Tävling!Vinn Nyheten Wella Fullness Thickening Lotion!



Det var lite spridda önskningar från er igår men jag har nu beslutat mig för att lotta ut Wella Fullness Thickening Lotion Strong Hold.
Någon av er kommer ha chans att vinna denna nyhet från Wella här på min blogg.
Passa på att vara med och slåss!

Wella Wellaflex Fullness-serien är till för att få ditt hår att se och kännas fylligare
Formeln med Panthenol omsluter hårstrån och fyller i tunnare delar av ditt hår.
Hållbarhet i upp till 24 timmar utlovas. Produkten hjälper även till att skydda ditt hår mot UV-strålning.

För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar med liten motivering varför just du ska vinna denna nyhet från Wella.
Kort eller lång motivering,det bestämmer du!

Alla som vill ska kunna deltaga så tävlingen är öppen för både bloggägare och blogglösa.
Glöm inte namn,mail,ev. bloggadress samt motiveringen i din kommentar!

Har du en egn blogg får du gärna låna min bild och tipsa dina läsare om tävlingen!

Tävlingen avslutas NÄSTA TISDAG den 13 Oktober klockan 23.59.

Lycka till alla söta och Ha en fin Tisdag!♥
59 kommentarer
Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna. Självklart vill man prova nya produkter. Kanske det är en fullträff för just mitt hår.

Millah

Jag är med :)

Kramar

Emma

Jag är med :)

Nina

Åh den vill jag vinna!!

Helene Lj

jag hänger på som vanligt

sandra

Alltså jag har nog världens tunnaste hår och skulle verkligen behöva den här produkten för att få ett litet lyft :) så jag är med och tävlar.

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

Linda

Count me in!!

Anna Hedström

Jag vill vinna! Jag hoppas nämligen på att hitta en ny produkt som ska göra underverk med mitt slitna hår...

Lotta

Behöver all hjälp jag kan få för mitt hår är helt omöjligt just nu.

Hanne

Så kul at det ble den:) Jeg vil gjerne vinne pga at jeg har typisk tynt nordisk hår... Jeg behøver desperat noe som kan gjøre det litt tykkere:) Håper jeg vinner! Klem

Siv

Jag vill gärna vara med och tävla. Det är bra att testa nya produkter. Jag har svårt att få ordning på mitt hår som gärna ligger platt hur jag än gör. Enligt min frisör har jag många men tunna hårstrån.



Jag har länkat i min blogg.

evamar - tävlingsblogg

Jag är med och länkar som vanligt:



http://evamar.blogg.se/2009/october/harvard-13-oktober.html



Mitt hår är slitet och tunt

Är trött på produkter som lovar runt

men ger ett resultat som är strunt

men Wella ger resultat - en hel bunt!

Mathias sö

Vill ju vinna till min tjej:))

Sandra

Jag vill gärna vara med och tävla!

Jag borde verkligen skaffa nya produkter till mitt hår, eftersom jag just nu inte kommer överens med mitt hår så jag har det oftast i en tofs. Kanske skulle jag börja ha ner mitt hår igen om jag fick nya produkter? :)

En Mölnbobos Liv

Mitt hår blir alltid livlöst och trist på höst/vinter så jag hoppas jag vinner detta.



Har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-wella-fullness-thickening-lotion-1.html

sandra♥

jag är med :) jag vill vinna det eftersom mitt hår är så " tråkigt, torrt, lockigt " = kan inte göra så mycket med mitt hår!



http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=06203313

Madelene

Självklart är jag med och tävlar om denna fina vinst!

Jag skulle verkligen behöva det till mitt hår eftersom mitt hår just nu känns torrt och trist. Så hoppas hoppas på min tur nu!! Ha det så bra.



