Tävling! Vinn NYHETEN Quattro Bikini från WILKINSON SWORD




Jag har fått chansen att pröva nyheten Quattro Bikini från WILKINSON SWORD.
Självklart vill jag även lotta ut en sådan till någon av er.

Detta är en avancerad sak. Jag har bara hunnit öppna min och sätta i batteriet.
Ja inte svår att använda,inte avancerad på det sättet.
MEN vilka funktioner som verkar rymmas i denna nätta och smidiga sak.
Absolut en NYHET!

Ena sidan är en bikinitrimmer,den andra sidan har rakhyvel för tex. rakning av ben.
Vad kan passa bättre inför kommande bikini-säsong 2009?


(Trimmning har ej hunnits med här,av förklarliga skäl,men jag ska absolut testa min ikväll!
Återkommer med utlåtande hur den fungerar irl)

Den som vinner får självklart en ny inplastad som du ser på bilden ovan.
Batteri medföljer ,samt en rakmousse.

Passa på att tävla om denna NYHET från WILKINSON SWORD här hos mig.

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar att du vill vara med.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.

Har du en egen blogg får du självklart gärna TIPSA dina läsare och länka till min tävling,men det är inget krav för att vara med!

Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut.
Som vanligt går det bra att tävla en gång per person och inlägg som rör tävlingen.
Tävlingen avslutas Tisdag den 26 Maj klockan 23.59.

Lycka till!♥

....och här har ni som vill veta mer om bikini-trimmern en liten upplyftande reklamsnutt att kika på:

124 kommentarer
Millah

Jag är absolut med :):):)

Kramar

Tina

Åh jag vill ju vara med.

Vem vill inte ha snygga sommarben?

Katie

Åh vilken tur du har som bara får testa sådär!

Jag skulle jättegärna vilja vara med och tävla :D

sara

jag e med

Lindah

klart jag vill vara med. vore su super nu :)

Nonne

Jag vill gärna va med och tävla :)

Lilla Fröken

Den där verkar vara bra. Jag är med och tävlar i din fina tävling. :) Hoppas att du får en trevlig kväll!

Emma

Hej jag är gärna med,

Kram Emma

Nina

Åh jag är med!

Ha en go´kväll gumman. Kramis.

sandra

Åh en sån vill jag verkligen vinna !! Just nu slåss vi om en enda rakhyvel här hemma för min glömde jag i thailand. Så nu använder jag mannens :(

fia

jag är med .

Frida

Jag är självklart med!! :D



Kram Frida

Karin

Jag är med och tävlar som vanligt :)

Anna Westberg

Hejsan

Hittade din blogg från lappen du la på förskolan.

Jättekul att läsa och jag vill oxå gärna vara med förstås....

( William W:s mamma)



// Anna

Linda

Ah riktigt smart grej!En sådan där skulle jag behöva då jag ALLTID rakar mig med för slöa hyvlar=(

Sandra

Hello!

Jag är jättegärna med och tävlar.



/Sandra

mian

jag vill gärna vara med och tävla

Ellinor

Självklart vill jag vara med och tävla. Vem vill inte ha snygga ben nu till sommaren!

Nina - Glamourmamman

Jag är såklart med!!! :-)

finaste

Hahaha detta måste jag bara få testa mina chanser på =)

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Det där skulle jag behöva vinna, mina ben är så ludna att sambon blir rädd för mig :-(

Hanna

Jag är med och tävlar!

Katt

ÅH, jag vill vara med!!!

Bim HD

Gah, jag ÄR med... behöver en ny rakhyvel - den gamla börjar bli mer än risig, minst sagt...

Kommer inlägg i bloggen - bara kroppen och jag är överens då också :/

Må så grankott...

men, enligt FK är jag ju fullt frisk, hrmpf...

m08

Åh jag är med :D

bitte

Åh jag är gärna med skulle verkligen behöva en sån

Anonitota

Vilken bra grej!

Jag vill absolut vara med och tävla om den! :D

Jessica

Jag vill jättegärna vara med och tävla :) Börjar bli läge att införskaffa sig en sådan till sommaren!

Lala

jag är med!

Andrea

åh, jag vill vara med :)

Jennifer

oh jag vill så gärna vinna ! :D

Heyli

jag vill vara med och tävla!

