Ny Tävling! Vinn Bubble Gum från The Library Of Fragrance


Värde ca 170 kr


Det blev ingen Torsdags-tävling igår.

Därför måste vi såklart ha en Fredags-tävling idag!


Denna gång lottar jag ut den underbara doften Bubblegum från The Library Of Fragrance.

En personlig favorit.
Doftar lätt,friskt och lite nosalgiskt av Hubba Bubba...Adorable!♥


ALLA kan som vanligt vara med och tävla,med eller utan blogg.

Har du en egen blogg så får du gärna tipsa dina läsare och låna min blid,men det är inget krav för att vara med!


För tävla så lämnar du bara en kommentar att du vil deltaga.

Glöm inte namn,mejl och bloggadress!


Det går bra att tävla EN GÅNG per person och inlägg som rör tävlingen.

Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut.
Passa på att hålla utkik här den närmaste veckan och tävla under alla inlägg som rör tävlingen,då har du större chans i lottningen sedan!


Tävlingen avslutas Fredag den 22/5 klockan 23.59.

Lycka till!♥

110 kommentarer
Helena

Godmorgon! Nej man vad roligt, nu blev jag jätteglad och övveraskad! Man skall tydligen aldrig ge upp! Min mailadress är:[email protected].

Önskar dig en jättefin fredag, kram!

fia

jag är med .önskar dig en toppen fredag .

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill ivnna

Emme

Jag vill vara med! ;)

Lina

jag är med!

Hanna

Jag vill vara med och tävla, självklart!

Att ha det gott

Denna skulle jag vilja vinna

Jag skulle ge den till dotter på skolavslutnings dagen

för att hon kämpat så med Matte

hon går ut åttan nu

Nina

Klart jag är med :-)

Lene

count me in:)

ejmis

Jag är med =)

Kattis

Jag är med!

Maude

Jag vill också vara med!

Millah

jag är absolut med, och håller tummarna :):)



Ha det bra kramar

Jennie

Jag är med, tipsar om tävlingen i min blogg :)

Emma

ååh kanske är dags att vinna min första tävling haha!, Jag är på!



/ Emma

Bim HD

Gärna med!!!

Innan migränen slår ut i full blom anmäler jag mig. Och nu till sängläge, samt ned med mörkläggningsgardinerna... Hoppas dock på att ngn hjälper med insamlingen än mer - liten är inte så lätt :D

Må så grankott... ngn, nu utan sjukpeng enl FK och gubben på AK - sälja livet? I-landsproblem, vet...

nattvinge

Hittade hit från Helenas blogg :-) Tänkte testa min lycka och vara med i tävlingen!

Ha en härlig fredag!

/Nattvinge

Malin

Klart jag är med =)



Trevlig helg söta du =)

Linda

självklart vill jag vara med!

Jonny Johansson

Tjena, kikade runt lite och hamnade i din blogg.



Skulle jätte gärna vara med och tävla om denna som en present till min underbara flickvän :)



Trevlig helg!/ En go göteborgare

marita

vill vinna.

sar

jao e med

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar

Malin

jag är så klart med! :)

Rebecka

jag är med :)

getpalmd

Jag e med :-)

Nathalie

jag vill vara med :)

Ellinor

Jag är med :)

Carola L

Jag är med såklart!

Wysteriia

Låter som en smarrig doft :) I´m in!

Lotta

Gillar tuggummi så jag är gärna med och tävlar.

Nanna

Jag är med!

Linda

Ooo lala jag är med=)

Emma

Oh jag tävlar gärna! :)perfekt inför studenten och så ju!

Susanne

Jag tar en lott, för jag vill ju lukta gott!

Louise

Jag vill vara med :D Skulle vara helt underbart då jag behöver en ny parfym.

Angelique

Åååh! :D Jag är såklart med!

annika

Hej, long time no see....

Doften låter helt underbar, skulle va jätte kul att vinna en sån !!! Så ssjälvklart vill jag va med och tävla!!! kram :) Ha det så bra!!

nadja

jag är med håller tummarna

Bella.l

Vill så gärna vinna.

evamar - tävlingsblogg

Och jag är med och har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/may/parfym-22-maj.html

Emma says style, love & rock and roll.

jag vill vara med!

Fanny

Jag är solklart med ;)

kram fanny

Nonne

Jag är absolut me =)

Olelsi

Jag vill vara med !!!!!

Robin ^^

jag är med :D

kram!

Tofva

Prinsessor måste lukta gott.

Ha en superduper lördag!

Amanda

Jag vill vara med. ^^

Sandra

Jag är med. :D

lina

jag är med så klart. Vilken rolig doft :)

Kajsa

Klart man vill vara med!

Jessie

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/may/vinn-bubble-gum-fran-the-library-of-fragrance.html#comment



Och här är min mailadress: [email protected]



Ha det så bra! =)

linnea

Åååh jag vill vara med! fastnade på en gång när jag läste meningen doften av hubba bubba!! mums säger jag bara :D Vill hemskt gärna vinna! håller tummarna :)

Beyond Fabulous!

Hej, Jag är jättenyfiken på deras dofter & jag ska gifta mig i sommar så om jag vinner så kommer jag bli så glad och lukta så gott ;) kram Ann!

Anne

Med!

