TorsdagsTävling! Vinn Light Day Creme från Vera by CCS & Lip Balm!




Bättre sent än aldrig?!:)

Här kommer iallafall TorsdagsTävlingen.

Denna vecka skulle jag gärna behålla vinsten själv då jag är i behov av både en "Light  Day Creme" och ett Lip Balm.
Men,såklart ska jag lotta ut dessa produkter till någon av er!

LIGHT DAY CREME från Vera by CCS är en dagcreme som passar perfekt när det börjar bli varmare ute.
Den går snabbt in i huden och passar därför perfekt som makeup-underlag.
innehåller välgörande Aloe Vera, ljusreflekterande pigment som ger din hy lyster samt naturliga antioxidanter som skyddar.
Själva dagcremen har låg fetthalt (vilket minskar uppkomsten av pormaskar/oren hy) men innhåller ÄNDÅ viktiga fettsyror som Omega 3 och 6 som  motverkar rynkor.

Värde 125 kr

Som BONUSVINST lottar jag även ut en LIP CONDITIONER från Vera by CCS serien.
Mjukgörande Lip Balm med Aleo Vera! Perfekt i strandväskan i sommar!

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommenta under detta inlägg att du vill vara med.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Har du en egen blogg får du SJÄLVKLART GÄRNA TIPSA dina läsare om tävlingen,men det är inget krav för att vara med!

Som vanligt går det bra att tävla EN GÅNG per person och inlägg som rör tävlingen.
Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut.
Tävlingen avslutas Söndag den 24 Maj klockan 23.59.

Lycka Till !♥
73 kommentarer
marita

ja,jag vill vinna..

Ninni

Jag med! :-)

Hanna

Jag vill absolut vara med och tävla!

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

Bella.l

Klart jag är med.

Ellinor

Precis som du är detta två produkter som jag är i stort behov av så självklart tar jag chansen och är med i tävlingen.

Kram

Nina - Glamourmamman

Såklart man vill vinna :-)!!!

Lilla Fröken

Ja den drycken är en favorit just nu. Godare än klassiskt svart kaffe till och med! :)



Den här tävlingen är jag absolut med i. Jag gillar verkligen märket CCS och brukar väldigt ofta använda just det. Så denna vinst skulle verkligen glädja mig. :)

frida dahlgren

jag är självklart med, och jag skriver om tävlingen i min blogg :) Kram Frida

Lekne

Jag vill vara med i tävligen :-)

Ha en fin helg!

Emma

Alltid roligt med tävlingar, kul att du svarade på min kommentar.



Jag är jättegärna med i denna tävling med.



Stor kram Emma.

Maude

Jag vill vara med!

Andrea

Jag är med!

Andrea

Jag vill också vara med.

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

Annas inspiration

Jag vill tävla!

kram

Susanne

Jag är också med! Bara att hoppas att detta är vinstlotten!

Rolf

Jag är med. Om jag vinner dessa fina produkter, ska min älskade hustru få dom. Hon har nyss haft födelsedag, så hon skulle bli överlycklig med en present i efterskott. Hoppas på tur nu.



Mvh Rolf

Birgitta

Åh, jag vill vinna detta. Håller tummarna.



Kram Birgitta

Tommy

Är med. Har jag tur, så ska min söta flickvän som väntar vårat andra barn i juli få produkterna. Hon skulle bli så glad. Hoppas!!!



Mvh Tommy

Madelene

Självklart är jag med och hoppas på vinst.



Kram: Madelene

Robert

Hoppas jag har tur nu. Har jag det så ska min underbara flickvän få dom fina produkterna, bara för att jag ÄLSKAR henne så mycket.



Mvh Robert

Cecilia

Jag vill också vara med i utlottningen. Pojkvännen skulle behöva en dagcreme och jag är i behov av ett läppbalsam. :) Kram!

Anne

Med!

Millah

Jag är absolut med :)



Kramar

helene ljungberg

nu måste väl JAG få vinna:)

ejmis

Jag är gärna med =)

Louise

Yey, jag vill vara med!

Katt

Tack för kommentaren i min blogg! :o)



Jag passar på att vara med och tävla nu när jag ändå kikar in! :o)

Malin

Klart jag är är med =)

Olelsi

Hallå där!!

Jag vill vara med på ett hörn, här kommer länken:



http://olelsi.blogg.se/2009/may/tavling-hos-hannah.html



Kram Nettan i Hälsingland.

Helena

Godmorgon! Kanske du kan vara med i tävlingen själv, vem vet du kanske drar ditt eget namn, hihi! Fina presenter du alltid har, blir du sponsrad av någon med vinsterna?Hoppas att du får en fin fredag, kram!

Nanna

Jag vill vara med!

Karin

Jag är med!

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

Paula

jag är med =)

Lene

Aloe vera-produkter är oftast riktiga guldkorn så jag är självklart med.

Rebecka

jag är med :Dr

Christine

Haha, varje gång jag kikar in här så är senaste inlägget en tävling! ;-)



Tack för din kommentar vännen, du är för gullig. Hoppas du får en härlig fredag!

Emma

Jag är med:)

sara

jag e med!

Emma

Jag är jättemycket med :)

Jennie

Jag är med! :)

Linda

Självklart är jag med även här,hihi nu blir jag så förvirrad,massa tävlingar här nu ju;)



Martina

Jag är med!

Elina

Verkar vara med super produkt för mig som har ganska fet hy, så jag är gärna med :)

Smilla

Jag är gärna med =)

Lindah

självklart är jag med!

Nonne

Jag är såklart med och tävlar!

Michaela

Jag är med!

Anita

Jag är med!

Vilja

Roligt! Du har alltid så härliga vinster :) Jag vill vara med och tävla, håller tummarna! :) Kram, ha en fin kväll!

linnea

Härlig tävling :D är helt klart med! Hade blivit super glad om jag vann ^^

Jessica

Jag vill vinna! :)

Malin

Är med och tävlar:)

Milena

Jag vill gärna vara med för jag har inget kvar vare sig smink eller hudvård till parfym, u name it denna månaden trodde jag att jag skulle kunna få unna mig själv men då blev lillan sjuk så då fick vi apoteks och läkar räkningar istället så jag hoppas verkligen på en chans här! kram

Anna-Lena

Hoppas på vinst:)

Tina

Jag är med!

Petra

Jag vill gärna vara med!

Kajsa

Klart man vill vinna!

evamar - tävlingsblogg

Ja, tack!

Assi

jag är med och tävlar :)

Jenny

jag är med :D

sandra

jag e med!

(har ej blogg)

Jessie

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/may/vinn-light-day-creme-fran-vera.html#comment



Och här är min mailadress: [email protected]



Ha det toppen! =)

mungipa

jag vill gärna vara med och tävla! :)

har länkat på min blogg http://hansmunmotminhud.blogg.se/2009/may/tavlings-dags-1.html

Lotta

Jag är med!

rebecca

Jag vill vara med och tävla oh hoppas på att vinna! =)

Andrea

Åh, jag vill vara med och tävla :)

lina

jag är med så klart, älskar det där läppbalsamet.

Amanda

Åh, det skulle vara behövligt! Jag är med och tävlar, och håller tummarna :)