The Last...






Bilda dig en egen uppfattning. Gör det som känns rätt för dig och din familj.
Det som gör din defintion av en bra värld,är säkert en bra värld.
Jag kan såklart inte ta ansvar för saker som går utanför min vy.

Läs historieböcker. Kika på tv.4 och svt. Kunskapskanalen Svt Barnkanalen.Alla kan vi lyssna!
Gör det DU SJÄLV TROR är RÄTT! 



Dax att sammanställa pressmaterial och skriva rapporter.
OM SKOR och underkläder! Betydligt roligare!
Jag har tur som kan välja vilka jag vill samarbeta med.
VAD jag vill skriva OM. Eller kan jag det? Egentligen?
Jag skulle ALDRIG iaf göra reklam för produkt jag inte själv testat.
Mascara,tekefoner eller mediciner! Spelar ingen roll!
DET kan ni lita på även om man år 2009 inte BÖR lita på NÅGON.

Over and Out...♥
8 kommentarer
Anonym

Bra skrivet Hannah! Man vet inte vad man ska tro. Jag har flera bekanta som blivit sjuka, och för oss som i övrigt är friska är det ju faktiskt bara en ynka vecka med influensa.

HannahSthlm

anonym: Sant! Man VET verkligen inget.

Riktigt säkert. Dock är det är för mycket sammanträffanden,sekrettes och mystiska dödsfall för att jag ska köpa allt runt denna sjukdom och vaccinations-kampanj.

Min bestämda uppfattning efter all forskning är att vi kommer göra hela Sverige en otjänst om vi fortsätter ta vaccinet.

Smittan kommer spridas och mutera.

Då står alla läkemedelsbolag redo med nästa vaccination som vi "måste ha" och så rullar det på.

Det kan bli riktigt farligt om vi fortsätter för då ALLA behöva ett jättestarkt vaccin tillslut för att kunna vara ute...

Förhoppningsvis finns det många andra i Sverige som forskar om det här och är anställda för att göra det. Jag har gjort vad jag kan för att redovisa läget och ta fram fakta.

Tyvärr tar det för mycket tid och energi för mig.

Jag måste ju arbeta också:)

Jag hoppas alla litar på sitt eget omdömme och söker sig egen information INNAN man väljer vaccination vs inte vaccination



Ha en fin Tisdag!

Olelsi /Nettan

Oj oj jag får sån ågren men nu har jag gett två av barnen och mig själv. Tanken snor i huvudet på mig om detta vaccin, legat vaken på nätterna och funderat. Vad har man nu gjort...???



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.



Ps; Mycket bra information, Tack!! Jag har fått mycke bra info från din sida.

Lola

Tack för all din research och dina svar i förra inlägget, jag hajar läget och hoppas som dig att det kommer fram. Vill tillägga att jag bett en person jag känner ta reda på vad han fick för vaccin,finns ej journalfört!!!!!Nu ber jag till högre makter att jag och mina barn får vara friska och alla andra också

givetvis. Stor kram till dig,ta hand om dig och lova framföra om det skulle hända något drastiskt som kan vara bra att veta.

HannahSthlm

Nettan: Nu är ju detta i ditt fall redan gjort och det bästa du kan göra är nog att försöka ta det lugnt och inte stressa upp dig om du och barnen mår bra!Man kan ju aldrig göra om något till "inte gjort" som man redan gjort.Det är faktiskt omöjligt så du kan inte ställa sådana krav på dig själv.Du är inte ensam och om du är orolig så kan du ju alltid kika med andra vaccinerade på nötet hur de och deras barn osv. mår. Det verkar som en del mår jättebra och andra inte..vitt skilt alltså! Du har Det kommer garanterat inte kännas bättre av ångest och stress. Och sömnbrist! Sötnos!Försök att mysa med barnen,glädjas över den kommande babyn och sova!

Lev som vanligt men håll koll på biverkningslistan på fass som iaf uppdateras då och då ifalla något skulle börja verka konstigt...annars är det nog ingen fara ska du se!:)



Många Kramar

Henrik

Vad har Tyskland med saken att göra? Det var ju Frankrikes, Österrikes och Uzbekistans konsulat som fått post.

"Att Ukraina har en väldigt bra realtion med USA ? Borde de inte ha massor av vaccin då?" Det finns många länder som har bra relation till USA. Dock så har USA deklarerat att de behöver det mesta av vaccinet själva.

Lägg gärna ut en länk där det står att FN har anmält Ukraina för att bryta mot mänskliga rättigheter mot befolkningen i Uzbekistan. Vad är det ukrainarna gör? Det är ju ett stort avstånd mellan länderna.

HannahSthlm

Nettan: Ursäkta stavfel i mitt svar som jag såg när jag korrade nu men jag hade bråttom. Du förstår vad jag menade iaf?:) Hoppas jag! Ha det bra! Kramar

Olelsi /Nettan

Jag är glad att du skrivit om detta och jag hoppas att vi alla håller oss friska med eller utan vaccin.

Läs detta på min sida länk: http://olelsi.blogg.se/2009/november/en-vantanker-pa-dej.html



En vän till mig....



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.