Hannah goes Beauty...



Jag är verkligen kär i Thailand!
 Inte nog med att människorna är underbart trevliga,barnkära och hjälpsamma.
Även själva landet  med sina kontraster av hav,strand,regnskog och städer är ju adorable!
Bland det bästa är nog ändå maten och shoppingen!

Du kan,om du vill,verkligen leva sunt här!
Alla underbara thailänska små rätter med wokade grönsaker,ris,nudlar och kryddor och nötter.
Grönt ,rött och svart the finns att köpa kallt på flaska nästan överallt och det har jag druckit varje dag sedan jag kom hit.
IGÅR gjorde jag dock ett NYTT FYND. Jag hittade dessa " Beauti Drink ".
Ca 10 kr per flaska (omräknat till svenska pengar).
Den rosa innehåller collagen och den gröna chlorophyll.Båda ämnena ska göra underverk för huden!
Har just fått i mig den rosa och den var underbart god,undrar om jag redan förvandlats till en beauty eller om det kanske krävs några flaskor till innan resultatet visar sig? ;)

Jag kanske kommer ha en hel resväska med "Beauti Drinks" med mig hem.
FUNKAR DEM så MÅSTE jag ju bra fortsätta med dem!
Haha..vilken tur att Rebecca kommer och att Elliott även får ha 20 kg i bagage.
Resväskorna kommer nog vara svårstängda när dagen för hemfärd närmar sig,eller vad tror ni?

9 kommentarer
Miss Attitude

Jag skulle så gärna vilja åka till Thailand!!

Emma says style, love & rock and roll.

åh jag skulle vilja åka dit någongång!

Ellinor

Det är en del av tjusningen med att åka utomlands- att upptäcka alla spännande produkter som inte finns här. Helt plötsligt kan man mycket väl tänka sig att ägna timmar inne på en stormarknad :)

Hoppas att ni har det bra.

Kram

Ellinor

SV: Det vore jätte snällt om du ville köpa "tigerbalsamet". Det är i en liten gul tub om jag inte missminner mig och heter "Counterpain Analgesic Balm"



Tack söta

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Äsch, du kan nog inte bli snyggare ändå .:)

delinda

det är så roligt att kika in här gumsan med alla fina bilder =) och vad mkt härlig shopping!massa kramar på dig söt

sophia

åh jag vill också smaka skönhetsdrinken :)

jättesöta flaskor var det dessutom!

Anna-Lena

Det är alltid väskproblem eller snarare viktproblem när man ska hem från semestern.

Sandra

jag och min sambo va i thailand i april förra året.. Karon beach. Vi kom hem med fullspäckade resväskor, + en extra resväska som vi köpte där =)

Super billigt verkligen!

Hur länge blir ni där? o hur länge har ni varit där?

Hoppas ni får en fortsatt trevlig resa!



Kram