Reminder!Sista Chansen! Vinn Quattro Bikini från Wilkinson Sword!


Tvära kast mellan inläggen här...

Jag har ju en Quattro Bikini från Wilkinson Sword att LOTTA UT till någon av ER!

(Fortsätt gärna att ta en titt på inlägget under,det ÄR OTROLIGT VIKTIGT!)


QUATTRO BIKINI  är en smidig liten sak med effektiva funktioner som är lätt att ha med i resväskan i sommar.

Rakhyvel i ena änden och batteridriven BIKINITRIMMER i den andra.

Batteri och rakmousse medföljer.

En spännande SOMMARNYHET från WILKINSON SWORD.
Du kan nu vinna den här hos mig!♥

Passa på!

Vill du veta mer om Quattro Bikini så kan du alltid kika på denna ...glada.. ..video:


För att vara med så lämnar du bara en kommentar att du deltar.
ALLA kan vara med, bloggägare eller blogglös.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress i din kommentar.

EN KOMMENTAR PER PERSON OCH TÄVLINGSINLÄGG ÄR VAD SOM RÄKNAS.

Tävlingen avslutas ikväll. Tissadg den 26 Maj klockan 23.59   .
Vinnaren presenteras Torsdag den 28 Maj ca kl 22.00.

Lycka Till!♥

35 kommentarer
Louise

Jag är med! :D :D

Hanna

Jag är med och tävlar!

MiaHB

Jag är gärna med!

Lilla Fröken

Jag är fortfarande med och tävlar. :)

Millah

i'm still in:)



kramar

Ellinor

Jag är med :)

Anonym

testar...

Anonym

testar...

Kajsa

Självklart vill man fortfarande vara med! Behöver alltid något nytt för att få bort häcken på benen :>

Anonym

testar...

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

evamar - tävlingsblogg

Jag är med!

Birgitta

Jag är med!

Petra

Jag vill också vara med!

Fia

Även jag är med!

Emme

kan väll vara med :D

Jeanette

Jag är med!

Anonym

Hänger på dina mysiga tävlingar som vanligt.

Bim HD

Men, ehh... hur är det nu - är jag med, eller inte? MED! ;)

Hm, vet någon som kom till träningen igår med... just det, ludna ben, ehhh... 3/4-dels byxa och ludna ben. Det går ju inte, eller?

Må så grankott...

ngn som behöver mycket... och även rosa i sin tillvaro - och något för det ludna, hihihi... HJÄLP, in med överklagan - och kanske till lån och räkningar om inte annat. Hur gör man annars??? HUR har de tänkt sig??? eller, det är ju inte deras sak, hrmpf...

Marlene

jag vill vinna :-)

ejmis

Jag är med =)

Nanna

Jag är med!

Giulia

vill vara meeeeeeeeeeed !!!

min vax kostar 600 kr i månaden vad räcker mitt studiebidrag till att få bort det äckliga fula aphåret !

hahahah

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

sara

jag e med ':)

Emma

Nu är jag också med! :)

Lotta

Ett nytt försök i sista stund.

Lotta

Jag försvann gör ett nytt försök, vill ju vinna.

Cilla

Jag är med - precis på håret! ;)

finaste

Men NEJ!! Jag kom PRECS hem från jobbet, vill ju fortfarande va med... Aja, hoppas mina andra inlägg räcker då :)

CherryCheek

Fortfarande med såklart! :)

fia

jag är med och tävlar .

Irina

En sån kan bli användbar i sommar! :-) Har hittills bara använt Gilette, och det är ju alltid spännande att testa något nytt. I'm in!

Lindah

fortfarande med

Amanda

jag är gärna med (: