King's 100 Största Makthavare Listan 2009



Modemagasinet KING utser svenskt herrmodes 100 största makthavare och passar samtidigt på att fylla fyra år!

(skulle publicerat detta i morse men jag var fullt upptagen,bättre sent än aldrig..right?)

2009 toppas listan av Örjan Andersson.
Grundare av Weekday och Cheep Monday.


På plats 74. hittar vi Carin Wester,på plats 56. Elin Kling och på plats 53. Christian Walz.

Spana in hela listan på King.


Här är lite nostalgiska bilder från King-festen 2007.
Lars Leijonborg ställde mer än gärna upp på mååånga bilder.
Erik och Danny var fortfarande ganska "okända"...jaa...nostalgi ..helt enkelt.
Haha..och fy så jag ser ut;)!
6 kommentarer
delinda

du är då alltid söt ;) tack för idag

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ett I'm perfect just the way I am i svart i L är undanlagt till dig babe =)

kram!

Emma says style, love & rock and roll.

Du var ju söt ju!!

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Delinda: Åhh..men raing,detsamma!:)

Tusen tack själv för idag.

Jag mejlar dig bilder nu innan jag släcker ner den lilla rosa, men resten av mina Åhlens-bilder kommer upp här imorgon:)



Kramar söt!



Anna: Tack underbara söta du! Mejlar dig imorgon! Kram.

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Emma: Tack..men det känns..så länge sen bara;)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

linne 250:

tygkasse 150:

och två eller fler saker är fraktfritt så totalt 400 :- då =)

kram!