Kamilla

Jag vill jättegärna vara med:)

Cecilia

Jag som använder sambons rakhyvel är mer än gärna med i utlottningen! :P

evamar - tävlingsblogg

Jag är med. Har länkat i tävlingsbloggen men blogg.se verkar krångla så jag har ingen länk...

Lotta

Lovely! skulle behöva en trimmer till snårskogen efter vintern.

Lotta

Kan jag behöva, är så klart med även denna tävling.

Josefin

Jag vill vara med!:D

BRa för oss utan blogg med tävlingar där vi också kan vara med , tycker jag! (=

Louise

Åhh! Jag är med och tävlar! Jag skulle bli ÖVERLYCKLIG om jag vann denna! Hela min sommar skulle vara räddad. hoppas hoppas hoppas

Kajsa

Yes! Jag vill vara med!

Olelsi

Jag vill vara med såklart!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Louise B

I'm in!!

Malin

är med och tävlar:)



har länkat på min tävlingsblogg:

http://mtlftavling.bloggagratis.se/2009/05/20/1690662-gor-dig-redo-for-badsasongen/

catta

Hejhej:D



Jag är gärna med. Pefekt ju:D



Mail:[email protected]

lina

jag är med så klart :)

Lene

Vilken cool grej! Jag är med!

Vilja

Vilken häftig tävling! Och vilken annorlunda reklam, roligt!



Det här skulle passa mig helt perfekt, har ju så håriga ben att jag lätt skulle kunna misstagas för en apa :| Haha okej, kanske inte riktigt så illa, men ändå!



håller tummarna! :) Kram på dig!

Vilja

Vilken häftig tävling! Och vilken annorlunda reklam, roligt!



Det här skulle passa mig helt perfekt, har ju så håriga ben att jag lätt skulle kunna misstagas för en apa :| Haha okej, kanske inte riktigt så illa, men ändå!



håller tummarna! :) Kram på dig!

emma

jag vill vara med =)

marita

jag är med.

Lene-Therese

jag vill vinna! :D

Caroline

Jag är med :)

Sussie

Jag vill oxå vara med och tävla!!

Maria

Klart jag vill vara med och tävla :)

Maggis

Jag vill gärna vara med i denna utlottning.

Giulia

hahahhahahha kan inte sluta skratta !

Vilken klockren video, verkligen hahah !



Ohhh en sån behöver jag till 100%

Chilenare/italienare säger om saken att behöva hahahah !



Nämen haha är jätte gärna med och tävla om denna gudomliga kvinno makapären !:D

Nanna

Jag är med!

amanada

ååh, precis vad jag behöver ._.

jag är med !

ejmis

Jag är med =)

Tonårsmorsa

Haha, vilken rolig reklam!!

sandra

Hej, den här tävlingen är det verkligen sjukt nödvändigt att jag tävlar i, haha :)

Katta

Hej Jag vill valdigt garna vara med i tavlingen. katarina[email protected]

Emma

Jag är med =)

Tofva

Rosa Prinsessan är med! [email protected]

Rolf

Jag är med. Om jag vinner så ska min älskade hustru få denna fina vinst. Hon skulle bli så glad. Hoppas på tur nu.



Mvh/ Rolf

Madelene

Självklart är jag med och hoppas på att lilla jag får vinna. Håller tummarna nu.



Kram Madelene

Birgitta

Jag vill vinna denna fina sak. Hoppas!!!



Kram/Birgitta

Tommy

Jag är med i tävlingen. Har jag tur att få vinna så ska min söta flickvän få den. Hon väntar vårat andra barn och skulle bli så glad om hon fick den fina vinsten. Hoppas på tur nu.



Mvh Tommy

Assi

Jag är med =)! good luck to moi!

Robert

Jag är med och om jag vinner så ska min underbara flickvän få den fina vinsten. Hoppas nu på lite tur.



Mvh: Robert

Beea

Är jätte gärna med och tävlar! Åh vad det skulle sitta bra med den nu till Sommaren! Hoppas jag har turen på min sida, Fyller även år så denna present skulle vara jättefin och användas flitigt :)

Amanda

Jag vill också vara med! ^^

suss

Åh, en "kant-trimmer" till buskaget = )

Den skulle jag vilja ha!

