PHILIPS SANTINELLE ICE PREMIUM. Hannah har STARTAT...



Nåja..Jag tjuvstartade ju lite för några veckor sedan när jag SKREV MITT FÖRSTA INLÄGG OM PHILIPS BLOGGTÄVLING.

Jag kunde ju inte deltaga på STUREBADET när vi inbjudna till PHILIPS roliga och ANNORLUNDA BLOGGTÄVLING SKULLE VARA PÅ PLATS för att TA EMOT EPILATORERNA. 
Istället kom min lilla rosa JUVEL med post,en vecka senare,och det gick precis lika bra det.
USB-minne bifogat med information och tävlingsregler.

Elliott fick såklart slita upp paketet.
Han insåg ganska snart att DET DÄR INNEHÅLLET NOG MER VAR "EN MAMMA GREJ"...typ rosa...och LILA!
 Whää!



Och det VAR "en mamma grej"!! Jag ÄLSKAR ju ROSA TEKNIK!
Blev FÖRÄLSKAD vid första ögonkastet,det ska erkännas.
Dock är jag ganska svårflirtad.
BARA för att PHILIPS SATINELLE ICE PREMIUM såg underbar UT så fanns ju det RIKTIGA jobbet kvar......
ATT TA REDA PÅ HUR BRA DEN EGENTLIGEN VAR!

Sagt och gjort...



Såg MYCKET ut vid första anblicken...MEN efter att ha kikat i bruksanvisningen så gick det snabbt att förså vad "alla saker" var till för!





Oki...du kan ta det LITE lugnt i början så du inte gör dig illa.
Man MÅSTE läsa brukasanvisningen som följer med.
Tar bara några minuter men det finns mycket nyttig info där!
Jag är relativt OKÄNSLIG,eller smärttålig.. ...(låter bättre?!)
EGENTLIGEN kanske mitt OMDÖMME" att det inte gör det minsta ont att epilera benen med PHILIPS SANTINELLE ICE PREMIUM EPILATOR med ISKYLAREN på",stämmer för precis ALLA.

Körde på "högsta hastigheten" och drog upp hårstråna SNABBT.
Kände mig RIKTIGT EFFEKTIV fast JAG EGENTLIGEN inte gjorde så mycket mer än att föra fram den lilla apparaten över benet!
Fick inga märken eller röda prickar, som man KAN FÅ ibland av rakhyvel.


RESULTATET av epileringen på benen har varit LENA och HÅRFRIA ben i SJU DAGAR.
Det BÖRJAR dock kännas att NÅGRA små rackare till hårstrån är PÅ G att växa ut igen.
Håren kan ju ha varit i olika växtfaser.. från början,kanske?!

Summering:
POSITIVT ÖVERRAKSKAD ÖVER RESULTAT OCH att det "EJ GÖR ONT".
Jag trodde jag skulle bli rödprickig i flera dagar,det var det jag MEST oroade mig för.
Klart det KÄNNS, INTE ONT,mer som att PLOCKA ÖGONBRYN ELLER HÅRSTRÅN MED PINCETT.
DET är min sammanfattning nu EN VECKA efter FÖRSTA TESTET av EPILATORN.
(På underbenen,MED iskylaren)

I helgen blir det ARMHÅLORNA!

Fortsättning följer....♥
5 kommentarer
Niklas Eriksson

Paket är alltid kul att få! Visste förresten Elliott att paketet inte var hans? Verkar iallafall som att du är ganska nöjd med paketets innehåll.



/Mvh Niklas

S

Älskar att håret håller sig borta så länge, inget kladd med vax etc heller!

Anonym

kram på dig sötnosan!

HannahSthlm

Niklas: Ja då! Klart jag sa att paketet var till mig.Fleeera gånger! DOCK har Elliott en underbar fantasi så under dessa sekunder han slet upp paketet ÖNSKADE han säkert att det var Star War's..eller så..FAST han VISSTE att paketet var mitt,det sa ju bud/postmammen som plingade på också!:)Jodå! Jag är POSITIVT överraskad.

Använde en epilator för ca 10 år sedan och den var hemsk..hade väntat mig något liknande..men icke..verkar som en Äoumbärlig sak för mig det här.Iallafall så här långt!

Men vi får se..jag bloggar vidare när jag använt den mer sedan!Såklart!



S: Jaaa...totaly amazing! Whii!:)



Anna:Kram till dig med,ska kika in!:)



Lene

Jag kör också med epilator men tyvärr inte en sån lyxvariant som du fått prova. Tycker inte heller att det var nån fara på benen första gången men armhålorna!!! Jisses jag trodde jag skulle svimma första gången, men sen har det gått bra! Ett tips till alla som får röda prickar- aloevera! Antingen som gel eller spray, det funkar perfekt