TorsdagsTävling! Vinn Just Me från Paris Hilton!



Whiii!
Torsdag igen.
Inte enbart helg snart utan även självklart en ny TorsdagsTävling här hos mig!

Den här veckan lottar jag ut Just Me från Paris Hilton.
En söt 30 ml flaska som passar i att ha med i vilken väska som helst när man rusar iväg på möte,på party eller till skolan.

Alla dofter från Paris Hilton är underbara enlig mig!
Lätta dofter som passar både dag och natt.
Just Me har inslag av hallon,viol och vanilj.

För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar att du deltar.
Jag vill att alla mina läsare ska kunna vara med så tävlingen är öpppen både för bloggägare och blogglösa.

Har du en egen site eller blogg får du dock gärna låna min bild och tipsa dina läsare om tävlingen!
Om du tipsar får du automatiskt en extra lott i ragningen sedan.
Skriv det i din kommentar så kikar jag upp!

Som vanligt går det bra att tävla en gång per person och inlägg som rör tävlingen.
Tävllingen kommer publiceras fler gånger innan avslut så hålla koll så du inte missar något inlägg!
Tävlar du under alla inlägg har du statistiskt större chans i lottningen.

Tävlingen avslutas Fredag den 9 Oktober klockan 23.59.

Trevlig Torsdag & Lycka Till!♥
104 kommentarer
Ellinor

Jag är med och tävlar för min lillasysters räkning då jag vet att hon älskar Paris Hilton parfymer ;)

Kram

Millah

Åh jag är absolut med



Kramar

Nonne

Jag skulle gääärna vinna denna :)

Nonne

Jag skulle gääärna vinna denna :)

A m a n d a

ÅH, jag som behöver ny parfym..

skulle verkligen inte tacka nej att vinna denhär :)

Thi Anh Van ♥

http://asiansisters.blogg.se/2009/october/vinn-just-me-by-paris-hilton.html#comment



ååh parfym :) och rosaa med, bonus bonus! :)

& paris hilton, dubbel bonus xD

Angelique

Parfym geek som jag är så är jag såklart med ;)

Erika-foto-mode-pyssel

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Annika

Vill vara med! Tänker att den skulle passa sååå bra till min 15-åring! Mmmmm, hallon, viol & vanilj :)

Marikka

Jag vill gärna vara med och tävla!

Siv

Jag vill gärna vara med och tävla om så fin parfym.

Jag har länkat i min blogg.

Linda

klart jag vill vinna!

Jessica

Åh vilken härlig doft! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-parfymen-just-me-fran-paris-hilton.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

Kajsa

Jag vill vara med! Älskar Paris Hilton <3

Jeanette

Oj vilken fin vinst! Jag är gärna med och tävlar.

Emma

Som fattig student och i behov av en ny parfym skulle det vara helt fantastiskt att vinna denna tävling! håller tummarna =)

evamar - tävlingsblogg

Härligt! Jag är med och har såklart länkat:



http://evamar.blogg.se/2009/october/parfym-9-oktober.html

sandra

en ny parfym skulle verkligen vara roligt att överraska pojkvännen med för en gångs skull :)

V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Den luktar så gott! :) Självklart vill jag vara med i din tävling då min egen flaska börjar närma sig botten..

M08

åh jag är med :D

Gabbies

Älskar den parfymen så självklart vill jag vara med! Länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/october/parfym-just-me-by-paris-hilton.html



Hoppas på tur!



Ha en bra kväll!

alexandra

ja va kul ! äntligen en tävling för bloglösa, TACK! även ett grymt bra pris att vinna! jag behöver verkligen en ny parfym och paris hiltons parfym skulle vara jättebra! hoppas att jag vinner, skulle vara så kul om just JAG UTAN BLOGG vann ! :)

Lena

jag vill gärna vinna denna och lukta gott i höst. :)

ines

Jag vill gärna vara med och tävla, har länkat till tävlingen också på



http://inestavlar.blogg.se/2009/october/paris-hilton-parfym-avslutas-910.html



:)

Cecilia R

Jag har tyvärr ingen blogg men är gärna med i tävlingen..

mathilda

jag har suktat efter en sådan parfym att ge till min kompis som vill ha den och har kollat på den länge och jag vill överaska henne med den.

kram och hoppas att jag har turen med mig så att jag får vinna den här till johanna<3

Bella.l

Nu måste det vara min tur,är skogstokig i hennes parfymer och har tävlat varje gång du har haft utlottning.Min tur!!

