TorsdagsTävling! Vinn Mocha Rose Lip Balm från ROSEBUD


Smith's Rosebud Salve Mocha Rose
89 kr hos Accessora

Torsdag! Inte bara Fredag snart!
Ny TorsdagsTävling hos mig också.Såklart!

Denna vecka lottar jag ut två stycken underbart söta dosor med Lip Balm från Rosebud.
Mocha Rose
är ny i Rosebud-familjen och jag är riktigt sugen på att pröva detta Lip Balm själv!!

Två dosor lottas ut och det betyder två vinnare!

"Det senate tillskottet i Rosebud-familjen är Mocha Rose. I en vacker förpackning kommer den här drömmen för kaffe- och chokladälskaren.Rosebud Mocha Rose är en blandning av kaffe, vanlij och choklad, i en bas av Rosebuds klassiska, hemliga blandning av eteriska, välgörande oljor."


För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar att du vill deltaga.
Alla kan vara med. Bloggägare eller blogglös.
Glöm inte namn,mail och ev. bloggadress i din kommentar.

Har du en egen blogg eller site får du självklart gärna låna min bild och länka till tävlingen.
Om du länkar får du automatiskt en extra lott i dragningen.
Skriv det i din kommentar så kollar jag upp!

Det går bra att tävla en gång per person och inlägg som rör tävlingen.
Rosebud-tävlingen kommer att publiceras fler gånger innan avslut.
Håll utkik här på bloggen med jämna mellanrum så du inte missar något tävlingsinlägg!

Tävlingen avslutas Fredag den 16 Oktober klockan 23.59.

Lycka till!♥

Du hittar dessa söta Lip Balm och mycket mer hos:
Accessora.se
88 kommentarer
Ullis N

Vill gärna vara med och tävla :-)

Marikka

Jag vill gärna vara med i tävlingen!

Trevlig torsdagskväll!

Ullis N

Vill gärna vara med och tävla :-)

Nonne

Detta är jag gärna med och tävlar om :)

Millah

Jag är med :)

Annas inspiration

Jag vill gärna vara med :-)

Erika-foto-mode-pyssel

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Mathias sö

Vill vinna till tjejen:)

Helene Ljungberg

Provar att vinna denna tävling:)

Lotta

Jag är med

Milena

Åh en sån vill jag vinna till min sambo som får så fnasiga läppar när kylan tränger på, visserligen är det en HAN men vem har sagt att inte män kan använda sånt?!

Han älskar både choklad kaffe och vanilj i alla dess former så han skulle nog sitta och sniffa på den hela dagarna hehe.

Håller tummarna!

Kram

M

åh! Jag är lipbalmberoende

Jessica

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-mocha-rose-lip-balm-fran-rosebud.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

camilla

åhh älskar dom andra "smakerna" o med kaffe kan det ju inte bli fel!!!

Carita

Åh, lovely tävling :) Jag är gärna med!



länk: http://caritatavlar.blogg.se/2009/october/lip-balm-fran-rosebud.html

MiaHB

Jag är gärna med o tävlar, det här verkar ju vara riktigt godis för läpparna!

Amanda

Jag vill vara med. :)



Länken:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/october/tavling-lipbalm.html

Gabbies

Jag är med, länkar i bloggen!

Tessan

jag e med :-)

Yvonne

Självklart är jag med och tävlar. Har tyvärr ingen blogg - än.. :-)

alexandra

jag är med!!!älskar läppbalsam!! har sjukt torra läppar, så använder alltid läppbalsam för att slippa mina torra fula läppar och på köptet får jag även snygga och fylligar läppar ;)

Smilla

Jag är gärna med =)

Anna-Carin

Jag och mina spruckna läppar är med =)

sandra

jag e med!

hoppas du får en trevlig helg :)

Nanna

Jag är gärna med!

Anne B.

Med! :)

Maria

Jag vill gärna vara med! :)

Nelly

http://nellym.blogg.se/tavlingar/2009/october/vinn-lip-balm.html Jag är självklart med och tävlar! :)

Dorion

har inte vunnit någon av dina tävlingar men jag hoppas fortfarande på tur :)

Anki

Jag vill jättegärna vinna så att jag kan fortsätta pussa på min sambo =)

Ingrid

Jag ÄLSKAR rosor och har alltid supertorra, fnasiga läppar under vinterhalvåret så jag tar mer än gärna en "lott" i din mysiga tävling!

En Mölnbobos Liv

Jag är gärna med och tävlar, har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-lipbalm.html

Anni

http://designal.blogg.se/2009/october/tavling-3.html#comment



Jag vill vara med!

Helene Ljungberg

jaa

Lotta

Jag är med o tävlar!!!

Selma

Hejhej =)



Jag vill jättegärna vara med och täva.

Vad söta läppbalmarna ser ut =) och de luktar nog så gott att man vill äta upp dem, vem tycke inte om chokald, kaffe och vanilj?



Jag skulle bli jätte glad om jag vann, perfekt för mina torra läppar =)



Kram! =)

Linda

3 saker jag älskar i en och samma burk. kan det bli bättre? knappast. klart jag deltar!

