Miracle Marcus Mulberry Mat och Bananer...



Vår nya familjemedlem och det är inte en mops. Än.

 




Underbart pr-trick av ICA ellerhur?
Barnen kan äta bananer i kundvagnarna och vara tysta.
Föräldrarna kan shoppa mjölk och makaroner utan tjat och skrik.
Det måste ju betyda att föräldrarna hinner plocka ner mer varor i kundvagnarna utan att bli distraherade?
Nåja...det tar ju bara tre minuter att äta upp en banan...men för Elliott's humör gjorde den susen!
Och jag fick med mig betydligt mer hem än planerat= susen för ICA.

Kan detta inte införas på NK också...kanske?♥
6 kommentarer
delinda

haha ja det låter smart =)

Susan

Hej! Nu har jag varit inne och kikat lite hos dig;) Det var jätte trevligt att träffa dig hos Linda!

Kram!

Emma says style, love & rock and roll.

Bra där med bananerna :D Och räven, underbart! hehe.

Camilla

Vilken liten sötnos ni har hittat! Men jag röstar ändå på en riktig hund eller varför inte en katt :) Katter är trots allt lite mer självgående än hundar, de klarar sig ensamma bra mycket längre



Ha en skön tisdag



Kram

Ellinor

Jag har aldrig tänkt på det som ett PR trick faktiskt, men nu när du säger det så ligger det nog någonting i det. De är inte dumma de där handlarna ;)

Kram

Käthes mode & skönhet hos Amelia

Så har de gjort här också, kanonbra om man har barn som äter banan. Tyvärr gör inte min kille det.