Steve Madden Hos Nelly!



Man kan inte annat än beundra Nelly en aning för alla spännade märken de tar in.
Nu hittar du även Steve Madden hos Nelly och jag som har varit såå duktig på nätshoppingfronten sista tiden,var självklart tvungen att göra ett litet undantag.

Ett par av dessa Steve Madden-darlings är snart på väg till mig.

Kan du gissa vilket par jag valde av dessa fyra raingar ovan?♥



Update 13.58: Hmm..
Vilket par KAN DET VARA...RÄTT svar presenteras ikväll ,men ni är bra på att gissa!
22 kommentarer
mia

Hmmmmmmm, jag gissar på nr 4.

Angelique

Gissar på nr 2 :)

Helena

Godmorgon! Det var verkligen inte lätt, alla är ju faktiskt jättesnygga! Själv hade jag valt nummer 1 tror jag, men gissar också på nummer 2. Ha en jättefin måndag, kram!

Karin (Albins mamma)

Fina pjucks!



Jodu jag vet. Jag har varit så sen innan förlossningen och jag blir galen! Men jag hoppas att det nån gång går över :)



Ja men det ska jag göra, vad roligt att den är på väg :)



KRAM!

Hanna

Själv hade jag valt 1, men jag tror att du valde nr 3. Möjligen nr 2. :)

Lisa Walker

Jag själv hade nog valt nummer 2 iaf :)

Jennie

nr 2 :P

alexandra



haha 6 burkar i veckan? :O nej du skojar va? Det var bannemej inte dåligt hahaha aja gött ska det vara :)



Alla dem skorna är skitsnygga verkligen, måste också beställa!



Kram :)

M08

tror du valde 1 el 2 ;)

lameilleuse

nr 2?

Emma says style, love & rock and roll.

4orna!

sandra

Nr 1 el 4 gissar jag på. Det är mina favoriter iallafall.ps. såg du mitt sms ?

Ha det bra !!

ulle

Nr 2 var snyggast tycker jag.

Rebecca

Hej Hanna, jag tycker nummer 2 är finast, men 4an var också jättesöt =) Jag håller själv på att spara ihop till ett par lila Steve Madden skor som jag tycker är jättefina <3 Här är en bild på dem:



albumfile.php?groupid=8&groupmediaid=129" rel="nofollow">http://www.stylecenter.se/groupalbumfile.php?groupid=8&groupmediaid=129



Har du några fler skor från Steve Madden? Love / R

Erika

Jag gissar på fyra.

De är snygga.

Själv skulle jag ha valt ettan eller fyran.



Sv. Ja jag har några stycken skor i min lilla samling ;)

karin

Hej! Jag har en frågestund i min blogg om mitt modellande, så det skulle vara jätte roligt om du ville ställa en fråga om vad som helst som rör ämnet!:)

Fotofix

Hoppas du har haft en härlig måndag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Har just nu en foto tävling där alla kan vara med.

http://fotofix.blogg.se/tavlingar/

Anonym

De var alla jätte fina, men om jag ska chansa på något så blir det par nr.1

Lottisin

jag gissar på nr. 2! :)

Elisabet

Vad roligt att de börjat med Madden, älskar han skor!

wille

ja tror 2an mamma haha!.. :)

william

haha ja tror 2an mamma, fett jobbigt att lägga upp kommentarer på bloggar ju.. aja puss :)!