Lina E

Jag är gärna med! Länkade här: http://baxita.blogg.se/2009/october/parfym-just-me.html

Ulrica

Den här är jag väldigt nyfiken på,vill gärna vara med och tävla.

Nelly

http://nellym.blogg.se/tavlingar/2009/october/vinn-liten-parfym.html är länken :) jag är självklart med :)

ejmis

Jag är med =)

Carita

Den luktar ju jättegott :) Jag är gärna med och testar min lycka :D

Länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/october/paris-hilton-parfym.html

Lilli

Åhh! söta människa! Det här vill jag så gärna vinna! :D

Malin

Hej! Vill självklart vara med även jag!! Doften är underbar! Jag länkar också för större vinstchans såklart på: http://villduvinna.blogg.se/2009/october/parfym-1.html



Håller tummarna, ha det bra så länge!

KRAM!

jess

Jag har gillat de tidigare Parisdofterna men har inte luktat på denna ännu, så det är klart jag är med i tävlingen.

Erica

åh, jag e med!! Hilton-parfymerna gillar jag!!

http://spacemouse.blogg.se/2009/october/vinna-paris-hilton.html

Lotta

Jag är med o tävlar! =)

Kashaya

Är gärna med och har länkat här



http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/10/tavla-om-parfym.html

/Kattis

Klart jag vill vara med och tävla!

Anna Hedström

klart att jag vill vinna och lukta extra gott!

MiaHB

Jag är gärna med, Paris parfymer är underbara!

Lina

jag vill såklart vara med!hoppas jag har tur nu :)

Sandra

Wow, verkligen superbra blogg måste jag säga...

JAG ÄR MED OCH TÄVLAR! :)

Lina

Jag vill jättegärna vara med och tävla.



Kram

Emma K

Jag är jättegärna med och tävlar! :)

Tova

Åhh, är så gärna med och tävlar!!

Skulle verkligen behöva en ny doft att smaksätta hösten med ler

kramar

Julia

jag vill vara med och tävla! :)

Elina

Jag vill gärna vara med och tävla! :) har länkat till din sida på min blogg.

Elina

Jag vill gärna vara med och tävla! :) Har länkat till din sida på min blogg.

sandra

åh det skulle vara en lycka att vinna en paris hilton parfym!



http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=02223014



ha en fin fredagskväll, kram från sandra :-)

getpalmd

Håller helt med dig, Parus Hiltons dofter verkar alla vara ljuvliga. Doftar godis, sååå flickigt och gott. Så absolut med :-)

Helena

hoppsd på tureb...



Tessan

åhh jag e med :)

Amanda

jag håller med dig, paris parfymer luktar så otroligt gott! Men den här har jag inte luktat på så jag är med och tävlar! :)

Sylvia

Jag har en av Paris Hilton parfym "Can Can" som just tagit slut. Skulle vara jätteroligt att få prova denna.Har länkat till tävlingen.

Kram Sylvia

http://cobra38.wordpress.com



giulia

åh vad jag vill vinna den !

giulia

åh vad jag vill vinna den !

Linda

Såklart är jag med, denna doftar underbart!!

En Mölnbobos Liv

Jag är med och tävlar, har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-parfym-1.html

Lovisa

jag skulle jättegärna vilja vinna!

