Ny Tävling! Vinn Eyeliner från MAC



Den här veckan ska jag inte glömma Torsdagstävlingen ..lovar!
Men vi kör igång en tävling idag så blir det en ny/en till på Torsdag.
Låter bra,ellerhur?

Denna gång kan du vara med och tävla om en eyeliner från MAC.
Själv älskar jag produkter från MAC,ett av mina favoritmärken inom makeup!
Eyelinern du kan vinna är svart och waterproof.
En vattenfast eyeliner är iallafall ett krav för mig när jag väljer eyeliner.

Vattenfast flytande eyeliner brukar vara mycket enkel att få bort med remover på några sekunder men sitter verkligen där den ska under dagen.
 Den sviker dig inte även om det snöar,regnar,du är på beachen osv.

ALLA kan deltaga i tävlingen,med lr utan blogg.
Har du en egen blogg får du gärna tipsa om tävlingen där men det är inget krav!
Du kan tävla EN gång per person och inlägg som rör tävlingen.
Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut.
Tävlar du under alla inlägg som rör tävlingen så har du större chans i lottningen sedan, håll utkik!
För att tävla lämnar du bara enkelt en kommentar att du vill vara med.

Glöm inte namn,mejl lr bloggadress!

Tävlingen avslutas Söndag den 29 Mars kl 23.59

Lycka till!♥

OBS! VINNARNA AV KANEBO OCH DIOR PRESENTERAS ONSDAG ca 12.00.
ELLIOTT SKA HJÄLPA TILL ATT DRA VINNARE OCH VI HAR INTE HUNNIT MED DET IDAG...
men imorgon.....promise!♥
102 kommentarer
Erika

Jag vill vinna

Wysteriia

jag är med :)

MiaHB

Jag är gärna med och tävlar! Har aldrig provat MAC, och det verkar ju som jag har missat något! :)

Mahlin

jag är med :)

sara

ja är med :)

Sandra

Åhå! :) jag är med och tävlar såklart.

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

Nonne

Jag är absolut med :)

Anonym

Jag är med!

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

mini

medans jag håller tummarna för att lilla söta elliot drar mig som vinnare i diortävlingen så passar jag på att tävla här också! har aldrig testat mac, nu är det dags tycker jag då många av makeupartisterna jag räffar använder det märket!



så lycka till till mig och hoppas ni har det alldeles underbart där borta! kram på er! mini

fridaR

Hoppas på tur!!

Emma

Jag är med!:D

nadja granlund

jag är med (:

Madelene Abrahamsson

Självklart är jag med i tävlingen.



Kram Madelene

Birgitta

Jag håller tummarna i denna tävling.



Kramar Birgitta

Rolf

Hej!

Vill vara med i denna tävling. Vinner jag så ska min älskade fru få priset.



Mvh: Rolf

Rolf

Hejsan!

Om jag vinner så ska jag överaska min älskade fru och ge henne detta fina pris.



Mvh: Rolf

marita

jag är med.

evamar - tävlingsblogg

Jag är med o har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/march/eyeliner-29-mars.html

annika

Jag är med!

LindaH

älskar dina tävlingar. så roliga saker. klart jag är med!

Johanna - MyShoebox.se

Jag är med och tävlar :)

Rebecka

åh jag älskar mac! jag är med:)

almeida

Jag är jättegärna med!



[email protected]

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med D:

Dress Like a Princess

Hehe ja då är de dags för high heels till helgen gumman :) Gud vad skönt de måste va att va i Thailand! :) ta hand om varandra!



Kramar

Christine

Ah, din jäkel! Vissa har det bra alltså. ;-) Själv håller jag på att frysa ihjäl eftersom vintern beslutat sig för att göra återbesök här nere i Malmö. Not cool.



Hoppas du har det riktigt bra däruppe! :-)

Kramar

Malin

Klart jag vill vara med, jag älskar smink från M.A.C :)

» ROLIGHETERNA

Hej, haft en bra dag?:)





Sugen på ett gott skratt? Besök vår blogg! Roliga bilder,historer och filmklipp. OCH DU BELÖNAS med en länk på bloggen om du skickar in en rolighet!



Ett gott skratt förlänger livet!

Anonym

Vill du vinna en helt ny mobiltelefon?

Vilja

Jag är gärna med och tävlar. Skulle vara perfect att ge bort i present till min syster då jag inte använder det så ofta själv :) Nu håller vi tummarna!

Elina

Åhh jag ÄLSKAR MAC! Snäääääälla jag vill viiiiinna!!! :) Pussssssss sötis

Mikaela

Gud så roligt, jag vill jätte gärna vara med och tävla om den! :) Har faktiskt tänkt köpa någon slags vattenfast eyeliner då dem vanliga försvinner under dagen!