Kram Madelene

[email protected]

elin

jag vill gärna ha lite volym i mitt hår så jaa, jag skulle gärna vilja vinna ^^ =')



mail:[email protected]

mathilda

jag vill så himla gärna vinna

min motivering:jag har ett hår som hänger som gardiner livlöst och ingen volym jag vet att det här kitet funkar och kanske har jag turen på min sida så du väljer mig att vinna dte underbara sättet

att vinna skulle betyda så mycke för mig har aldrig vunnit nåt sådant förut och kanske kan jag inte säga det ingen hoppas det

kram från en tjej som verkligen skulle bli glad om hon vann

ines

jag har länkat:

http://inestavlar.blogg.se/2009/october/vinn-harprodukter-avslutas-1310.html



jag skulle verkligen behöva detta eftersom mitt hår är livlöst och tunt. det skulle behöva vara lite tjockare och mer volym skulle jag absolut inte tacka nej till!

jag skulle bli sjukt glad om jag vann!

puss & kram :)

Malin

Mitt hår är ganska tunt och livlöst och jag tror att detta kan vara lösningen. Därför vill jag vinna! :)

Kashaya

Jag är gärna med och tävlar, har nog Sveriges tunnaste hår så jag skulle verkligen behöva de där produkterna.

marty

hejsan. skulle vilja vinna detta för mitt hår är lika tunt som en fjäder är lätt..:(

Lina

Svar: Jo, resan hem gick bra, det hemska vädret hade gått över så båten som var 15 min sen körde nästan i kapp det. Det gungade inte särskilt mycket heller, som tur var! hehe, okej. har han kommit hem nu?



Självklart vill jag vara med och ha chansen att få nya hårprodukter. Jag misshandlar mitt hår så mycket, så jag behöver riktiga grejer till mitt hår!

Lotta

Mitt hår är en katastrof! Efter att mitt yngsta (av sju) barn föddes så känns håret risigt o skört. Hoppas på tur o en möjlighet att få ordning på mitt hår!



=)

Gabbies

Jag skulle verkligen behöva dessa produkter till mitt tunna, flygande hår! Alltså jag har så himla tunt hår att mina öron alltid syns genom håret.. Jättetråkigt! Spelar ingen roll hur jag försöker sätta upp, det är för tunt för att hålls sig så ens en timme, det bara glider ur. Så mer volym behöver jag verkligen! Sedan tycker jag att det e viktigt att alltid skydda sig mot UV strålar oavsett om det är sommar eller vinter, UV strålarna är farliga i vilket fall. Detta är något jag alltid försöker att tänka på men det är inte alltid lätt att hitta produkter till ett lågt pris som gör just det. Och av den anledningen skulle jag bli extra glad om just jag vann.



Länkar i bloggen.



Hoppas på tur!



Ha en bra onsdag!

Sylvia

Tjockt och fylligt hår vill vi ju alla ha.

Tror att Wellás nya serie passar jättebra.

Kram och ha det gott /Sylvia



http://cobra38.wordpress.com

pyretpepsi

Jag skulle vilja vinna av den anledningen att jag med åren har fått tunnare hår och att jag tappar mycket hår. Kanske denna produkt kan få bukt med det, om inte annat så få det att se tjockare ut.



Jag har länkat: http://pyretpepsi.blogg.se/2009/october/vinn-wella-fullness-thickening-lotion-strong.html

MiaHB

Mitt hår är som svinto

av färgen vino tinto

behöver hjälp att det vårda

så att glam o skönhet igen får råda!

Sofie

Hej!



Jag skulle jättegärna vilja vinna för mitt hår är verkligen katastrof just nu. Jag har inte tråd att köpa massa skönhetssaker själv och det skulle hjälpa att vinna. Håller tummar & tår nu då. PUss harebra!

Cecilia

Jag har ett extremt frizzigt hår som de två senaste åren har blivit allt tunnare, skörare och slitnare. Skulle gärna vilja fortsätta att locka och greja med håret för att känna mig fin ibland men skulle utan tvekan behöva använda produkter som Wella Fullness Thickening Lotion Strong Hold i fortsättningen för att inte få så pass tunt och slitet hår att jag måste klippa av det i en kort frisyr..

