen att du ska piggna till ordentligt i dagarna som kommer.

Själv har jag jobbat precis hela helgen så inte så mycket spännande att förtälja här.



Kram

Hanne

Ser ut som du har hatt en herlig helg:) Dior-vesken var virkelig fab:)

mia

Haha du är väl rolig och hoppas att det inte var jag som bromsade för Anka dejten, jag hade hängt på om du hade tjatat lite:) Annars är jag glad att jag slapp slita å dra i Mrs Anka.



Ha det bra nu och vi hörs, kram.

Jessica

Åh tack så mycket! Så roligt att få vara med och tävla! =)