TorsdagsTävling! Vinn High Impact Mascara från Clinique!



Dax för en ny Torsdagstävling då!

Denna gång lottar jag ut en av mina favorit mascaror ,nämligen High Impact Mascara från Clinique .
(Ja självklart lottar jag inte ut min utan den som vinner får en egen ,ny och oöppnad..såklart!)

Du får fina fylliga fransar,kan måla fler lager utan klumpar och den håller länge utan att torka.
På bilderna ovan kan ni se hur High Impact Mascaran ser ut på mig.
Värde hela 190 kr så passa på att vara med och tävla!

ALLA kan som vanligt vara med och tävla,med eller utan blogg.
Lämna en kommentar under detta inlägg att du deltar så är du med i utlottningen.
Glöm inte namn,mejl lr bloadress.

Har du en egen blogg får du såklart gärna TIPSA dina läsare om tävlingen,men det är inte ett krav för att vara med!

Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut och det går bra att tävla EN gång per person & inlägg som rör tävlingen.
Tävlar du under alla tävlingsinläggen maximerar du dina chanser i lottningen,så håll utkik!

Tävlingen avslutas Söndag den 29 Mars kl 23.59.

Lycka till!♥
72 kommentarer
Marlene

jav vill tävla :-)

Att ha det gott

Den skulle jag behöva

Malin

Så klart jag vill vara med, och SJÄLVKLART tipsar jag om din finfina tävling :)

jessica

jag vill vara med :)

Lotta

Jag vill vara med

Nanna

Jag vill vara med!

Mahlin

Jag vill vara med :)

Lina

Jag är med och tävlar! :D

Karin

Jag är med och tävlar!

Har länkat med bild på min blogg :)

Millah

Jag är med :):)

Elin

Jag är självklart med och tävlar, en ny mascara är precis det jag behöver :)



Jag har länkat här: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavla-om-en-high-impact-mascara-fran-clinique.html

Nonne

Precis vad jag behöver :) Jag är med! :D

Jeanette

Oj, den här vill jag gärna vara med och tävla om!

marita

vill vara med..

Fröken Eko

Jag vill också vara med och tävla :)



Får hoppas på bättre lycka i denhär tävlingen!



La (som vanligt) in en bildlänk i högra sidospalten på min blogg.



Häls. F

Erika

Jag vill vinna

Cecilia K

Jag är med!

Angelique

I'm in :)

Em

im in :D

Jennie

Såklart jag vill vara med och tävla! :D

Sandra

Haha, oj en tävling till :) jag är med och tävlar!

Sara

Är med och tävlar:)

Martina

Jag är med!

Sofia och vovvarna!

Hej! jag är med och tävlar! :D

Jag länkar i vänstra sidospalten på min blogg!

Kram/Fia

Lotta E

Jag vill åxå vara med i utlottningen!

//Lotta E

Michaela

Jag är med!

LindaH

helt klart favvo mascaran. älskar den. hoppas hoppas det är min tur att vinna :)

fia

jag är med och tävlar .

sara

Jao e med

MiaHB

Jag vill vara med! En ny mascara hade suttit fint!

Amanda

Jag vill vara med. ^^

Amina

Jeg er meg :D

Merete

behöver prova ut een ny mascara, kanske denna är något för mig?? hoppas på tur...

Lotta

jag vill vara med! :)

Malin

Kolla in tävlingen min blogg :)

Lene

Jag är självklart med

Tilda

jag vill vara med ! ;D ha det bra! kram!

CherryCheek

Klart man är med! Skulle behöva en ny mascara och det skulle vara jättekul att testa någon ny och lite "bättre" sort än de jag tidigare testat! :)

bella.l

är alltid med

Anna-Lena

Jag är med!

donnasandra

Det är den bästa mascaran jag vet!!! Hoppas jag vinner ;-)

Rebecka

jag är med :D

Anita

Jag är med!

finaste

Hoppas hoppas hoppas jag vinner denna. Min mascara e torr som fnöske o det är nog ingen bra kombo om har linser :/

Kajsa

Jag vill vara med!

Anne B.

Med!

ulle

Ja, den hade jag inte tackat nej till!

Camilla

Jag vill självklart vara med!

M i n d i

Oh, jag vill hemskt gärna vara med. :)



Så skoj det skulle vara att få testa en mascara som man vet ska vara bra. :)



MVH

M I N D I

Susanne

Jag är med!

Sophy

I'm in =)

Therese

Jag vill vara med:)

Lizelotte

Jag är med...

Smilla

Klart man vill vara med=)

evamar - tävlingsblogg

Jag är med och har också länkat i tävlingsbloggen!

Ninni

Åh, den mascaran älskar jag! Jag är med!

Sandra

Jag vill vara med och tävla!

emma<3

i'm in <3 :D

Kram

Linda

Jag är med!

Marielle.P

jag vill gärna vara med :)

Alejandra

Jag vill jätte gärna vara med o tävla! :)

Cilla

Jag vill vara med i utlottningen! Är i desperat behov av en ny mascara.. ;)

Minaya

Hallå Hannah. Självklart vill jag vara med och tävla om mascaran. Jag vinner aldrig något men jag testar lyckan nu. Till och med under min bloggpaus!! hehe



http://minaya.blogg.se/2009/march/tavlingar.html



Kram Minaya

Sofia B

Hej:-) Vill jättegärna ara med & tävla, men har tyvärr ingen egen blogg.

Kram Sofia

Johanna M

Jag vill gärna vara med :)

Robin ^^

jag är med :D

Jenny

Jag är med :)

Laila

Hej! jag är med och tävlar! :D

Alejandra

Är gärna med och tävlar! :D

Amanda

jag vill vara med :)

Guzman

Vill gärna vara med :)

Fia

Jag är med!