Tävling! Vinn Oil-free Makeup Remover från Neutrogena!



Stressig dag!

Jag lovar dyrt och heligt att senast klockan 23 ikväll presentera vinnaren i  Pink Lemonade Tävlingen .
Självklart ska ju Elliott  få dra vinnaren och han är på väg att hämtas hem nu men vi ska inte hem..hänger ni med?
Jag lovar också att posta alla vinster som jag fått adresser till denna vecka,jag hinner bara inte idag.

Nu kör jag igång gen ny tävling iallafall.
Du kan vinna nyheten oil-free makeup remover (Visibly Clerar) från Neutogena .
Flera vinner även prover, ca 5 personer.
Men endast en vinner en stor 150 ml flaska med oilfree makeup remover.

Jag har testat den själv (inte den jag lottar ut såklart) och den är riktigt bra!

Passa på att tävla om denna nyhet här hos mig för en fin och felfri hy.
Den passar ganska ung hud och "help prevent blemish" samtidigt som den tar bort makeup.
Både ansiktsmake och ögonmakeup på några sekunder.
Skonsam och utan att täppa till porerna!

För att tävla så lämnar du bara en kommentar här under detta inlägg att du vill vara med.
ALLA kan deltaga, med eller utan blogg.

Har du en egen blogg får du såklart väldigt gärna TIPSA om tävlingen,men det är inget krav för att vara med!
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.

Tävlingen kommer publiceras flera gånger innan avslut.
Tävlingen avslutas Söndag den 17 Maj kl 23.59

Lycka till!♥
73 kommentarer
CherryCheek

Jag som älskar Neutrogenas produkter!

Dock har jag aldrig testat denna, och mitt nuvarande sminkborttagningsmedel börjar ta slut. Så detta skulle vara perfekt!

Emme

Jag vill gärna vara med !har hört att den ska vara super bra! :D

sara

jag e med!

Therese

Jag är med:)

Linda

ååh. min smink remouver tog helt slut i går kväll. vilket sammanträffande med din tävling. hoppas turen är på min sida kram Linda!

Anonym

Jag är med :-)

Nanna

Jag vill vara med!

Ninni

Spännande, jag är med!

lisa

jag är med.

Erika

Jag vill vinna.

Karin

Jag är med som vanligt :)

Lilla Fröken

Jag är med! :)

Elina

Jag är jätte gärna med :)

Anonym

jag är med :D

Rebecka

jag är med :D

Millah

Jag är absolut med :):)

evamar - tävlingsblogg

En kul tävling - som alltid! Och jag länkar - som alltid;



http://evamar.blogg.se/2009/may/makeup-remover-17-maj.html

fia

jag är med .

Louise

Jag vill jätte gärna vara med och tävla :D Skulle bli så glad om jag vann! :D

Jennie

Jag är med och tävlar :)

Maude

Jag vill också vara med!

Andrea

Jag är med!

Amanda

Jag vill vara med. ^^

Fanny

Jag är med ^^

Behöver faktiskt en make-up remover :)



kram fanny

Fanny

förresten, min mejl: [email protected]

Jeanette

Jag är självklart med!

Nonne

Jag är gärna med =)

Ellinor

Jag är med :)

Olelsi

Ohh jag provar igen och vara med i en av dina tävlingar.

Hoppas på vinst!!

Kram Nettan i Hälsingland.

Martina

Jag är med!

Annas tävlingsblogg

Jag är med och tävlar, har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/may/makeup-remover.html

Helene Ljungberg

väntar på min vinst vänta vänta....

Karin (Albins mamma)

Jag är med och tävlar som vanligt :)



Har länkat här : http://albinsmammatavlar.blogg.se/2009/may/tavla-om-make-up-remover.html

linnea

Åååh vilken rolig tävling, jag är hemskt gärna med! :D är en 16 årig tjej som använder mig utav smink.. älskar sånna här tävlingar :D håller verkligen tummarna nu och hoppas att jag har turen med mig! :D tack för chansen, kram.

