Mollipect,Espresso House och Today Im Wearing This...


Inget pencillin hos tant doktorn men Mollipect samt order att inte spela fotboll på en vecka....
Klart man måste munra upp sig på Espresso House efter det!




Älskar verkligen söta Anna's toppar och tunikor.
Bara det kommer mer svart i sortimentet så ska jag shoppa som en galning..haha!
Denna "Today Im Wearing..." -tunika har jag haft ett helt år och den är lika fin då som nu!

Oooppsss...tid för SEN middag!
Vad har ni för planer denna Torsdagkväll?♥
11 kommentarer
Niklas Eriksson

Jag har monterat och hängt upp lampor fixat krånglande ljud på en DVD-spelare. Samt lite annat småpyssel. Sen har jag kommit på en sak...



Men nu skall jag nog hoppa i säng snart tror jag.

/Mvh Niklas

Ellinor

Hoppas att hans hosta försvinner nu och att ni alla snart är friska och krya till 110%.

Ska strax börja avrunda denna torsdagskväll, vilken för övrig gått alldeles för fort.

Kram på dig

Emma Smith/ ilovenutmeg

Ne precis! Det är underbart! =)

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Niklas: Men vad pysslig och duktig du är jämt då..haha:)!Och spännande att du kommt på en sak..vad det nu kan vara! Godnatt!



Ellinor: Tack raring! Det hoppas jag med,till helgen är vi alla på topp,right?;)

Ja,min Torsdag har rusat iväg den med. Sov sött!

Kramar.



Emma: Japp;)!

Emma

ja :(

Tack för din tanke.

Tack detsamma :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

sötnosgumman! ska försöka ta in mer svart, kommer i alla fall snart svarta linnen i Large.

kram

leopardia

Ah, vi var nästan likadant klädda idag mao. Eller inte alls, haha, men jag hade en Todaytisha iallafall :)

Att ha det gott

Hoppas att ni får en fin Fredag

och att Wiliam snart är pigg igen

Hanne

Anna har utrolig mye fint:)

Amanda

Ha en fin fredag! =)

Sassy

Äh, jag är inte alltid så fin, när jag jobbar blir det ju mest jeans & t-shirt, det är ju bara när jag är ledig som jag kan ta ut svängarna. Men tack för dina fina ord, de gjorde mig glad!



Stackars Lill-Killen!



kram