What a Day...och min STORA Rosa Laptop!

NU kom vi HEM. GRYMT SENT!
Har suttit på balkongen en stund och pustat ut,kikat i Vogue och på den vackra hamnen.
MÅSTE ta tag i projektet "mejla ut adress och färdbeskrivning "så alla hittar hit imorgon!
Jag ska ju ha liten Champagnebjudning på kvällen.

Jag HOPPAS Elliott sover längre än till klockan 7 och jag HOPPAS ni haft överseende med mig när jag inte haft någon fungerande dator och varit USEL på att uppdatera.
NU är DET problemet löst för i min andra lägenhet ...ta-daaa...har jag min STORA ROSA Laptop som varit på reparation!Så nu blir det min stora rosa LG som får hänga med mig på upptåg de närmsta veckorna.

Inte lika STREETSMART som LILLA rosa bloggdatorn men helt klart bättre grafik och prestanda!
Vill ALDRIG MER vara "förpassad "till NÅGON ANNANS LAPTOP och få "sno datatid".
NEVER again!♥

(håll alla vattenglas LÅNGT från mig)

2 kommentarer
Ellinor

Härligt att allting ordnat upp sig.

Hoppas nu att du fick njuta av en härlig sovmorgon denna lördag och att du får en bra dag.

Kram

matilda

Åh va mysigt med champagnebjudning :)!