Linda

3 saker jag älskar i en och samma burk. kan det bli bättre? knappast. klart jag deltar!

Susanne

Jag tar också en lott!

evamar - tävlingsblogg

Å, jag som älskar den "vanliga" Rosebudsalvan. Och nu en med mina favoritsmaker. Snacka om att jag kommer att hålla alla tummar till den 16:e:



http://evamar.blogg.se/2009/october/lip-balm-16-oktober.html

Dessan

Jag är med och tävlar om läppbalsamet :D Mer än gärna! Kram

sarinsko

hejsna. jag är gärna med ! Behöver verkligen någonting till mina torra läppar :)

ANKI

JAAAA....det är klart att jag OCKSÅ är med o tävlar om denna ljuvliga Lip balm!!

lina

jag är med så klart :)

Jenny

jag är med :D

Elin

Jag vill jättegärna vara med och tävla! :)

Har länkat :)

Kraaamar! <3

sandra♥

vad härliga "lip balm" !

verkar lukta gudomligt.



har länkat: http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=10123116



tänkte säga att jag gillar verkligen din blogg, kikar in då och då och jag tycker det är härligt att läsa om kvinnor som har så skoj som du, kram!

Linda

Ah Rosebud min absoluta favorit!!

Har tappat bort mitt,vill ha!!

Julia

jag är gärna med och tävlar:)

Malin

Hej! VIll självklart vara med även jag och länkar också vidare till tävlingen på: http://villduvinna.blogg.se/2009/october/lipbalm.html



Håller tummarna! Ha det bra så länge!

KRAM Malin

Kajsa

Jag såg choklad, eftersom jag är en chokladoman, måste jag bara få vinna!

Sandra

Jag är gärna med och tävlar!! :)

Josefin

Hej!

Jag vill vara med och tävla.

Har länkat

http://josefinstavlings.blogg.se/2009/october/vinn-mocha-rose-lip-balm.html



:)

Marlene

Jag vill vara med, har länkat här http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/10/10/16-oktober-klockan-23-59/

Monika

Hej!



Lip Balmen låter ju ätbar nästan, jag menar.. CHOKLAD, VANILJ OCH KAFFE?! Det är klart att jag är med =)



Här är min länkning: http://monnes.blogg.se/2009/october/lip-bam-16-oktober.html#comment



Kram Monika!

Monika

(Oj, ignorera meningen vid mailen)

Mikaela

Jag vill vinna!

Lena

Jag vill gärna vara med i tävlingen och länkar i min blogg, www.tefrossa.blogspot.com



MVH/Lena

Ett ögonblick av mitt liv

Vilken mysig blogg du har :)



Jag vill jättegärna vara med i din fina tävling och länkar hos mig.



Kram Åsa

Lotta

Älskar Rosebud så jag är självklart med.

ANNIKA G

Jag vill va med och tävla .,aldrig provat Rosebud men hört myckat positivt om märket.

Hoppas nu vinna....

[email protected]

suss

Låter som en intressant smakkombination!

Vill gärna vara med och tävla! = )

Lena

jag är med och tävlar!

lisa

jag vill jättegärna vara med och tävla! :)

Helene Ljungberg

vill vinne sååå mycke..

giulia

wiee jag vill vara med !!:D

Anita

Jag vill gärna vara med och tävla!

AmandaM

jag vill vara meed ! :D

Fröken Eko

Hej!



Jag vill gärna vara med och tävla om läppbalsamet. I högra sidospalten på min blogg så har jag också bildlänkat till tävlingen, låter länken ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.



Häls. F

Mickan

Jag är med! :)

Lotta

Vill vara med om chansen och har länkat här:

http://lottatavlar.blogspot.com/2009/10/mocha-rose-lip-balm.html

Linda

Vill gärna vara med och länkar för dubbla chanser



http://familjengranberg.blogg.se



hoppas på tur:)

Linda

Bim HD

Hm, nä - trots allt... jag sluta ALDRIG att drömma... ... ...



http://sjoebacka.se/wordpress/?p=2040



Må så grankott...

RC

Åh jag älskar rosebud, samlar på dem, men visste inte att denna nya "smak" fanns, då måste jag ju självklart ha den också!

Pillargontanten

Och jag med.... Vill vinna lipbalm givetvis :O)

Länkar!

www.pillargontanten.blogspot.com

Emma

jag e med :)

Kashaya

Jag är gärna med och har länkat här

http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/10/tavla-om-rosebud-salve.html

sara

åh jag vill absolut vara med och tävla!

mammatillungar

Hej!

Gärna är med & länkar ;)

Lotta Fröjd



Jag är gärna med och tävlar



Här har jag länkat:

http://deliquate.blogg.se/2009/october/rosebud-salve-mocha-rose.html



Kram

Malin

Jag är gärna med :)

getpalmd

Jag är med :-)

Therese b

Har länge vart sugen på att få prova dehär! Hoppas jag vinner nu då ;)



[email protected]

Sanna

Vill gärna vara med och tävla såhär i sista minuten, och givetvis länkar jag från min blogg.