TorsdagsTävling! Vinn ett Berlock Armband från OXXO

Den här Torsdagen har jag en UNDERBAR TORSDAGSTÄVLING att presentera!

Någon av er har nu chansen att vinna ett BERLOCKARMBAND från creddiga OXXO.
Kanske blir det just DU?
Smyckena har blivit väldigt populärara och ses på kändisar,modebloggare och i diverse modemagazine.
Oxxo's smycken är svensktillverkade och är HELT NICELFRIA.
 Armbandet jag lottar ut har 7 stycken söta(och förhoppningsvis LYCKOBRINGANDE) berlocker,en blå rosett och är pläterat med 925 sterling silver.
Passa på att vara med!
Värde ca 300 kr.



För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar att du vill vara med.
Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
Som vanligt går det bra att tävla EN GÅNG per person och inlägg som rör denna tävling.
Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut,tävlar du under alla inlägg har du större chans i LOTTNINGEN sedan! (Pga. att du då får "fler lotter" med ditt namn,så chansen är större att du blir dragen)

Har du en egen blogg får du SÅKLART gärna låna bilden och TIPSA om tävlingen!

TÄVLINGEN AVSLUTAS FREDAG 19 JUNI kl 23.59.

Lycka till!♥
84 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

ooh jag är med!

Millah

Åh vilken kanon tävling,jag är absolut med :)



Kram

Milena´s Walk in closet

Jag kan behöva lite tur, tur för att jag får jobbet jag sökt vilket är en chans på miljonen.

Tur för att sambons lillasyster ska kunna komma från congo till Paris och slippa misären och för att alla visum papper ska gå fort.

Tur för att mammas operation ska gå bra och styvpappas cancer fläck ska försvinna putsväck efter hans operation den 22a juni.

Om jag vinner det här TUR armbandet ska jag nog ge det direkt till sambons lilla syster på Charles de gaulle flygplatsen i Paris när hon anländer, en lycko gest på hennes nya liv i Europa!

kram

MiaShopping

Åh, det är så fint! Jag bloggade faktiskt om just det armbandet för några dagar sen.

Therese

Åh, jag vill vara med!

Lotta

Skulle vara fint till sommarens klänningar, är med.

bella,l

Vill absolut vara med.

sara

jag är med

Marlene

jag vill vara med

Maude

Jag vill vara med och tävla!

Andrea

Jag är med;)

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

Bim HD

Med såklart - kommer inlägg i bloggen framöver.

Någon gång borde det vara min tur att få lite lycka i livet???

Må så grankott...

Ullis

superfint armband !Vill så klart ha chans att vinna det.

ejmis

Jag är med =)

Nina

Åh jag är med =) OXXO har mkt fint.

Lilla Fröken

Jag är med och tävlar. Det där armbandet skulle vara fint till en sommarbrun arm. :)

helene lj

jag är med som vanligt o tävlar kanske jag vinne denna gång,mina handleder e tomma o hoppas på armbanden:)

Kram så länge:)/Helene

Ellinor

Jag hittar sällan fina armband så får se om jag lyckas bättre genom att vinna ett ;)

Självklart är jag med :D

Kram

marita

jag vill vara med.

evamar - tävlingsblogg

Ännu en finfin vinst hos dig! Klart jag är med.



Har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/june/armband-19-juni.html

Anki

Jag vill gärna vinna :)

Isabell

Jag är med och tävlar! :D

Eva

Vad fint! Jag är med!

Kashaya

Jag är gärna med.=)

ANNELIE

jag vill jätte gärna vara med!!!!!!!!!!!!!har länkat(-:

ANNELIE

hej jag vill gärna vara med..har skrivit om din tävling på min blogg..puss

suss

Givetvis vill även jag vara med och tävla!! = )

Susanne

Jag är som vanligt med och hoppas på vinst!

Hanna

Vad mysigt. :) Jag är med!

Christina

Jag har länge funderat på att skaffa ett berlockarmband eftersom de är så söta! Hoppas jag har tur att vinna nu då. :)

LindaH

jag vill vara med. det där va ju super snygggt!

Rolf

Jag är med och om jag vinner det snygga armbandet så ska min älskade hustru få det i efterskott på hennes födelsedag. Hon skulle bli så överraskad och glad. Håller tummarna!!!