Lilli

Jag är kass på att välja produkter i affären så det blir aldrig nåt! :P Men jag skulle bli tokglad om jag vann det här!! Kram

Tova

Jag skulle så gärna vilja vinna eftersom jag är gravid och mitt hår verligen inte beter sig som det brukar. Alla "preggo"-hormoner gör håret trist och livlöst, inte alls sådär fint och fylligt som många andra gravida får uppleva :/

Så medan jag väntar ut min lilla vinterbebis skulle det inte alls skada med en ego-gift för håret :) Dessutom tror jag på mottot en glad mamma=en glad bebis ;)

Jessica

Åh precis den produkten som jag vill ha! =D Jag vill gärna vara med och tävla! Jag skulle vilja vinna för att mitt hår är så tunt och tråkigt och det är hemskt hur mycket hår jag tappar. Skulle så gärna vilja ha tillbaks det håret jag en gång hade och få mitt hår att se friskare, tjockare och snyggare ut! Skulle vara så roligt att få testa denna produkten och skulle bli så glad om jag vann! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-wella-fullness-thickening-lotion-strong.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

Amanda

Detta låter som en helt underbar produkt som nog skulle göra undervark med mitt skira hår. Jag har typiskt nordiskt hår med tunna, tunna hårstrån som lätt går av. Jag skulle väldigt gärna prova denna produkten.



Har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/october/tavling-wella-fullness-thickening-lotion-st.html

Tessan

Åhh jag e med skulle vilja testa nått nytt till mitt torra håt :-)

amanda

ååh jag vill delta!



jag tycker att jag är värd(inte för att skryta)

men jag har provat det förr(på stan)

men det var bara lite och jag tyckte att det var

jättebra!



ja,kanske dålig motivering

jag är såå dålig på sånt en jag försökte iaf



tack för tävlingen!



//ami



ps:jag ska tipsa om tävlingen



HEJ DÅ!

julia

de var roligt att du frågade om jag ville vara med men jag har redan så tjock hår, jag vill ha tunnare hår :) men de var roligt att du frågade :)



kram

Nelly

http://nellym.blogg.se/tavlingar/2009/october/vinn-wella-produkt.html där har jag länkat :)

Jag är med och tävlar! :)

Jag vill vinna därför att mitt hår är HEELT omöjligt nu på höst/vintern, jätte platt och livlöst :(

kram! :)

Linda

Jag är med! :D

Hårprodukter behöver jag kan jag säga! När man är många i huset så går shampoon åt xD



LÄNK; http://lindadoos.blogg.se/tavlingar/2009/october/harprodukter.html#comment

Jeanette lexonius

OH! jag skulle behöva något radikalt till mitt för håret står som en risbuske rakt upp ,det set typ ut som man har gått i blåsten förjämnan så snälla hjälp mig dessa hårvårdsprodukter skulle kanske kunna få mitt hår att se ut som det håret som jag vill ha som snyggt och välvårdat mm. men vänliga hälsningar från en som värkligen är i behov av detta:)



Min mail: [email protected]

Josefin

Hej!

Jag vill vara med.



Mitt hår är alltid så himla livlöst och tråkigt, kanske hjälper den här produkten mig?



http://josefinstavlings.blogg.se/2009/october/vinn-nyheten-wella-fullness-thickening-lotion.html

sofia

jag är med!

känns som om mitt hår aldrig hålls som jag vill ha det, ena sekunden är allt bra, nästa sekund ser det ut som ett fågelbo. Behöver verkligen nya hårprodukter! kram! :) ha en bra dag! (:

Linda

är med även här,håller tummarna!

Susanne

När jag hemifrån till jobbet går,

så får jag mycket blåst i mitt hår.

