Att ramla in en staty....


Det är inte kul att ramla in i en staty och liksom tro att statyn är en människa...
Det känns som sådant nästan bara händer mig! Orättvist!

Delinda var förövrigt med när jag ramlade in i porslinsmannen Grandpa.
Det känns fortfarande ganska overkligt. Haha.Stackars Delinda!
Idag skulle jag på pressfrukost på Apoteket men jag tog mitt förnuft till fånga.
Jag ville verkligen gå men det var liksom.. fysiskt omöjligt.
Inte vill man ta med en vinterkräksjuk Elliott och riskera att smitta andra, skulle vara himla typiskt mig att tro att jag gör något bra men så gör jag precis tvärtom.

Igår var jag inne på Apoteket i Sturegallerian och frågade om medicin mot vinterkräksjukan.
Tyvärr är det som förra året. Endast att ladda upp med resorb och ha bra handhygien.


Tack för alla vinterkräksjuketips! ♥

1 kommentar
delinda

haha ja vilken situation det var gumman =) uscha för vinterkräksjukan. kraaaam