Jenny

jag är med :D

emma

ja e me- såklart :D

Tilda

åh, låter som att den luktar gott!! :D jag är med :)

ANKI

JAAAAAA , jag vill vinna!!!!!

Paula

jag vill vara med :)

Andrea

Jag vill vara med :)

TESS

Jag är självklart med! :D

sandra

jag vill va med :)

Sofie Gustafsson

Jag är gärna med =)

Amanda

åh, jag vill gärna vara med :)

Lala

jag är gärna med :)

Rolf

Hej!

Jag är med. Om jag vinner den läckra parfymen, så ska jag ge den till min älskade hustru. Hon skulle bli överlycklig. Hoppas på tur nu.



Mvh: Rolf

Madelene

Hej!

Jag är med och hoppas att jag får vinna den läckra parfymen. Håller tummarna nu.



Kram/ Madelene

Birgitta

Hej!

Åh, vad jag vill vinna den fina parfymen. Hoppas på tur.



Kram Birgitta

catta

Hejhej:D



Jag är gärna med.



En ny lukt skulle behövas ! :)



Ha en bra dag / Catta

Robert

Hejsan!

Självklart är jag med. Har jag tur att få vinna denna härliga doft, så ska min underbara flickvän få den, för jag ÄLSKAR henne så mycket. Håller tummarna nu.



Mvh: Robert

emma

wow vad jag vill vara med o tävla =)

Tommy

Jag är med och om jag vinner den härliga parfymen så ska min underbara flickvän få den. Hon väntar vårat andra barn och skulle bli så glad över parfymen.



Mvh: Tommy

Karin

Tjoho, jag är med! Skulle vara jättekul att få vinna denna spännande parfym:-)

Josefine

Den luktar ju bra för gott! Jag är absolut med och tävlar! (:

Kelly

ja e medo tävlar :)

Cilla

Hubba Bubba-doft, det låter gott! Jag är med! :)

CherryCheek

Klart man är med! :)

Tina

Älskar library of fragance dofterna. Så enkla och sprudlande friska. Gillar speciellt regn-doften. Men vem sjutton skulle inte vilja dogta hubba-bubba och drömma om barndomen då man hade tävlingar i hur många hubbabubbisar man kunde knö in i munnen - givetvis köpta för pantburka. 50 öre tuggummit.

Tina

Glömde mailen givetvis. Se ovan.



tina[email protected]

Amanda

Åh, det skulle vara underbart att vinna! Jag tror den doften skulle passa mig alldeles perfekt, så jag är självklart med och tävlar :) Hihi, håller tummarna nu!

venessaa

jag vill jättegärna vara med ! =)

Linda

Jag är med..

Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!

Åsa.S

Jag är med!! =)

Cilla

Jag är med!

Jeanette

Åh bubbelgum vilken underbar doft till ljumma sommarnätter.

Klart man vill vinna parfymen.



Ninnie

Jag vill absolut vara med och tävla!! :):):)

Bubbelgum! Måste dofta ljuvligt! :)

Anonym

HEj! Åååå, jag älskar den där parfymen! JAg har förbrukat flera flaskor, hihi*

Ha det bäst!

Kraaam Alice

Kristin

Hejsan! Är du sugen på en ny bloggdesign? Just nu har jag försäljning på fyra stycken i min blogg, i olika stilar för både tjejer och killar. Priset ligger på endast 150 kronor! För att se dem samt få mer information, klicka på länkarna nedan!



http://liddie.blogg.se/2009/february/saljes-1.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/march/saljes-5.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/march/saljes-7.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/april/saljes-8.html#comment



Om du vill ha en design helt enligt dina önskemål kan du också beställa en alldeles egen! Det kostar 200 kronor och du kan läsa mer om det genom att trycka på knappen där det står "bloggdesign" i min header. Ha en bra dag!

Kajsa

Jag vill vara med som vanligt!

Lene-Therese

jag vill vinna! :D

Assi

jag är med =)

Amanda

jag vill vara med. ^^

sofie

Jag vill vara med..

sofie.svensson_@hot..

Natha

Jag är absolut med! :)

[email protected]

Kram

A A N N I E M A T I L D A ♥

den luktar goott !

behöver verkligen en nu , jag är med :D

Sandra

Sandra

Klart man vill vara med och tävla



länkat tävlingen till min tävlingsblogg



http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/library-of-fragrance

Jessie

Hej! Va kul tävling! Jag är gärna med och tävlar! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här:

http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/may/vinn-bubble-gum-fran-the-library-of-fragrance-1.html#comment



Och här är min mailadress: [email protected]



Ha det så bra!

Tigerbarnet

Jag vill vara med!

suss

Denna vore kul att prova, hoppas på tur = )

Emilia

Hejsan.



Jag vill jättegärna vara med i tävlingen, jag är en tävlingsmänniska, jag älskar att delta i tävlingar och jag älskar att vinna, jag hatar att förlora, men det gör jag allt för ofta ialalfall, en fattig ung student är man också :( Skulle behöva finna och få lite uppmuntran.



Min e-post ifall jag vinner är: [email protected]



Har länkat till dej genom min blogg som är : Www.Emiliastoltmoster.se

♥ SimplyMalin

Jag är gärna med och tävlar här med! :D



Du har jämt grymma tävlingar ju - I like hihi.

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.

Ugg Boots

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.

BootsUgg

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.

http://www.uggbootscanada2011.net/