Baggy Fluffy Fåglar och Ett Inslag av Hello Kitty-glass!




Mer om fågelskådning imorgon men kolla in tekniken,impressive:)!
Klart ankorna? ska ha mat,annars kan man ju inte få dem att komma fram!
Eller?!



Ville ju så gärna HA DEN PÅ MIG idag men jag väntar snällt till imorgon? och ser vilken jag behåller.
Denna "baggy baggy" ovan eller en mindre. Bra att man kan jämföra fotona...sen.
Hoppas hoppas den dyker upp/ner i lådan imorgon!

Även mitt hår känns..baggy..idag. Fluffy or Baggy?!
Imorgon är NYTT schampoo en hög prioritet.
Aussie.Såklart!
Vad annars?

Spenderat din kväll med något trevligt? Kram♥
12 kommentarer
Niklas Eriksson

Vilken härlig kille! Fågelskådning? Vad har han fått det ifrån? Men som sagt tekniken verkar det inte vara något större fel på!

Hoppas han snart blir kvitt förkylningen (för det var väl en sån?).

Tycker du var urgullig i den där "Baggy Face Vest" så behåll den, please! Men Hannah du skall inte stå i soffan, den skall man sitta alternativt ligga i!



Kvällen har ägnats åt att rensa ett avlopp i badrummet samt diskat, trevligt så det förslår..

Nu läser jag din blogg, sen blir det sova av :)



God natt & sweet dreams Hannah!



/Mvh Niklas

Christine

Min kväll har spenderats med glass, X-Men 3 och datorn. Spännande värre, haha! ;-)

HannahSthlm

Niklas: Elliott har många talanger som man aldrig vet riktigt var de pluppar upp från.

Han älskar att titta på "barn-natur-tv" som Wild Kid och Expifition Vildmark. Tror han kan ha sett någon med någon bok där. Nu ritar han och antecknar förbrilt VAD han letar efter och så kikar han OM han hittat rätt..vilket han självklart har. Impressive!:)



Tack! Jo men jag ska ju behålla någon av Baggy Face West. Frågan är bara vilken! Jag tror inte riktigt det kanske framgår av dessa bilder hur stor denna är. Det är liksom massa tyg bak och på sidorna som inte syns. William tyckte jag såg ut som ett tält i den. En snygg topp,men det kan hända den mindre kommer passa bättre!

Hoppas på att den kommer imorgon tillsammans med den "gula saken".

Godnatt!



Christine: Åhh.men det låter både soft och mysigt ändå..haha..Kram!

Rebecka

Snygg topp, den ser inte så himla för stor ut på bilderna. Men den passar dig, har du beställt en annan storlek?

Hoppas du haft en bra helg :) och söt Elliott var på bilden med fåglarna. :)



tipsa gärna om vad du skulle vilja läsa om i min blogg. Kanske något tema du tycker jag ska ha, något återkommande, något mode-relaterat du vill läsa om?

och fråga gärna en fråga, har frågestund :)



Emma says style, love & rock and roll.

åååh jag vill också mata ankor, hehe :D

Ja designen är ny, har suttit och knåpat hela dagen! Jag har säkert glömt hälften av allt jag ska göra men då har jag skrivit upp det någonstans iaf :D

HannahSthlm

Rebecka: Tack söta! Men den är typ..gigantisk

Den är jättesnygg uppe vid linningn men vidden när man går.JAG KÄNNER MIG UTKLÄDD i ett lakan..hahaha..äsch..Du får kika in och kolla på den mindre imorgon. Jag hoppas verkligen den kommer fram då så jag kan BESLUTA mig i denna fråga!:)

Kikar in till dig imorgon!

Godnatt.

HannahSthlm

Emma: Då tycker jag du SKA mata ankor..Haha..

Vi hade faktiskt jättekul:) Helt galna var dem..inte i oss..utan i brödet;)!Kram!

Ellinor

Jag gillade trycket på linnet skarpt- du var dessutom jätte fin i det :)

Min söndagskväll spenderades efter x antal mil i bilden, i soffan med en jätte dålig film (att den var dålig berodde kanske på att jag inte var sådär jätte koncentrerad heller...)

Hoppas du får en härlig måndag.

Kram

fia

jag har hört talas om detta shampoo lite överallt , vart finns dom att få tag på vet du det?? skulle verkligen behöva ett för mitt tunna hår .

önskar dig en toppen dag .

Anonym

Ellinor: Tack söta! Ja visst är trycket snyggt!:)

Önskar dig en fin Måndag raring!

Kramar



Fia: På Åhlens borde det finnas,om du bor nära något sådant,eller hos Kicks. Kram

Camilla

Du är så söt! Inge fel på håret på de där bilderna :) Är Aussie bra? Jag har bara provat inpackningen, älskar den!



Jag kan inte förstå varför man ska behöva skicka rek. post, trodde att det gick att lita på männigskor där ute. Men helt uppenbart är den tiden förbi för mig... Någon har nog sett sin chans ha få något som den själv inte hade råd med! Grisiga människor det finns, jag vill alltid tro det bästa om alla och trodde att jag kunde få ha ett paket på posten i fred, men uppenbart inte :( Jag är väl inte längre så anonym som jag trodde... Hädanefter följer jag ditt tips, läsare får helt enkelt vänta tills jag har har fått hem paket. Trist men sant



Jag är så glad över att du tog dig tiden och verkligen letade reda på en jätte fin till mig! Det var det jag menade i mitt inlägg också, pengarna är liksom skit samma, men att du verkligen hjälpte mig och någon annan förstörde det gör ont och jag blir ledsen



Ha en jätte bra måndag!



Kramar

Bim HD

Uja, den var ju läcker - och SKA den vara baggy - så ska den ju det ;) Jag gillar den, skarpt! som den är...

Hm, vad är felet på håret? Ser inget... ;) Hm, Aussie? Nä, har inte testa det än, av en eller annan anledning. Sägs det ska finnas på Kicks, bla. Har inte varit inne där på evigheter - kommer aldrig in i själva stan om man säger så. Eller när man väl gör det - då är plånboken, tom. Varför händer det mig? (att den är tom alltså ;))

Må så grankott...