Vinn Dior Show & Dior Kiss @ HannahSthlm

 

Här kommer det andra tävlingsinlägget i Dior-tävlingen.
Du har väl inte missat att du kan vinna mascaran Dior Show här hos mig?
Passa på att vara med.
Tävlar du under detta inlägg så har du även chans att kamma hem ett underbart gloss.
Dior Kiss i nyansen 001 Lime Glacé.
Superfint trenspartent gloss i lyxig rosa hylsa!

Som vanligt går det bra att tävla en gång per person och tävlingsinlägg.

För att vara med och tävla om Dior Show (och Dior Kiss)så lämnar du enkelt en kommentar att du vill vara med och slåss.
Alla kan deltaga. Bloggägare eller blogglös.
Glöm inte namn,mail och ev. bloggadress i din kommentar.

Har du en egen blogg?
Om du tipsar om tävlingen och länkar från din blogg får du automatiskt en extra lott i dragningen.
Som vanligt går det bra att tävla en gång per person och tävlingsinlägg.
Tävlar du under alla inlägg som rör Dior Show-tävlingen har du större chans att vinstlotten hamnar på JUST DIG i dragningen sedan.
Tävlingen kommer publiceras en gång till innan avslut. Missa inte att kika in snart igen!

Dior avslutas Söndag den 15 November klockan 23.59.

Lycka till♥




73 kommentarer
Lina

jag är självklart med och tävlar!

Annas inspiration

Jag är med!

Frida

Jag vill vara med och slåss så svetten lackar!

finaste

Jag är givetvis med :D

Emma

Jag vill vara med :D

Millah

Jag är med gumman

Kram

Therese

Jag är med:)

Nonne

Jag skulle verkligen vilja testa denna, så klart jag är med och tävlar :)

Rebecka

jag är med :D

Wysteriia

Min favvo mascara ju, klart jag är med! ;)

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!



Ha en fortsatt härlig kväll.

AmandaM

jag är med :)

Thi Anh Van ♥

dubbla bonus? oj oj oj!! :D här händer det en massa saker :) Mascaran var ju helt "WOOW!!!!" men nu? ännu mera WOOOW! hihi ... :)



håller tummarna,stortårna & liltårna tillsammans så hårt det bara går!!!!! ♥♥♥



(:



Elina Dahlgren

Ja det är så sant det du säger om mat-handlandet. Jag blir helt chockad när jag ser hur mycket pengar som bara går till mjölk varje månad t.ex. Jag hade helt klart köpt ett par Steve Madden skor eller nått annat kul för mat-pengarna. Men mat behövs ju som sagt :)



Och jag vill fortfarande vara med och tävla om mascaran :D

giulia

Jag vill vara med!!!! måste vara fin inför min pojkvän åker ner till spanien !:D

giulia

Jag vill vara med!!!! måste vara fin inför min pojkvän åker ner till spanien !:D

fia

jag är med .

Lotta

Är givetvis med även denna gång. Tack för all info ang vaccinet har varit osäker på om jag skulle ta det men nu när jag läst vad du kommit fram till och även dina länkar så säger jag bara NEJ TACK!

Johanna

I´m in :) Behöver långa fina fransar, tyvärr fick alla mina bröder dem, och jag blev i princip utan :)

Lotta

Min kommentar försvann, konstigt. Jag är med även denna gång.

Tack för all info ang svin vaccinet jag har varit tveksam och nu säger jag bara NEJ TACK!

Lotta

Säger bara en sak jag MÅSTE ha mera tålamod.

Nina

Åh I <3 Dior!



Ha en underbar mitt-i-veckan onsdag!

Andrea

Jag är med igen!

Maude

Vill vara med;)

Sassy

Åh, det där vill jag förstås vinna!

Irina

Är fortfarande med. :-) Älskar Diorshow!

Rora

Jag är helt klart med! :)



Länkat:

http://contests.blogg.se/2009/november/dior-show-och-dior-kiss.html

Ellinor

Jag är med

Pamela

Jag är med.Och vinner förhoppningsvis utan att behöva slåss :-) Peace!

M08

jag är med :D

Nanna

Jag är med!

Natalie

Jag är med!! <3

Anne B.

Jag är med.

Linnea

självklart vill jag vara med :)

Ullis

Vill vara med och tävla !!!!!!!!!!

Anonym

Jag vill gärna vara med. =)

Har aldrig testat Diorshow men har hört att den ska vara bra.

Jenny

Jag vill gärna vara med. =)

Har aldrig testat Diorshow men har hört att den ska vara bra.