Tack för en bra blogg! :)



[email protected]

Millah

Jag är med :):)

Amina

Jeg er med :D

Marlene

jag vill tävla :-)

Leja

min nuvarande är inte vattenfast o den rinner! så jag vill såklart vara med o tävla :)

bella.l

vill vara med..

Linda

Jag vill vara med! =)

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

Tilda

jag vill vara med! :D

Cecilia

Åh waow! Jag som aldrig kommer till en macbutik vore ju skitlycklig om man kunde vinna denna!

Lotta

Brukar inte ha tur i tävlingar men gör ändå ett försök.

Helena

Jag vill gärna vara med! :)

Nanna

Jag är med!

M i n d i

Åh en eyeline - ja absolut. :)



Jag använde alltid eyeliner förr för länge sedan och jag älskade det. ;) Sen kom jag av mig med det och nu vet jag inte vilken eyeliner/ vilket märke som är bra så det har inte blivit att jag har köpt någon. Så därför är jag GÄRNA med och tävlar om denna som ju verkar jätte bra. :)



MVH

M I N D I

Emme

JAg vill vara med! :D

Kerstin

Jag vill jäettegärna vara med!

mariette

jag skulle gärna vilja vinna - hade inte suttit fel ! ;)

mariette

jag skulle gärna vilja vinna - hade inte suttit fel! ;)

sanna

Jag är med,lider av sminkbrist för tillfället och studiebidraget räcker inte riktigt till.Varför måste allt ta slut samtidigt??

Ha en bra dag

Lene

Jag är med!!

MissPurple

Jag är med, har aldrig provat något från MAC mer än deras pigment.

Pernilla

Oh självklart 'r jag med=)

Martina

Jag vill vara med!

Michaela

Jag är med :-)

CherryCheek

Jag är absolut med! :D

Olelsi

Jag vill vara med på ett hörn....



Kram Nettan i Hälsingland.

Sara

Jag är med och tävlar.. Har länkat i min tävlingsblogg; http://daxfortavling.blogg.se/2009/march/-68-.html

emma<3

ja e me :D

Kram <3

Mia

Jag är så klart med och tävlar. Älskar tävlignar!

Anonym

Jag är med!

Susanne

Jag är med och tävlar!

Michaela

jag vill verkligen vara med och tävla om eyelinern :D



kram på dig!

Minna

Det där är INTE en äkta MAC eyeliner. Att lotta ut counterfeitprodukter är väl inte särskilt schysst?

Elin

Jag är med!

Länkat har jag gjort här: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavla-om-en-eyeliner-fran-mac.html

Emilie

Åh jag vill verkligen vinna! Min eyeliner är bara en liten stump nu :(

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag är med och tävlar, har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/march/eyeliner.html

Anita

Jag är med!

Kajsa

Självklart vill jag vara med i tävlingen!

Anonym

Jag är med !:)

Cecilia

Har varit med i det flesta av dina tävlingar. Är det inte min tur och vinna snart? ;)



Hoppas, hoppas!

Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!

M08

jag är med :D

Karin

Tänk om jag vinner?

Therese

Jag vill vara med:)

Maria

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Vilken bra tävling, jag tipsar om den på min blogg!

Cizzi

Jag vill vara med i din tävling :-)

Ska tipsa om tävlingen i min blogg ;-)

lina

jag är så klart med, har aldrig prövat nåt från MAC då det inte finns där jag bor men alla talar sig varm om det så det skulle vara kul att pröva nåt därifrån :)

sofie

Skulle vara superkul att vinna:)

sandra

jag e med! :)

Amanda

Jag är med! Eyeliner är så snyggt, och vattenfast är ett måste :)



Håller tummarna!



Kram

Smilla

Jag vill vara med=)

Ninni

Räkna in mig!

karolin

jag vill vara med :-) älskar deras "studio foundation" så det skulle vara kul att testa på deras övriga grejer med!

Anne

Med!

Jessie<3

Åh, jag är jätte gärna med och tävlar! =D

Linn

Jeg er med :-)

Carola

Jag är med...håller tummarna:)

Alejandra

Vill jätte gärna vara med oc tävla :)

Jenny

jag är med :D

Robin ^^

jag är med :D

frida

Jag vill vara med & tävla:D

Hanna

Jag vill vinna. ;)

Jollan

Å jag vilj vara med!!

Har länkat här:

http://josefinsymaskin.blogg.se/tavlingar/



Kram.

Svartlava

Jag vill jättegärna vara med! Jag har länkat här:

http://svartlava.blogspot.com/2009/03/vinn-eyeliner-fran-mac.html

Alejandra

Jag är gärna med och tävlar! :)

♥ SimplyMalin

Jag är med och tävlar. :D

Tindralen

Jag vill såklart vara med!!

Teodora

Jag är med..

Fortsätt så, du har en suverän blogg!



[email protected]