Louise

Jag är med!1

Liams mamma

Ojojoj en sån hade suttit fint och sambon hade blivit glad :)

LouLou

hahah vad rolig reklam!



jag vill absolut vara med!

Känne ratt engångsrakhyvlar inte är det rätta för mig! :/

Sofiea

Är gärna med och tävlar. Har tipsat i min blogg.

Susanne

Jag tar en lott och hoppas på vinst,..för vem vill ha håriga ben i sommar,..inte jag!

Jenny

jag är med :D

Martina

Jag vill vara med!

CherryCheek

Haha, reklammen var ju för jäkla rolig! :'D

Som du kan läsa i min blogg, har jag precis köpt 2 paket med vax, som INTE FUNKADE! Kul att slösa ut sina surt besparade studentslantar på det liksom! Nu växer det väl snart palmer på mina stackars ben! Så nu skulle jag verkligen behöva en najs rakhyvel istället! Håller tummarna! :D

Sandra

Naturligtvis är jag med!



Länkat i min tävlingsblogg



http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/quattro-bikiniquattro-bikini

Jessie

Hej! Jag vill absolut vara med och tävla! =) Passar ju super bra nu inför bikini säsongen som du säger!



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/may/vinn-nyheten-quattro-bikini-fran-wilkinson-sw.html#comment



Och här är min mailadress: [email protected]



Ha det så bra!

martina h

hejsan!. den vill jag absolut vinna. tycker det är urtråkigt att raka ben m.m. behöver all hjälp jag kan få. :)

/martina

Karin

Jag vill jättegärna vara med i tävlingen. Det skulle vara kul att vinna.



Vilken rolig reklam föresten.

Alma

Så kul att vunna!:)

Sofie

Är jätte gärna med och tävlar! Kram/Sofie

Michaela

Jag är med!

Sandra

Jag vill vara med!

Annchristin Holmlund

Vilken perfekt tävling.Här behöver det trimmas vill jag lova.

Man kan ju inte åka till Italien och se ut som en hårig......

Kram Anki

♥ SimplyMalin

Oh cool tävling! Jag är med. :D

Anna-Lena

Jag är med!

Jessica

Jag vill vara med och tävla! Rakar alltid benen den här säsongen på året, och min gamla rakhyvel håller på att ramla sönder och samman. Så jag har tänkt de senaste dagarna att jag MÅSTE shoppa en ny... Och så dök den här tävlingen upp, som på beställning! Håller alla tummar och tår!! :-)

Martina

Jag vill ha :)

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

Paula

Jag är med =)

Maria

Jag är med, precis vad jag skulle behöva! Använder mitt ex's gamla rakhyvel, som verkligen sett sina bästa dagar..

Mailynn

Jag hade behövt denna! Jag vill vara med!

emma

jag vill verkligen vara med, vem hade inte behövt en sån här för att vara sommar snygg (:

e

Jag är med! =)

clea

jag vill vinna :D

Kicki M

Jag är gärna med i utlottningen :-)

Karin E

Jag vill gärna vara med i din tävling.

Alejandraaa

Jag är gärna med och tävlar! :)

Emma

Såg inte dumt ut, jag är med! ;D

Marlene

jag vill tävla

Smilla

WOW en sån vill jag ha =) Så är gärna med i utlottningen.

Lina

Jag vill jättegärna delta!

Carola

Verkar kanon, vill gärna vinna:)

Okana - lyckligate blivande mamma

Jag är med :)

Nu håller jag tummar och tår för att jag ska vinna, hehe. Men det lär bli svårt då det finns så många andra som tävlar också.

Ha en bra dag

kram

Anita

Jag vill vara med!

Bolivianita

Jag är med! :)

Milena

Ung mamma som vill bli på topp igen, kan jag säga mera?! Jag vill vinna! kram

Sanna Gustafsson

Jag vill vara med :D

getpalmd

Jag är med!

Carolina

Jag är med! :)

Fröken Eko

Hej!



Jag vill gärna vara med och tävla :)

Har tipsat om tävlingen i högra sidospalten på min blogg också!



Häls. F

lina

jag är med så klart :)

Mikaela

åhh jag är med :D



Kram

Alexandra

Jag är med :)

Lotta

Åh, vilken bra vinst!

Carro

I'm in! ;)

tindralen

Jag vill jättegärna vara med!!