Volymen är borta och det ligger platt,

ja ibland kan man knappast hålla sej för skratt.

Skulle verkligen Wellas nyhet vilja testa -

så nu hoppas jag att min motivering är den bästa!

Selma

Heej! =)



Jag skulle bli såå glad om jag vann detta, mitt hår behöver all hjälp den kan få -.-

Jag har haft riktigt stora problem med mitt hår, allt från att börjat tappa väldigt mycket till att vara tvungen att klippa av halva håret pga kluvna toppar :(

Jag tappar inte hår längre tack vare några tabletter som jag började ta för några månader sedan, men mitt hår har inte riktigt återhämtat sig.



Jag skulle verkligen bli jätte glad då kanske jag äntligen skulle kunna få det hår jag alltid drömmt om! eller nästan i alla fall =P



Kraam! =)

Lina E

Mitt hår är så himla krulligt och jag har svårt tt få till den snedben som jag trivs så bra i! Därför vill jag testa Wellaflex så snart jag kan :-)

Thi Anh Van ♥

Hej! =) provar på min lycka ännu en gång!



Jag har haft en sådan period där jag hade missbrukit en massa hårspray. Haha, ska fatta mig kort. Det var pga att mitt hår alltid var så himlans spikt rakt & tråkigt.

Nästan ingen volym alls, det varade isåfall bara ett par min skulle jag kunna tro, när jag använde hårspray såklart. & ja, jag har slutat med att missbruka tonvis med hårspray kan jag lova! Istället för att använda mig utav hårspray för att få volym, har jag alltid tvättat håret & efterråt gjort inbakade flätor & sovit med dem tills nästa dag. Då håret får ett våg liknande svall. Vilket är snyggt, men ändå så livlöst ändå. Visst så är det mycket bättre att göra så, istället för att slita på håret genom med onödigt spray. Jag skulle vara dig evigt tacksam om jag vann dessa produkter för att hjälpa mitt hår på traven.

Håret skulle få den volym, hållbarhet jag alltid drömt om.



Du skulle förgylla min dag!

Kramar!

Olivia-Nicole

Motivering: Jag har alltid varit rätt nöjd med mitt hår, det duger bra, MEN i och med att håret fått längd så ser det tunnare ut... Är förvirrad i hårprodukts-djungeln. Wella brukar vara bra och det skulle vara väldigt kul att få prova på en produkt från en ny serie :)

V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Åh jag bara älskar allt som heter hårprodukter, så självklart vill jag vara med och tävla!



Kanske är turen på min sida? :)

Kram

suss

Ja, jag är i alla fall trött på alla hårprodukter som dräller runt i mitt badrumsskåp, den ena sämre än den andra. Man borde ju slänga men det blir liksom inte av.... kanske kan jag få fylla på med lite nytt istället!! = )

Lotta

Jag tappar så mycket hår så jag kommer förmodligen snart att vara skallig! Behöver verkligen all hjälp jag kan få! Kram

Jenny

de här produkter verkar riktigt bra och jag skulle mer än gärna vilja testa de :D

Designed By Hang

Jag vill jättegärna vara med för att jag har så tjockt hår och det håller sig aldrig en hel kväll :)

Linda

vill gärna vara med och tävla och hoppas på tur eftersom mitt hår ser förjävligt ut och behöver något riktigt bra för att jag ska se ut som folk :)

har länkat i min blogg

http://familjengranberg.blogg.se



Hoppas på tur:)

Linda

lisa

jag är med :D

emma

tänk om man vinner :O tycker min platta huvudbonad behöver lite omvårdnad ^^

Emma hjorth

Jag vill vara med och tävla.. Mitt hår ser ganska hemst ut, plus att det är fett bra att testa nya olika produkter, hittade en gång som var bra för mitt hår men tyvärr minns jga ej vad det hete så letar nya produkter nu. Jag hoppas att jag vinner.. Håller tummarna..