Bahamas? NY`? Finally Friday!

Det känns som en ILSKEN HACKSPÄTT flyttat in i mitt huvud.
Har haft DUBKANDE huvudvärk ett dygn nu,det är WAIST!
Nästan rinner.Jag HITTAR INTE MIN nässpray,.
Jag ser ut som en ESKIMÅ.
Elliott tycker också DET,och DÅ ÄR det JU faktiskt SÅ!

Snurrar mycket i mitt huvud för tillfället.(tankar trängs med hackspettar)
GLÖMDE RINGA MÅLAREN idag,får bli IMORGON! Attans
Hade tänkt måla och tapetsera om våningen i Hámmarby Sjöstad.
Jag VET dock INTE RIKTIGT HUR jag VILL HA DET!


Tapeterna kommer från Björklund & Wingqvist
(Finns webshop,annars ta en titt i den FYSISKA butiken på KUNGSHOLMSTORG!)


Vilken fototapet är din favorit av dessa TRE FOTOTAPETER?
Smakråd?

FOTOTAPETER till vita eller gråmålade väggar är superfint.
William har den i mitten ovan i sitt rum nu.
Det är en underbar N.Y-tapet och du behöver ingen mer "piff" av rummet.
Fototapeten gör jobbet!

Pressvisningbilderna från veckan kommer FÖRMODLIGEN imorgon
(bäst att skriva FÖRMODLIGEN,man VET aldrig vad som kan komma i ens väg)

Några trevliga Weekendplaner?♥
7 kommentarer
Ellinor

Jag gillar också N.Y-tapeten :)

Vad gäller helgen så är det ännu mera jobb som står på schemat...undrar just vart det där efterlängtade sommarlovet tog vägen :P

Kram på dig och krya på dig!

Niklas Eriksson

Precis som William och Ellinor så gillar jag N.Y tapeten bäst. Nu har jag ju nyligen tapetserat om hela lägenheten. Så det är inte aktuellt att sätta upp nån fototapet än på ett tag.



Några weekendplaner har jag inte. Det lär väl bli det vanliga, städa & tvätta. Samt att försöka undvika att bli dränkt av allt regn...



Jo Hannah 01:09 då skall du sova inte vara uppe och blogga! :) Hoppas du blir av med huvudvärken snarast.



Ha en trevlig dag & va rädd om dig.



/Mvh Niklas

Daniel

Gillar södern-bilden.. man drömmer sij bort!



Hannah vad tycker du om dagens style?? Får jag napp när jag ska ragga upp en stockholmare???? :)

delinda

gillar den med NY =) roligt att ses må!kramar

Lene

Jag går emot strömmen och säger den med vallmo-blommorna! Den hade jag blivit glad av, varje dag! I helgen blir det jobb jobb jobb:(

Kajsa

I mitten!!

Kram :)

Ses tisdag, eller hur?





ejmis

Har svårt att välja mellan den vänstra och den högra...båda tilltalar mig men på olika sätt.