TisdagsTävling Hos HannahSthlm! Vinn Stay Spray Makeup Fix!

 
Har inte alls hunnit uppdatera som planerat de senaste dagarna och därav har tävlingarna här kommit lite i andra hand.
Nu är det dock hög tid för en NY SPÄNNANDE TÄVLING och denna vecka lottar jag ut STAY SPRAY MAKEUP FIX.
En bra och nyttig sak för din hy som varje flicka och dam borde ha sin ägo!  

INFO om Mimesis Stay Spray Make up Fix:
Stay Spray är en unik svensk produkt. En lätt skyddande lotion baserad på Aloe Vera i sprayform.
 Använd Mimesis stay spray för att fixera make-up, skydda huden från statiskt damm när man arbetar framför datorn eller för att ge en uppfräschning under dagen.
En perfekt spray att ta med sig vid långa resor, speciellt vid flygplansresor för att fräscha upp och undvika torr hud från den torra kabinluften (Mimesis Stay spray hette tidigare Sallander cosmetics Stay spray).  
Även extra bra under sommar /vinter när huden av olika anledningar kan vara i behov av fukt och vitaminer!

Priset är 149 kr och du hittar den hos 
Accessora.

För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar att du vill vara med.
Alla kan deltaga. Bloggägare eller blogglös.
Har du en egen blogg får du självklart låna min bild och länka till tävlingen.
Skriv det i din kommentar så kikar jag upp!
Alla med blogg som länkar får en "extra lott" i dragningen sedan.

Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut.
Som vanligt räknas EN RÖST per person och tävlingsinlägg.
Tävlar du under alla inlägg som rör Memesis Stay Spray Makeup Fix så har du statistiskt större chans i lottningen.

Tävlingen avslutas Onsdag den 4 November Tisdag den 3/11 klockan 23.59.
Lycka Till!♥


Accessora.se 

Pssst....
IMORGON ONSDAG BLIR DET LITET VINSTREGN HÄR!
DÅ KOMMER VINNARNA I MINA SENASTE TÄVLINGAR PRESENTERAS.
HÅLL UT OCH MISSA INTE ATT KIKA IN OCH SE OM DET BLEV JUST DU!
ONSDAG DEN 28 OKTOBER CIRKUS 19.00!
65 kommentarer
Amanda

Åh, jag är med! :)

Millah

Jag är med :)

giulia

Jag är lätt med ! hihihi jag reser ändå ganska mycket så !!! :D vore så perfekt till min spanien resaa !!!:P billigt flyg resulterade haha i att planet mellanlandar två gånger !!! och jag planet lyfter 7 från arlandra !:P pojkvännen kommer bli skrämd när han ser mig hhahaha !

Linda

klart jag deltar!

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

Carita

Jag vill gärna vara med :)

länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/october/mimesis-stay-spray.html

Jeanette

Vilken bra grej! Jag är gärna med och tävlar

Olelsi /Nettan

Självklart vill jag vara med....ska ej ut och flyga men jag bor ju i Hälsingland och där kan den oxå behövas på min hy.



Har länkat: http://olelsi.blogg.se/2009/october/om-du-vill-vara-med-och-tavla-testa-da-denna.html



Kram Olelsi/ Nettan i Hälsingland.

Gabbies

Jag är gärna med. Länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/october/stay-spray-makeup-fix.html



Hoppas på tur!



Ha en bra kväll!

Susanne

Jag tar en lott och hoppas!

monia

jag är med och tävlar :) Har länkat dig här: http://moniastavlingsblogg.blogg.se/2009/october/tavling-hos-hannasthlm.html

Nonne

Jag hoppas såklart på vinst :)

Therese

Jag vill vara med=)

fia

Jag är med .

pyretpepsi

Man lär sig något nytt varje dag! Den där produkten skulle jag älska då jag alltid tycker mitt smink smetar ut åt alla håll och kanter efter en knapp dag! Är mer än gärna med. Har länkat:

http://pyretpepsi.blogg.se/2009/october/vinn-mimesis-stay-spray-make-up-fix-hos-hanna.html

Nanna

Jag är med!

Lene

Jag vill vara med. Det behöver verkligen min hy nu när jag sitter framför datorn hela dagarna på nya jobbet. Märker att hyn inte är vad vid det!

lolla

jag vill gärna tävla..

länkar i min blogg under kategorin tävlingar...

kram lolla

Jessica

Åh låter som en härlig produkt! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-stay-spray-makeup-fix.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

Martina

Jag vill vara med!