Mvh Rolf

Madelene

Självklart är jag med och hoppas det är min tur att vinna nu. Armbandet skulle passa perfekt till min nyinköpta klänning. Hoppas!!!



Kramar Madelene

Birgitta

Jag är med och hoppas att lilla jag får vinna detta fina armband. Ha det så bra.



Kram/Birgitta

Robert

Är med och om jag har tur nu, så ska min underbara flickvän få det snygga armbandet bara för att jag ÄLSKAR henne så himla mycket. Hon skulle bli sååå glad. Hoppas Hoppas!!!

Hälsningar: Robert

Sandra

Jag är med och tävlar! :)

elza

jag är meee :D

fredrika :)

Jag är gärna med :D

Ninni

Åh vad fint! Jag är med!

Kajsa

Klart man vill vara med som vanligt!

stephany

riktigt fin var det, klart man är med!

M i n d i

Åh så fint! :)



Jag vill absolut vara med och tävla om detta fina armband. :)



Kramis

M I N D I

=^..^=

Nathalie

jag vill tävla :)

Sandra

Provar lyckan och slänger in en liten kommentar i sista stund! Klockan är 23.53... :)

ANNAANNA

Jag vill väldans gärna vinna armbandet.



Jag har gjort ett inlägg i min blogg, använt din bild samt länkat hit.



http://wonderings.blogg.se/2009/june/vinn-ett-armband-fran-oxxo.html



Önskar dej en fortsatt bra helg också.





MVH/ANNA



Sara

Vilket snyggt armband. Jag vill vinna.

Anne

Med.

Anki

Jag är med.Detta skulle jag ge till min armbandstokiga dotter.Vilken lycka

MiaHB

Jättegulligt armband! Såklart jag vill vara med!

vilja

Läckert! Jag älskar armband i alla former och färger så klart man vill vara med! :) Hoppas hoppas :)

Maria

Klart jag också vill vara med och tävla! :)

Astrid

Åh, armband. Jag vill vara med och tävla :)

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag är med och tävlar, har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/june/berlockarmband.html

Sandra [2barnsmamma]

Jag vill vara med och tävla! :)

Kajsa

Jag vill vara med!

Emelie L

jag vill vara med i tävlingen !

Här är min länk:

http://perfectmind.blogg.se/2009/june/vinn-berlockarmband.html



kram :)

Sofia [gaspedal.blogg.se]

klart jag är med!

AGNES

Jag är absolut med!



Har länkat:

http://agnestavlingsblogg.blogspot.com/2009/06/berlockarmband-19-juni.html

lina

jag är med så klart, superfina armband!

Anita

Jag vill gärna vara med och tävla!

Andrea

Jag vill vara med.

Michelle

Jag är gärna me =)



http://michellex.blogg.se/2009/june/vinn-ett-armband.html

Cilla

Jag är med & hoppas på tur!

sandra

jag vill gärna vara med :D

Anna-Lena

Jag är också med!

Nanna

Jag är med!

Anonym

Jag vinner gärna ett armband, har dåligt om det, har där emot halsband i mängder.

Carola

Jag vill vara med och tävla!

rebecca

jag är med! :)

maria

Jag är gärna med och tävlar :)

Miso

Hejsan!



Jag vill gärna vara med i tävlingen:-)



[email protected]

Fröken Eko

Hej!



Jag vill gärna vara med och tävla :)

Har tipsat om tävlingen med en bildlänk i min blogg. Låter länken ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.



Häls. F

Siv

Jag vill gärna vara med och tävla. Jag har länkat i min blogg www.bloggmormor.blogspot.com

Amanda

Jag vill vara med. ^^

Jenny

jag är med :D

k

jäklar vad snyggt ! självklart med:D

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

Catta

Är självklart med!:D

Lena B

Hej !



Jag vill gärna vara med i din fina tävling :)

Jessie

Hej! Så fint armband! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/june/vinn-ett-berlockarmband-fran-oxxo.html#comment



Och här är min mailadress: [email protected]



Ha det så bra!

Cinsaga

Håller tummarna !

Cecilia/svengland

jag vill också va med och tävla! :-)