Sneak Peak Vecko Revyn Blog Awards 2009




Det är inte vi som är fula...det är bara en himla dålig kamera!

Lite bilder från Blog Awards igår på Cafe Opera.
En återkommande gala som Vecko Revyn anordnar för andra året i rad.
Egentligen startade det hela hösten 2007 men i denna BLOG AWARD STORLEK sedan hösten 2008.

Med överdoser av hostmedicin,kortison och taxi tog jag mig då finally iväg till Blog Awards@ Cafe Opera klockan 20.50 på lördagskvällen.
Såg det sista av prisutdelningen,fick visa leg två gånger,vakterna var väldigt noga med att inga fjortisar fick i sig alkohol.He he....
Drack lite bubbel med tjejerna.

Årets Blogg gick till FOKI.
Måste kollas in, har inte alls läst henne tidigare.
Foki vann icke enbart "Årets Blogg".
Den nyblivna 18-åringen gick hem med hela tre pokaler.
"Årets nykomling" och "Årets mest originella blogg" 2009 kan hon nu även titulera sig.
MEN.. hela hon ser så söt och rar och personlig ut att det liksom MÅSTE VARA RÄTT!

En liten docka!

VEM som VANN VAD i övriga kategorier kan du läsa HÄR!


Söta Maja och förkyld moi.



NU ska jag planera inköpet av min NYA SYSTEMKAMERA samt weekendresan to Milano nästa vecka!
(En dag till med Cyber Shot jag OFRIVILLIGT fått släpa runt med denna vecka ...och... jag låter bli att ta bilder alls! HELT SERIÖS!)

NU ska jag gosa med Elliott.
Tvinga i mig rinexin,hostmedicin,treo.
Dra på mina nya raggsockor från Red Collar Project.
Vira in mig i en filt...laga mat..

NU ska jag städa upp mitt hem som mer ser ut som en koja än ett slott....inte kul...

Frågan är om det inte är bäst att börja med punkt två?

OBS!!Slänger upp tävlingen ikväll!
Ska även presentera vinnarna av Rosebud.
Så fort jag blivit lite mer levande än död!

 
LOVE THIS TWIN'S STYLE!
Ser ni de matchande kubväskorna...adorable!
Fashion Nerds som skrivs av tvillingarna Ida & Emma Augustsson.

update:
Åhh..en bild..på mig..på oss..med SKÄRPA...från Linda
Imorgon köper jag en NIKON när min CANON är på lagning?!
Är jag dum då? Utan kamera (eller en BRA kamera)är livet liksom INGET liv!
INGET!


10 kommentarer
donnasandra

Åh vad fin du var, älskar den jackan!

Ellinor

Underbart med en liten weekendresa. Det har du gjort dig förtjänt av efter de senaste tidernas sjukdomssviter.

Kram

Sassy

Åh, du var ju urtusig och glammig raring!



kram

Linda

Tack för kameratipsen! Jag har även kikat på en Nikon men jag har inte bestämt mig ännu så vi får väl se vad det slutar!

wear a smile it goes with everything

Jaa :)

Vilka roliga bilder från BA!

Det va kul där va?

mia

Toppen att ses igår, verkligen ledsen för att jag hoppade på tåget istället för att dra vidare. Stora kramen och vill ha några bilder?

mia

Så nice att ses igår och f´låt för att jag bangade vidare utgång, sorry, sorry.

Ville du ha bilder från mig?

Emma says style, love & rock and roll.

Snygging!!

Ellinor

Det blev en snabb liten hälsning där.. Men ändå.. haha

BootsUgg

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.

http://www.uggbootscanada2011.net/