Len

roliht med alla dina tävlingar de e inte många som har

kram len

Smilla

Jag är med=)

alexandra

jag är med! :D

MiaHB

Jag är gärna med o tävlar, detta skulle bli ett perfekt och välkommet tillskott hemma hos mig!

Maude

Jag är med!

Andrea

Jag vill vara med;)

Linda

Åhhh jag är meeeeee!

Helene Lj

Är bra med dina tävlingar för att alla kan vara med,tacksam för det.

Helene

Johanna:)

Låter kanon :) jag är med! Har skrivit om dig & tävlingen på min sida.



Länk:http://juhani.devote.se/blogs/2977670/vinn-stay-spray-makeup-fix.htm



KRAM

Bella.l

Jag vill verkligen få prova den.

A m a n d a

jag är gärna med :)

Sandra

jag e med :)

AmandaM

jag vill vara med ! :)

Linda

Jag är med=)

En Mölnbobos Liv - Med 5 barntävlingar igång

Jag är gärna med och tävlar, har som vanligt länkat i min tävlingsblogg



http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-stay-spray-makeup-fix.html

evamar - tävlingsblogg

Oj, jag hinner inte riktigt med just nu. Nu är det dock länkat & klart:



http://evamar.blogg.se/2009/october/hudvard-4-november.html

Lilli

Skulle bli tokglad om jag vann! :D

Lina

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=238173



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=238173



bli medlem och få presentkort i alla möjliga butiker,varva vänner och få 50 kr som mig nu :)

Anki

JAAA......DEN vill jag jättegärna vinna!!!

Tova

Åh, är supergärna med!

Är i starkt behov av lite lyx nu när man är gravid och känner sig risig och klumpig lite varstans ;)



ha en skön helg!

kramar

Cornelia

Självklart vill jag vara med! Precis som du skrev, kan den vara bra att ha på flyget. Då ska jag använda den när jag flyttar till Hong KOng i januari!

Monika

Hej!



Jag är gärna med!



vh

Monika

Jeanette lexonius

klart jag är med och tävlar alovera skulle nog hjälpa sminket att hållas på plats då jag jonnar på ett servicehus varje dag mellan 7-16 så nu hoppas jag på denna vinst har länkat dig i min blogg hälsningar Jeanette:)

suss

Jag är med!! Aloe Vera är gudarnas gåva till mänskligheten!!!

= )

Ingrid

Jag är gärna med i tävlingen!:) Sprayen skulle absolut behövas när jag sitter framför datorn, jag har ju torr och känslig hud redan som det är..

Dessan

självklart är jag med! :D

bea

jag är med :D

sandra

jag är med! jättebra tävling!



http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=31162904

kram sandra

Rora

Jag vill vara med! :D



http://contests.blogg.se/2009/october/stay-spray-makeup-fix.html

L!na ♥

Jag är också med :D

Sandra

Hej!! Jag är gärna med och tävlar. :) Kram Sandra.

lina

jag är med så klart, låter som en toppenspray att ha i handväskan :)

Angelica

jag är med i tävlingen,

här länkat här: http://angelica.blogg.se/tavlingsblogg/2009/november/stay-spray-makeup-fix.html

Tovis

Är väldigt gärna med :)



kramar/Tova

Tovis

Är supergärna med :)



kramar/Tova

FRIDA KANSKE

är jättegärna med :D



länk: http://fridaosv.blogg.se/test/2009/november/tavla-8.html#comment



mvh frida:D

Fröken Eko

Hej!



Ett sånthär spray har jag länge sökt efter! Så jag deltar i tävlingen och lägger också in en bildlänk i min blogg (högra sidospalten), låter den ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan. Håller tummarna och hoppas på vinst!



Häls. F

Milly Dahl

I'm in!

Kashaya

Är gärna med och tävlar och har länkat här



http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/11/tavla-om-stay-spray-make-up-fix.html

ELIN GUSTAFSON

JAG ÄR MEEEED! ;)

Michaela

Jag är med!

Jenny

jag är med :D

Selma

Hejhej!



Jag vill gärna vara med och tävla! Det verkar jätte praktiskt och bra =)



Håller tummarna!



Kraam

BootsUgg

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.

http://www.uggbootscanada2011.net/