Tävling! Vinn Bubble Gum från The Library Of Fragrance!



Hoppas din Måndag har börjat bra!

Själv tog jag nog ut mig lite igår,vi var ute nästan hela dagen.
Idag vaknade jag upp med jordens huvudvärk igen och hosta,men det är bara att ta några ipren till och låta Måndagen rulla på.
Trodde att Elliott hade en läkartid imorse men det visade sig vara imorgon,lite snurrig start på dagen med andra ord.

Här kommer iallafall det andra tävlingsinläggeti Bubble Gum's Tävlingen från The Library Of Fragrance.
Är du inte med? Passa på!
Är du redan med så går det som vanligt bra att tävla EN GÅNG per person och inlägg som rör tävlingen.             .

Du är med och tävlar om en underbar Pick-Me-Up Cologne Spray med doft av sommar,sol och Bubblegum.
Lite Hubba Bubba-nostalgi över den. Underbar!
Värde ca 170 kr.

Alla kan vara med och pröva lyckan här,med eller utan blogg.
För att tävla så lämnar du bara en kommentar med namn,mejl lr bloggadress.

Har du en egen blogg får du GÄRNA TIPSA OM TÄVLINGEN HOS DIG.
Inget krav alls för att vara med.
Men meddela mig via din kommentar här under om du länkar så får du en EXTRA RÖST/LOTT AUTOMATISKT i tävlingen!

Tävlingen kommer publiceras flera gånger innan avslut.
Tävlingen avslutas Fredag den 22 Maj klockan 23.59.

LYCKA TILL!♥
57 kommentarer
Jonny Johansson

Hej, skriver väl ett till inlägg i hopp om en present till flickvännen =)

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

Har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

Millah

Jag är aboslut med..



Håller tummarna



kramar :)

Sussi Ö

Åh låter som en härlig sommardoft! Klart jag vill vinna :)

mini

jag är med och önskar mig själv all världens lycka då det är det sista jag haft på sistone...

mini

Anne

Med!

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar.

Louise

Jag är med! :D

Bim HD

Hm, önskar sitta och dofta just det... under tiden jag slåss med väderkvarnar och försöker få ihop något slags överklagande till Fkassan... Hm, som om det skulle hjälpa. Ja, att överklaga :(

Må så grankott...

Sandra

Jag vill vara med och tävla :)

Har länkat här http://sandramudifaj.blogg.se/2009/may/parfym.html

Lene

Jag vill fortfarande vara med!

fanny

jag är med!

Lene-Therese

jag vill vinna! :D

Nanna

Jag är med!

Ellinor

Jag är med :)

CherryCheek

Still in! :)

Linda

fortfarande med :)

Lizelotte

Jag är med...

marita

vill vara med.

emma

Åh, den skulle jag hemskt gärna vilja vinna!!

Amanda

jag är gärna med :)

Kattis

Jag vill vara med!

Maude

Jag vill vara med och tävla!

Anonym

Vill gärna vara med och tävla :) Kram!

Emma says style, love & rock and roll.

oh jag vill va me igen!

Annas inspiration

Deras dofter är underbara :-)

kanontävling!



ha en bra kväll

kramar

Martina

Jag vill vara med!

Nonne

Jag hoppas o håller tummarna, vill gärna vinna :)

Jennie

Jag är med! Länk finns på min blogg :)

janinaa

:)

Rebecka

jag är med :)

Michaela

Jag vill tävla!

Har länkat: http://mumandme.blogg.se/2009/may/pick-me-up-cologne-spray-tom-225.html

Ida

De låter som en härlig doft, så jag är gärna med! :)

Beea

Kommenterar igen för denna fantastiska chans att vinna!

Linda

Jag är såååå med,jisses var längesedan jag var här inne,men nu är jag tebax igen,kanske med lite tur;)

martina h

hejsan hopsan! jag vill såklart vara med och tävla. spännande vinst, hoppas på att vinna och få prova. ha en bra kväll!

Anonym

hejsan hopsan! jag vill såklart vara med och tävla. spännande vinst, hoppas på att vinna och få prova. ha en bra kväll!

ejmis

Jag är med =)

martina h

hejsan hopsan! jag vill såklart vara med och tävla. spännande vinst, hoppas på att vinna och få prova. ha en bra kväll!

sara

jag är med!

Malin Sofia

Hej! Vad gör du lördagen den 15 augusti? Jag skulle vilja bjuda in dig till sommarens största bloggfest som kommer att gå av stapeln det datumet på Restaurang Mynchen i Stockholm. 100 bloggare träffas för att äta gott, mingla, dricka, dansa och knyta kontakter över hela landet. Det kommer bloggare från Skellefteå, Kalmar, Göteborg, Stockholm, Oslo - you name it. 70 av platserna är redan bokade. Bilder från festlokalen och delar av gästlistan finns publicerade på min blogg tillsammans med all nödvändig info. Kika under kategorin Bloggträff så hittar du allt. Enda kravet är åldergränsen på 18 år, annars är festen öppen för alla som är intresserade, killar som tjejer. Priset ligger på 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink, vin till maten och inhyrd DJ. Röda mattan rullas ut och idag kom första sponsorpaketet till goodiebagen på posten ;) Hör av dig om du vill vara med, jag lovar dig en riktigt rolig kväll. Vill du kan du anmäla en kompis också. H: Malin, arrangör.

fia

jag är med

Carola L

Jag är med

Bella.l

Jag vill verkligen vinna..

Hanna

Jag är med och tävlar!

Anna-Lena

Jag är med!

evamar - tävlingsblogg

Jag är med!

Lotta

Ger det ett till försök, vore toppen med en ny doft.

anniskattis

Oj - den där låter spännande och söt till sommaren. I'm in!

Anita

Jag vill tävla!

Carita

Jag vill vara med :)

http://blacklion.blogg.se/2009/may/more-to-win.html.



Ha en fin kväll!

Carita

Hej. Jag vill gärna vara med.

http://blacklion.blogg.se/2009/may/more-to-win.html.



Ha en fin kväll!

Frida

jag är lätt med! :)

Nina - Glamourmamman

Jag är gärna med :-)

frida

Jag är med !

Smilla

Jag är med=)