Reminder! Sista Chansen att vinna High Impact Mascara!


Vinn High Impact Mascara by Clinique. Värde ca 190 kr.

Varit en väldigt varm och intensiv weekend det här.
Vi åkte med minivans till hamnen i Chalong Bay tidigt som attans imorse ,varit ute med superfin båt hela dagen och kom tillbaka till Kamala ca 18.30.
Visar massor av bilder imorgon! Tog ca 300..haha!

Ätit mysmiddag på stranden med Becca sedan som just kommit från Swe och nu är vi  hemma i villan.

Kom ju på att tävlingen om superbra High Impact Mascara från Clinique skulle avslutas ikväll  Söndag kl 23.59.

Tävlingen är förlängd och avslutas Tisdag dem  31 Mars kl 23.59 istället.
För att vara med lämar du bara enkelt en kommentar.

Passa på att vara med och tävla! Underbart bra mascara som jag använder ofta!
Den är ganska vatten och fettresistant utan att vara vattenfast och har en enkel och lagm knubbig borste att jobba upp flirtiga fransar med. En av mina favorit mascaror!

Som vanligt går det bra att lämna EN kommentar per person och tävlingsinlägg.
Tävkar du under alla inlägg som rör tävlingen så har du större chans i lottningen sedan.
Kommer ett till inlägg innan avslut,så håll utkik!♥

ALLA kan deltaga,med lr utan blogg.
Glöm bara inte att lämna namn,mejl eller bloggadress.
Har du en egen blogg får du gätna TIPSA dina läsare om tävlingen,men det är inget krav för att vara med!

Tävlingen är alltså förlängd och avslutas Tisdag den 31 Mars!

Lycka till!♥
48 kommentarer
annika

Jag är med!

ulle

Är med! Så kul att läsa om hur ni har det i Thailand! Hoppas vi kan komma dit nästa år kanske..

Nonne

Jag är fortf med =)

Smilla

Jag vill fortfarande vinna en ny mascara =)

sara

jag e med

Jeanette

Jag är med! Du måste vara världens sötaste mamma! Jättefina bilder på dig.

Millah

Jag är med :):)

Emma says style, love & rock and roll.

Im in!

Lina

Jag är med och tävlar!

almeida

jag är med i tävlingen :)

Nanna

Jag är med!

Cecilia K

Im IN

Anonym

Japp jag är med!!!

Anonym

Verkar som mitt inlägg nyss försvann... Skickar ett nytt fshs... Jag är med, alltså!

Marlene

jag vill tävla :-)

Amanda

jag är gärna med :)

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

Kajsa

Jag vill fortfarande vara med i tävlingen!!

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

Olelsi

Jag är toppen gärna med.



Kram Nettan i Hälsingland.

♥ SimplyMalin

Grymt!! Jag hinner visst fortfarande vara med och tävlar! :DD



Jag diggar dina tävlingar! :D

Susanne

Jag är med!

Susanne

Jag är med!

Lucia

Jag är gärna med och tävlar :)

Laila

Jag vill fortfarande vara med i tävlingen och vinna ny mascara :-)



Ha fortsatt mysig dag!

fia

jag är forfarande med .

Lene

Jag är med!

Erika

Jag vill vinna

LindaH

jag är fortfarande med

Lizelotte

Jag är med..

Lotta E

Jag vill GÄRNA vinna :o)

Kram Lotta

M08

jag är med :D

Martina

Med igen :-)

Fru Evelina

hoppas allt är bra med er!!

kramar

Michaela

Jag vill vara med!

Rebecka

jag är med :D

Emma

jag är jättegärna med och tävlar!

Pernilla

Åh självklart e jag med=D

MiaHB

Jag är med! Har ännu inte lyckats hitta min favorit bland alla mascaror som finns, så jag provar gärna din favorit!

Tilda

jag är självklart med! :D

CherryCheek

I'm in! :)

Anita

Jag är med!

lotta

jag är med

Maria

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Vilken bra tävling. Tipsar om den i min blogg. Ha det så fint i Thailand!

Guzman

Vill gärna vara med :)

Tina

Hoppsan, det var nära ögat att jag missade den här utlottningen!!!

Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?