Reminder! Sista Chansen! Vinn Oil-free Makeup Remover från Neutrogena


Värde 59 kr

Idag är det Söndag och det betyder inte enbart helgens sista dag utan även min Neutrogena Tävling's sista dag.
Ikväll klockan 23.59 så avslutas den.

Detta är det tredje inlägget som publiceras i tävlingen och det går som vanligt bra att tävla under alla inlägg som rör tävlingen för större chans i lottningen!
EN kommentar/röst per person och tävlingsinlägg är vad som räknas.

Du är med och tävlar om fem småprover från Neutogena samt en stor "fullsize" Oil-free MakeUp Remover från Neutrogena.
Sex vinnare totalt alltså!

Neutrogena (Visibly Clear) Oil-free makeup Remover är en ny rengöring utan tvål som skonsamt tar bort både ansikts/ögonmakeup samt "help prevent blemishes".
En bra nyhet som jag själv också fått chansen att pröva!

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar här under detta inlägg att du vill vara med.
Glöm inte namn,mejl eller bloadress.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.

Har du en egen blogg får du självklart låna min bild och tipsa dina läsare om tävlingen,men det är inget krav!

Tävlingen avslutas ikväll,Söndag den 17 Maj,klockan 23.59.
Vinnarna presenteras Måndag den 18 Mars Maj ca 23.00.

Lycka till!♥
21 kommentarer
Millah

Jag är med, hoppas verkligen jag vinner :):):):)

Hanna

Jag är med, tjoho!

Lilla Fröken

Jag är fortfarande med och tävlar. Ha en fin söndag. :)

Linda

fortfarande med!

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

Malin

I´m in =)

Rebecka

jag är med :)

Louise

Jag är med! :D:D

Andrea

Och jag är med igen!

Maude

Jag är också med!

Att ha det gott

Jag gillar nattcremen jag vann

evamar - tävlingsblogg

Med igen!

Nonne

Jag är fortf me =)

Ellinor

Jag är med :)

Emme

Förtfarande med!

sara

jag e med

Carola L

Jag är med :D

finaste

jag är med =)

Erika-foto-mode-pyssel

Jag är med

fanny

jag är med:)

CherryCheek

Klart man är med! ;D