Pressvisning Åhlens Höst 2009

 

Lite mer från pressvisningen Åhlens Hösten 2009 kommer här.
Elliott,jag och Delinda kikade förbi igår och spanade in hösten.
Jag låter collagen och bilderna tala för sig själva!
Men mycket fukspäls,färgade ben i blått och rosa och rutigt håller i sig även nästa säsong.
Missmatcha och lager på lager ,sjal och basker i starka kulörer.









Elliott tog ett litet break bland väskorna med sin egen som huvudkudde!
Haha...♥




Hösten 2009 ser lovande ut på Åhlens, enligt mig.

Vad tycker du?

9 kommentarer
Niklas Eriksson

Du var riktigt söt i den där rosa klänningen.

Jag har ingen aning om hur hösten kommer att bli.

Men jag måste nog köpa fler skor... -tänkte klå Delinda (gulligt namn på gullig tjej!)i antal skor ;)



Ha en bra fredag och var rädd om dig.

/Mvh Niklas

Ellinor

Härliga bilder. Trots att sommaren ännu inte gjort sitt intåg längtar jag i alla fall lite, lite till hösten nu ;)

Stina

Höstkläder är alltid kul, men jag längtar inte det minsta till hösten! :)

Hanne

Det så veldig bra ut, masse fint:)

Linda

Tack=) Jag ska bara jobba hela helgen, du då?

delinda

tack sötast för bilderna, ska maila dig med bums! ha en superfin kväll!

mia

Ni är så söta allihopa, kram å ha fina helgen.

Lisa

roligt med pressvisning!

Ida

Ser fint ut det där, hösten brukar bjuda på mycket roligt i klädväg! Din kille är ju bara för söt. Att han orkar följa med er två tjejer :)