Tävling! Vinn Ansiktsmasker från Montagne Jeunesse!



Lördagkväll och en lång dag i solen.
Någon mer som känner sig i behov av en välgörande ansiktsmask?
Jag har iallafall två väldoftande och uppfriskande ansiktsmasker från
 Montagne Jeunesse att tävla ut till två av er!
Den ena heter CHOCOLATE MASQUE och den ansra STRAWBERRY SOUFFLE.
Man kan inte" välja vilken mask man vill ha "utan vinnarna LOTTAS fram efter avslut.
Maskerna in nehåller enbart vegetabiliska ingredienser och är INTE TESTADE PÅ DJUR.
Mycket bra!♥

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar att du vill vara med.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Har du en egen blogg får du självklart låna min bild och tipsa dina läsare om tävlingen.

Tävlingen avslutas Måndag den 1 juni kl 23.59

Lycka till!♥
34 kommentarer
Lene-Therese

jag vill vinna! :D

Sissi

Jag är vill jättegärna vara med och tävla! :-D

evamar - tävlingsblogg

Det vore helt perfekt!



PS. Har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/may/ansiktsmasker-1-juni.html

Kashaya

Är gärna med och tävlar och har även länkat från min tävlingsblogg.=)

Emma says style, love & rock and roll.

åh jag är gärna med!

Hanna

Jag är med och tävlar!

Millah

Jag är med :)

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

Louise

Jag är jätte gärna med :D

I min rosa värld

Brukar inte vara med i bloggtävlingar, men varför inte, jag är med! :)

Louise

Yey, jag är med!

maria

jag är gärna med och tävlar :)

RAsas

gud va skönt med ansiks mask ., bör någ friska upp ansiktet nu när solen kommmer fram :)

heh



-------------

vill gärna vara med i tävlingen för att vinna ansiktsmask :) heh varför inte

ha de så bra (: hoppas alla njuter nu när solen är hära :D rekord varmt under helgen , förhoppningsvis hela veckan också puss o kram

Anna

En ansiktsmask är aldrig fel! Jag är gärna med och tävlar.

Ellinor

Det hade varit helt perfekt! Självklart är jag med.

Kram

sara

jag e med

Maude

Jag vill vara med och tävla!

Andrea

Jag är med!

emma

ja e me :D

kram

MiaHB

Jag vill gärna vara med!

Jeanette

Klart jag är med! Jag och sambon brukar lägga ansiktsmasker på varandra så det hade varit kul om jag vann.

ejmis

Jag är med =)

Nanna

Jag är med!

Amanda

Jag vill vara med. ^^

getpalmd

I'm in!

tofva

Ja,jag vill tävla!



http://tofva.blogspot.com

[email protected]

Cilla

I'm in! :)

helene ljungberg

ja jag har så dålig hud hoppas ja vinner mvh helene

Anonym

självklart är jag med!

Jessie

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/june/vinn-en-ansiktsmask.html#comment



Och här är min mailadress: [email protected]



Ha en trevlig dag! =)

Susanne

En ansiktsmask skulle jag också behöva göra!

Hoppas på tur!

sandra

hej, jag vill gärna delta.

Min hy i ansiktet har alltid varit toppen, men nu på senaste tid har den blivit mycket sämre :(

cheap new era hats

arkle to your outfit. They are covered in clear crystal pave and reflect the light in magical ways. gucci uk sale gives a discount of 50% to 70%. For those who are crazy about Swarovski Crystal, it's a real temptation. What you have got may be much more th

cheap belts

They are covered in clear crystal pave and reflect the light in magical ways. gucci uk sale gives a discount of 50% to 70%. For those who are crazy about Swarovski Crystal, it's a real temptation. What you have got may be much more th