Ny Tävling! Vinn Masterpiece Mascara från Max Factor!



Vi kör en ny tävling innan jag åker. Det hinner vi,ellerhur?

Denna gång kan du tävla om   från    .
Cosmopolitan Beauty Award Winner 2007 som den bästa mascaran under 150 kr.
Nu tror jag dock den kostar mer än 150 kr på vissa ställen ( tex. 160 kr på H&M).

Om du klickar på bannern nedan så kommer du till en butik på nätet som säljer både parfym och smink till riktiga taxfreepriser.
Kan verkligen rek. köp därifrån då leveransen är supersnabb!
Hos dem kostar Masterpiece Mascara endast 99 kr.
Går man ihop några stycken kan man dela på frakten och spara in pengar.
Ett litet tips!♥

 


För att vara med och tävla så lämnar du som vanligt endast en kommentar att du vill vara med.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Har du en egen blogg får du gärna TIPSA och länka till tävlingen,men det är inget krav.

Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut och som vanligt går det bra att lämna EN kommentar per person och inlägg som rör tävlingen.

Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.

Tävlingen avslutas redan Fredag den 6 Mars kl 23.59 så att vinsten ska hinna sändas innan jag reser till Thailand.

Lycka till!♥
90 kommentarer
Therese

Jag vill vara med:)

Emma says style, love & rock and roll.

im in!

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

Elina

Jag är gärna med :)

Amanda

Jag vill vara med och tävla, den mascaran har jag provat för länge sen och jag har för mig att den var jättebra! Håller tummarna :)

Millah

Jag är med :)

fia

jag är med och tävlar .

bella.l

jag vill vara med..

LindaH

jag vill vara med!

Erika

jag vill vinna

Amanda

Jag vill vara med! ^^ Tipsar som vanligt i bloggen också. :o)

Hotness

Åh, jag är med!!

Lene

Åhh, den mascaran är verkligen toppenbra! Klart jag är med

Cecilia K

Är i enormt behov av en mascara så denna vill jag verkligen tävla om!

Marlene

Jag vill vara med :-)

Emme

Jag vill vara med! <3 :D

Kram!

sara

Jag är med! :)

nadja

jag är med och tävlar

M08

åh jag är med :D

Rebecka

jag är med :D

Ellinor

Mascara är verkligen förbrukningsvara här och det är snart dags för nyinvestering. Testar således mina chanser är i din tävling.

Kram

emma T

Ooh jag är med !:D

Nanna

Jag är med!

MiaHB

Jag är gärna med!!!

Astrid

jättebra blogg, jag undrar hur man kan bli VIP-medlem på Veckorevyn? skulle vara jättetacksam för svar på mejlen eller bloggen

Nonne

Jag är gärna me! =)

Anne B.

Med.

Hanne

Jeg er med:)

Olelsi

Coolt vill inte missa tävlingen, så jag e med såklart!!

Fixade en länk:

http://olelsi.blogg.se/2009/march/vill-du-vinna-mascara-sa-hang-pa-har.html



Kram Nettan i Hälsingland.

Lina

Jag är med :D

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

Nina

Åh är med o tävlar!

Lynn

Jag är gärna med och tävlar om den här underbara mascaran :)

Och så passar jag på att önska en trevlig resa.

jessica

jag vill vara med :)

Amina

Jeg vil gjerne få :)

Robin ^^

I'm in! ;)

Mahlin

Jag vill gärna vara med :)

evamar

Jag är absolut med och har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/march/mascara-6-mars.html

Cecilia

Självklart är man med :)

Håller tummarna!

//Linda

Jag vill så gärna vinna så det är klart jag är med :)

//Linda

Jag vill så gärna vinna så det är klart jag är med :)

*Camilla*

Jag är me

//Linda

Jag vill så gärna vinna så det är klart jag är med :)

Susanne

Tar en lott!!



Först utlandssemester 1 månad, och sen ev flytta till ngt nytt!! Livet leker ser det ut som,...!!

Gu så kul!!!

Amanda

jag vill gäärna vara med :D

Kajsa

Jag vill vara med! Har fortfarande inte testat denna trots allas lovord..

Hanna

Jag är med :)

Giulia

Hello godmorgon !:D

ååh jag vill vara med :p som vanligt hahhaha =)

Birgitta

Klart jag vill vara med!

Fia

En ny mascara, ja tack!

Petra

Jag vill vara med i utlottningen!

Tina

Jag är med!

Miranda

Jag skulle verkligen behöva en ny mascara!

Helene

Behöver verkligen en BRA mascara, har inte provat denna!

Martina

Jag är med!

Michaela

Jag vill vara med!

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

finaste

jag är med =)

Anita

Jag är med!

bella

jag är med och tävlar :-D

Laura

Vet inte om min förra kommentar gick fram så jag skriver en ny... vill vara med.-)

Laura

Jag vill vara med å tävla, har länkat på min tävlingsblogg; 132.html" rel="nofollow">http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/03/6-mars132.html

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

jag är med och tävlar, har även lagt en länk i min tävlingsblogg

Tilda

Jag vill gärna vara med! :D

amanda

Jag vill :D:D

sara

jag är med!





hoppas att jag har turen med mig!



ha det bra!



/sara

Liselotte

Jag är meeed :)

HANNA

jag är självklart med och tävlar :D

Christel

I´m in! : - )

Elisabeth

Hej! Jag är som vanligt med på ett litet hörn

lina

jag är med så klart, är ju alltid på jakt efter den perfekta mascaran :)

Fröken Eko

Hej



Jag vill cokså vara med och tävla!

La in en bildlänk till tävlingen på min blogg :)



/F

Marie

jag är med :D

Babbidesign - [Design & Foto]

Jag är gärna med och tävlar! :)

Anonym

Jag är självklart med ! :)

liisa

i´m in =)

Lotta

Klart jag är med!!

Maria

Jag vill gärna vinna!

Sara

Är med och tävlar :)

Erika

Jag vill vinna som vanligt! = )

Emilia U

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla! :)

Celine

Jag är gärna med :)

Anna

Jag är med och tävlar! :)

Annchristin

Kanon!! behöver verkligen en ny mascara,

om jag vinner får jag vara snabb så inte ngn av döttrarna hinner först till brevlådan.

Ha en underbar resa

Anonitota

Jag vill såklart vara med och tävla, som vanligt! :D

CherryCheek

Klart man är med! :)

Elin

Jag är med och tävlar! Håller tummar hårt för en vinst :)



Länk http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavla-om-en-masterpiece-mascara-fran-max-fact.html

Jenny

jag är med :D

tamara

jag är jättegärna med och tävlar. hoppas du väljer mig, om inte tack för möjligheten:)!

kram, tami.