Caroline

Jag är med i tävlingen!

carruuu

jag ger det ett försök och se om jag har någon tur att vinna :)

Linnea

Är självklart med! ;) kul tävling

Ingrid

Hejsan Hanna! Nu är jag med och tävlar och jag länkar till dig här http://blog.stenstugu.com/2009/10/03/nu-tavlar-jag-igen-2/

Dessan

Jag vill vara med och tävla, har alla de andra paris hiltonparfymerna ;D Kram

cARROW

jag vill vara med och tävla :)

elisabeth

en hiltonparfym låter spännande, kul att man utan blog kan tävla, tummen upp för dig och din sida nu ska jag läsa lite mer här.

kram elisabeth

Nina - Glamourmamman

Jag är självklart med :-)

jeanette

jag är jätte gärna med och tävlar om denna vinst för jag skulle behöva en ny doft nu i höst och vet du jag har inte provat denna fantastiska parfym så nu skulle det bli kul att få göra det:) med vänliga hälsningar jeanette:)

emma

jag är med! (:

filippa

jag är såklart med i tävlingen, och

jag skriver också om din tävling och

rekomenderar den i min blogg! Hoppas

du inte har något emot att jag är från

Finland som de flesta har! Ha det så bra! kram!

Emma

Jag vill absolut vara med, och jag skriver också om tävlingen på min blogg. Men hoppas du int har nåt emot att ja kmr från Finland (?) Hade så bra. Kram!

Selma

Hejhej ♥



Jag vill gärna vara med i din tävling :)



Vad snällt av dig att alla kan vara med och tävla, jag är blogglös så jag brukar iinte kunna vara med i bloggtävlingar =)



Kram!

Sandra

Åh skulle bli så glad om jag skulle vinna.

Köpte en Just Me parfym igår, men med en nyfiken lillebror fick parfymen inte vara hel länge..

Susanne

Denna gång håller jag mina tummar hårt!!

Hoppas fru Fortuna är med mej!

Doris/doje

Hej !

Jag vill gärna vinna den här parfymen, har skrivit om tävlingen i min blogg; http://blogg.passagen.se/doje/entry/t%C3%A4vling1#comments

Ha det bra !

Linda

jag är definitivt med! :D



LÄNK; http://lindadoos.blogg.se/tavlingar/2009/october/parfym.html#comment

sarinsko

hejsan. jag vill gärna vara med i denna tävling :D

eelin

jag är helt klart med! :D



LÄNK:http://tavlingsbloggen.devote.se/blogs/2783675/jag-aer-med-och-taevlar----.htm

Maj-Britt

Trevligt, kan man vinna? Jag vill vara med

lina

ja e me :D

sofia

härligt! jag är med! :)

sofia

glömde att fylla i e-post adress! så måste skicka igen :)

julia

oooh yee, paris hilton, Im with you ;)



öhh vad annat ska man skriva ;) jag kommer också från finland. :) jag vill vara med i din tävling.

blir det inte jobbigt med sådär många kommentarer att läsa ? :)

suss

Har precis kommit hem efter en vecka på Mallorca, och satt bredvid en kille på planet som köpt denna till sin fru redan på Landvetter. Den luktade underbart, men den fanns inte i någon av parfymbutikerna i Palma Nova. Det skulle sitta fint att få vinna den, för den doftade verkligen härligt!

= )

Hilda

Jag är med :) Och hoppas att turen vill hjälpa mig :)

ina

jag är gärna med och tävlar, älskar paris hiltons parfymer=)

har länkat

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.12265453

ina

skrev fel URL adress, den här stämmer=)



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.12265453

Josefin

Jag vill vara med och tävla :D



http://josefinstavlings.blogg.se/2009/october/tavla-om-en-parfym.html

Linda

Vill gärna vara med och tävla och håller alla mina tummar och tår :)



Linda



lina

hej hej

jag är med så klart, låter som den kan lukta riktigt gott parfymen :)

Mickan

Jag vill jättegärna vara med och tävla. :)

marty

jag är med!!! /ha det så bra

Mahlin

Jag är gärna med :)

Smilla

Jag är gärna med =)

Lotta Fröjd

Jag är gärna med och tävlar :D



Kram

Lotta

Jag vill vara med om denna chansen!

Har tipsat om tävlingen i min blogg:

http://lottatavlar.blogspot.com/2009/10/just-me-by-parit-hilton.html

Sofie

Har ingen blogg men är jättegärna med och tävlar! Kanske kanske får man lukta gott i höst. Jag håller tummarna. Kramar!

Hanne

Jeg er med:)

Anita

Jag vill gärna vara med och tävla!

Lotta

är med igen...

M

Jag vill vinna!!

BootsUgg

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.

http://www.uggbootscanada2011.net/