Hanna

Jag är med och tävlar!

Kajsa

Klart man vill vara med som vanligt!

Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!

Lene

Neutrogena gör nästan bara bra grejer så jag vill självklart vara med!

Carola L

Jag vill vara med och tävla och jag har länkat till tävlingen i min tävlingsblogg

http://mammamuh.blogg.se/tavla

En tävlingsblogg med tävlingarna i datumordning

Andrea

Åh denna har jag hört så mycket bra om! Jag vill vara med och tävla :)

Att ha det gott

Jag vill som vanligt vara med

Michaela

Jag vill vara med!

Madde

Klart jag vill vara med och tävla :)

Anita

Jag är med!

Giulia

Giulia

Åh haha min dator är konstig som skickar tomma saker...



Jag vill jätte gärna vara med, tar aldrig bort sminket förrens jag duschar bort det faktiskt :/ inte bra men iaf.. haha vill vara med och tävla =)

Jessica

Jag är med och vill vinna! =0)

Susanne

Jag är självklart också med och hoppas på vinst!

FURNISH.etc

JAg är gärna med och tävlar! Spännande!

emma,

Jag är gärna med, kul att prova på nya saker:)

johanna

Jag vill vara med :D

Har känslig hud som jag aldrig sköter om även fast jag sminkar mig nästan dagligen. Priset skulle säkerligen göra min hy glad!



/johanna

[email protected]

Amanda

åh, dendär har jag velat testat verkligen jätte länge.

så jag är defenetift med i tävlingen ;)

emma

jag är med :D

hoppas att du har det bra

kram

Hanna

Jag vill vara med =D behöver VERKLIGEN sånt dära :P HAr faktiskt inget ^^

Jessie

Åh vilken kul tävling! Jag vill gärna vara med och tävla! Har såna problem med min hy så det skulle vara så kul ifall jag vann =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/may/vinn-oil-free-makeup-remover-fran-neutrogena.html#comment



Och här är min mail adress: [email protected]



Ha det!

Emma

jag e med =

Jenny

jag är med :D

Anna-Lena

Jag är med!

cissi

hej jag vill gärna vinn =)

almeida

jag vill gärna vara med

Ung pappa till Inez

Jag är med :)



LÄNK: Tävla hos Hannah, avslutas 17 maj

Tina

Yeah. Jag skulle behöva en ny remover, har hört av flera som använder den att den ska vara bra. Så ja, jag vill självklart vara med och tävla.



tina[email protected]

Lene-Therese

Jag vill vinna! :)

jeanettre

den skulle passa mig fint pga att jag har en dålig hud och jag har hört att den skulle vara bra och det skulle va kul att prova något man ej har betalt för för en gång skull :)

jeanette lexonius

Ja men den skulle jag vilja prova har en sådan dålig hud , så det somsagt skulle vara kul att prova den gratis för en gångs skull :)

jeanette lexonius

Ja men den skulle jag vilja prova har en sådan dålig hud , så det somsagt skulle vara kul att prova den gratis för en gångs skull :)

Hosio - Tävlingsblogg

Vill absolut vara med i ännu en av dina tävlingar! :)

Har även länkat:

http://hosio.blogg.se/2009/may/tavling-sminkremover.html

Bea

Åh jag skulle gärna vilja testa på denna make up removern !



Är med å tävlar helt klart



Bea[email protected]

tofva

Åh jag vill vara med och tävla. Så här i sommar tider så vill man ju ha fin hud! :)

Mvh Tofva.Rosa Prinsessa

Alma

Kul med tävling!:)

Sandra

Jag vill tävla!

Lizelotte

Jag vill vara med och tävla...

Therese

Vill gärna vinna lite mammalyx. Det är lyxigt att hinna sminka sig men det är nästan ännu lyxigare att få ta bort det med riktig makeup remover så huden äntligen får bli riktigt ren och man kan känna sig som den man en gång i tiden var innan sina goa barn. Tänk att få blanda dessa världar - underbart!