Soon we come for stay...



Några bilder jag tog nu i helgen och så några bilder från April.
Samma plats är det iallafall, Hammarby Sjöstad.
Tyvärr vill jag inte fota vårt hus, det kan nog kanske en del förstå?
Men bryggan utanför är helt amazing.
Där kommer jag spendera många kvällar med vänner,lite vin eller bara se på solnedgången med Elliott på en bänk.
Jag älskar hav och vatten men är dålig på att ta mig tid att uppskatta det.
Med mitt nya boende lär jag iallafall inte missa den saken;)!

Bara en månad kvar nu ungefär...Can't Wait!

12 kommentarer
Anonym

Tack för svar Då ska jag vara med

Det måste kännas underbart med ett så vackert boende

Att ha det gott

Det var jag som sa det ovan

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Att ha det gott: Åhh..vad glad jag blir! Tack:)!

Emma says style, love & rock and roll.

Så mysigt ni lär få det!

jessi

Ni kommer trivas jättebra tror jag!





svar- jag gillar också starbucks, har varit på många i mina dagar när vi rest i storstäder i världen!



kramar

jessi

Ni kommer trivas jättebra tror jag!





svar- jag gillar också starbucks, har varit på många i mina dagar när vi rest i storstäder i världen!



kramar

Ellinor

Vad spännande det ska bli med flytt och allt. Ser verkligen ut som ett riktigt drömläge och jag är säker på att ni kommer att trivas alldeles utomordentligt.

Kram på dig

Erika

Vilken härlig plats att bo på =)

Niklas Eriksson

Du kommer nog att stortrivas i den nya lägenheten.

Hoppas man blir bjuden på en rundvandring :)



Ha en trevlig måndagskväll!

/Mvh Niklas

Alexandra

Åh vad härligt det låter. Kram

Hanne

Det ser helt fantastisk ut:)

Lene

Där kommer ni få det bra!