TorsdagsTävling! Vinn Mascara från Kanebo!



Verkar som uppkopplingen kanske har några minuter kvar..stress..stress..så jag postar veckans TORSDAGSTÄVLING!
Det är faktiskt inte alls Torsdag..men man får improvisera lite,right?;)

För att tävla så lämnar du som vanligt bara en kommentar att du vill vara med.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
Har du en egen tävling får du gärna länka och tipsa om tävlingen men det är inget krav!

Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut,som vanligt går det bra att tävla EN gång per person och inlägg som rör tävlingen.

Berättar utförligare om denna mascara när jag publicerar det andra inlägget i tävlingen senare i veckan. Håll utkik!

Tävlingen avslutas på Söndag den 15 Mars klockan 23.59.

Lycka till!♥
101 kommentarer
Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

Amina

Jag är med :)

Nanna

Jag är med!

Emma says style, love & rock and roll.

I'm in!

evamar

Jag är med, som alltid. Har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/march/mascara-15-mars.html

Wysteriia

Den där har jag velat testa länge, I´m in! :D

emma

ja e me solklart :D

Kram <3

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar

Erika

Jag vill vinna

therese

Jag är med :)

amanda

jag är gärna med :)

daniella

Jag är med och tävlar =)

Annas tävlingsblogg/En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag är med och tävlar, hoppas ni har det bra i värmen.

LindaH

jag vill vara med i tävlingen!

Linda

Jag är med!

mahlin

jag är gärna med och tävlar :)

Daniel

Jag e meeeeeeeee!

Karolina Thunström

Jag är gärna med och tävlar om en mascara, det är något som alltid går åt! :)

Karin

Hejsan!

Jag är med och tävlar!

Länkar på min blogg :

http://albinsmoder.blogg.se/2009/march/tavling-22.html

finaste

JAG är med. Hoppas ni har det underbart där nere!

Anne

Med!

Marlene

jag vill tävla

Laura

Jag är med, har länkat

Cecilia

Min vän brukar tjata om hur bra Kanebos 38°C är för den sitter hela dagen och man slipper speciell makeuprengöring, så jag är gärna med! ;)

Sara

jag är med! :)





haft en bra dag? :)

Susanne

Är det kanske min tur att vinna denna gång? Hoppas det!!!

Nina

Åh jag är med =)

Emme

Jag e med! Behöver en ny! :D

Olelsi

Jag vill gärna vara med på ett hörn, det e dags att byta här !!



Kram Nettan i Hälsingland.

Amanda

Jag vill vara med. ^^

lina

jag är med, alltid på jakt efter den perfekta mascaran. :)

Malin

Klart jag är med, jag ÄLSKAR Kanebos puder och rouge. Har iofs aldrig testat mascaran, men är så spänd på att få göra det:) hoppas, hoppas



Självklart har jag länkat från min blogg :)

Millah

Jag är absolut med :)

emma

jag vill tävla :)

Lottisin

klart man måste vara med och tävla om sin favoritmascara! :D

Fröken Eko

Min favoritmascara! Klart man är med och tävlar då!



La in en bildlänk till tävlingen i högra sidospalten på min blogg ;)



/F

Nonne

Ååh... Den här är jag så nyfiken på. Är verkligen med o tävlar! :)

Sara

Jag är med och tävlar, har länkat i min tävlingsblogg; http://daxfortavling.blogg.se/2009/march/-21-.html

Att ha det gott

Här är en som BEHÖVER en mascara

Liselotte

Jag är meed och tävlar :)

Sandra

Jag är med :)

sara

Jag är med!! :)

Sandra

Sawadee Kaa!

Hur har ni det i Thailand? Trivs dina pojkar där? Måste vara spännande för er :)



Jag vill gärna vara med och tävla!

marita

nu är jag med i gen.

MiaHB

Jag vill gärna vara med - älskar den här mascaran, det är ju så smart o ekonomiskt att man inte behöver någon remover till den!

Rebecka

jag är med

bella.l

vill vara med.

Victoria

Jag vill också vara med och tävla!!

Ulrica

Jag vill vara med och tävla.

Robin ^^

jag är med :D

Ellen

Bara för att mitt barnbidrag är slut och likaså min mascara måste detta vara ödet!



I'm in!!



[email protected]

Martina

Jag är med!

Emma T

jag är med !:D

tamara

jag är jättegärna med, vill verkligen vinna har världens dåligaste mascara;/. hoppas du väljer mig i alla fall! om inte tack för möjligheten!:D

många kramar, tami.

Jennifer

Jag är med !:)

bella.l

jag är med..

M08

jag är med :D

Elisabeth

Jag har provat den mascaran och den är underbar. Jag är självklart med och tävlar:)

Ha det så gott i Thailand!

Vänligen Elisabeth

Emilia U

Jag är också med och tävlar :)

*Camilla*

Jag är med :)

Anonym

Jag vill vara med!

Christel

I´m in!! ; - )

Mia

Hmm, den där är jag nyfiken på! Jag är med :)

Elisabet Vigeant

Kannebo produkterna vinner.

Jag vill vinna denna.

Elisabet

Michaela

Jag är med!

Madeleine

Jag vill vara med!!

Smilla

Hoppas på tur =)

Celine

Jag är gärna med :)

Lene

Gud vilken bra vinst, jag är med!

Juliflickan

Jag är gärna med :)

Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!

Anita

Jag vill vara med!

Sanna

Jag vill också vara med :)

Annica

Skulle behöva en ny mascara. :D för den jag använder nu suger stenhårt. ;D

Bim H-D

Jag är med!

Har order av Anna/Pyttis att en sådan måste jag ngn gång test. Och läget är ju perfekt just nu. Göra henne glad? :)

fia

jag är med och tävlar så klart .

Carola

Jag är oxå med och tävlar!!!

Hanna

Hej!

Såg att man kan vinna min favoritmascara här... så klart vill jag vara med!!!



//Hanna

Kajsa

Jag vill! Jag vill! Den jag har nu är snart slut :(

Therese

Jag är med:)

Babbidesign - [Design & Foto]

Vilken härlig tävling, vill jättegärna vara med! Må så gott :)

Emma

Jag vill vara med:)

Britt

Hej

Jag är med och tävlar (dessutom på torsdag :)!)

Britt

sanna

nu är jag med och tävlar :)

Juliflickan - Fixar din design

Vill vinna :)



Hoppas allt är bra annars så här nära helgen !

Cinsaga

Min favvomacara - klart att jag vill vara med och vinna !

giulia

jag vill vara mee:D

Miss X Jung

en ny mascara skulle inte sitta fel. Räkna med mig :)

sofia

Hej! jag är gärna med och tävlar om en mascara! min är ihoptorkad och snart helt slut, så det skulle verkligen sitta fint med en ny :)

Jag länkar till tävlingen i min blogg!

Kram/Fia

CherryCheek

Kanebo <3 Of course I'm in!

Lisa

Jag vill tävla!

Anna-Carin

En liten kommentar har skickats iväg från mig =)

Jenny

jag är med :D

sandra

Jag är med och tävlar!

(Det är faktiskt just det där mascarat jag brukar använda, hihi)

Mamma

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Är less på alla dåliga mascaror och jag har hört att Kanebos ska vara bra :)



Håller tummarna!

Linn

Im in!:)

Jillie

Jag är gärna med och tävlar - en ny mascara skulle sitta bra.



/Jillie ([email protected])

Maja

Jag är med!!!

Malin

Jeg er gjerne med!!



klemmer Malin

Malin

Jeg er gjerne med!!



klemmer Malin

Johanna

Räkna in mig med! ;)