(Glömde namn och mail i tidigare inlägg)



Hanne

Jeg er med:)

Erika-smyckestillverkning

Jag har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Smilla

Jag är glad om jag får vara med =)

Susanne

Jag vill vara med och slåss om vinsten!!!!!!!!

Martina

jag är med :-)

Tessan

Jag e med :)

Lene

Jag är fortfarande med. alltid lika bra priser i dina tävlingar ju:P

Michaela

Jag vill vara med!

Nelly

Jag är också fortfarande med :)

Olelsi /Nettan

Tassar in på tå, vill oxå vara med såklart!!



Länk: http://olelsi.blogg.se/2009/november/missa-inte-denna-tavling.html



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Madelene

Självklart är jag med och hoppas nu på lite tur. Ha det så bra. Kramar



[email protected]

Helene Ljungberg

Hallo

Hoppas jag vinner nura;)

Helene

Nina - Glamourmamman

Jag håller tummar och tår att jag vinner :-)

Ha det fint!

Sandra

Kan det bli bättre än såhär? Skulle inte tro det! Jag är med och tävlar och har tipsat om tävlingen: http://www.cosmopolitan.se/blog/northernangel/2009/11/12/vinn-dior-show-dior-kiss-hannahsthlm

(är ju även med och tävlar i första inlägget om Dior Show!)

Moberg

Slåss, jaaa tack! :)

Cecilia

Jag vill vara med!:)

Anita

jag är gärna med!

evamar - tävlingsblogg

Jag är såklart fortfarande med och länken är fortfarande;



http://evamar.blogg.se/2009/november/mascara-15-november.html

CherryCheek

Klart jag är med och tävlar!

Har velat testa dior show ett bra tag nu,

har ett par vänner som säger att den är

superbra, och då vill man såklart testa!



Sedan är jag en riktig läppglansjunkie,

men har bara råd med billiga från H&M,

och de sitter ju inte som berget direkt...



Så då måste man applicera om och om igen,

vilket resulterar i att de tar slut på en

gång! Men märkes-läppglans håller ju som

bekant ett bra tag längre än budget-glansen,

så att man slipper kladda en gång i kvarten

med dem.



Plus att det skulle kännas superlyxigt för

lilla mig att få dra fram ett Diorgloss

istället för de där plastiga sakerna från H&M...

:)



Har självklart länkat för en liten extrachans

i tävlingen, vill ju så gärna vinna detta!

Du finner bild och länk på min bloggs förstasida

i högerspalten under rubriken "TÄVLING!"



Nu håller jag tummarna stenhårt

och hoppas på vinst!!



KRAM!

Helene Lj

vinst vinst vill ha:)

Kramar

Beltina

Jag är med i din tävling ;)

Carita

Jag är med :)

Anonym

jag är med!!

L.N

Jag är med!:D

Selma

Heej! =)



Jag vill jäte gäna vara med! =)



Jag har hört så mycket bra om diors mascara, jag är en flitig anändare av mascara så jag skulle bli super glad om jag vann! ^^

Läppglanset var också helt underbart =)



Håller tummarna nu!!



Kraam



Johanna:)

Klart man vill vara med :) Min mascara råkar vara slut nu & jag måste verkligen ha en. Har hört att denna skall vara skit bra!



Länk: http://juhani.devote.se/blogs/3117900/vinn-dior-show---dior-kiss-hos-hannahsthlm-.htm



Kram

Martina.

Jag är jättegärna med! :) Ha det bra! Kramar, Martina.

Elisabeth

Oj så lämpligt det skulle vara för mig om jag vinner detta fina pris, har strax slut med gloss och mascaran sinar. Det är inte så lätt att få tag på bra grejer här uppe i norr så jag ser fram emot att få vara med och delta i denna tävling. Givetvis så tipsar jag om tävlingen i min blogg. Må gott! //Elisabeth

jenny zhang

vilka fina priser jag vill vara med och tävla :D

Emilia

Jag vill vara med och slåss! :)

Emilia

Jag vill vara med och slåss! :)

Jenni

Hejsan!

Jag vill gärna vara med och tävla om det läckra glosset.



Hälsningar Jenni

[email protected]

Åsa

Klart jag vill vara med! =)

http://secondtime.blogg.se/2009/november/tavlar-1.html

Amanda

Jag är med och slåss!

Länk:

http://elbemoo.blogg.se/2009/november/tav.html

Amanda

Jag vet inte om det kom fram men testar en gång till!:)

Jag är med och slåss!

Länk:

http://elbemoo.blogg.se/2009/november/tav.html

Linda

fortfarande med!!