TorsdagsTävling Hos HannahSthlm! Vinn LipGloss och NailPolish by H&M!



Förlåt att jag är aningen..frånvarande här..idag .
MEN det blir bättre framåt weekenden.
Promise!
Har verkligen FULLT UPP men jag återkommer ikväll och jag ska INTE SOMNA över laptopen DÅ!
I will do my best to stay awake!

Här kommer den UTLOVADE TORSDAGSTÄVLINGEN!
Bättre sent än aldrig!♥
Denna vecka kan du vinna TVÅ underbara LipGloss från H&M.
Nyanserna Waterlily och English Rose är personliga favoriter hos mig och därför vill jag lotta ut dem till några av er.
Perfekta glossiga men LÄTTA glans,precis som det ska vara på sommaren.

Jag lottar ut TVÅ Waterlily (trensparent gloss) och ETT EnglishRose (ljustrosa)
TRE vinnare i slutändan ,med andra ord.

För att tävla så lämnar du bara en kommentar att du vill vara med.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress i din kommentar.

Har du en egen blogg eller website får du självklart gärna TIPSA dina läsare om min tävling.
Det är dock inte ett krav för att vara med!

Som VANLIGT går det bra att tävla EN GÅNG per person och inlägg som rör tävlingen.
Tävlingen kommer publiceras flera gånger innan avslut.
Tävlingen avslutas nästa Torsdag den 11 juni klockan 23.59.

Lycka till!♥
70 kommentarer
Anne

Med!

Hanna

Klart man hänger mé! :P Jag är med i tävlingen!

Nonne

Jag är absolut med! Det rosa ser gudomligt ut :)

MiaHB

Jag är gärna med o tävlar, både läppglansen o nagellacket verkar jätteläckra!

Lilla Fröken

Prövar min lycka här och deltar i tävlingen. :)

Angelique

I'm in ;)

Milena´s Walk in Closet

Oh så fina, provar lyckan igen lipglossen var ju jätte fina!

Ellinor

Jag är med :)

Emme

sanna

läckra

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna!

evamar - tävlingsblogg

Och jag är med och har länkat här:



http://evamar.blogg.se/2009/june/lipgloss-nagellack-11-juni.html

Amal Jama

i'm definetly in!

i'm in desperate need of makeup right know ;D

Millah

¨Jag är absolut med :):)

getpalmd

Jag e med!

emma

ja vill såklart vara med :D

kram

Nanna

Jag är med!

Kattis

Jag vill vara med!

Maude

Jag är med;)

Anna

Ett läppglans är aldrig fel såhär i sommartider. Vill så klart gärna vara med!

Ninni

H&M's smink är väldigt prisvärt! Jag vill gärna vara med!

Anna-Lena

Jag är med!

Susanne

Jag är med och hoppas!

Kashaya

Jag är gärna med och tävlar.=)

M08

jag är med :D

Lene-Therese

let me win!

Martina

Jag är med!

fia

klart jag är med och tävlar .

Kelly

ja e med o tävlar :)

sara

jag är med :)

Amanda

Jag vill vara med. ^^

Michaela

Jag är med!

Cilla

Jag vill väldigt, väldigt, väldigt gärna vara med i utlottningen. :D (Behöver ett nytt lipgloss!!)

LindaH

jag är med

Anita

Jag vill vara med!

Linda - She with the colors

Skolan är snart slut och alla vänner skiljs åt, varför inte skaffa ett vänskapshalsband då?

Just nu kan du just tävla om ursöta vänskapshalsband hos mig!

Klicka här för att kolla direkt till tävlingen: http://lindadoosbloggtavlingar.blogg.se/2009/june/tavling-my-own.html#comment



broccolie

Jag är med:D

SIVAN

jag är med:)spelar ingen vad jag vinner för alla sakerna är så snygga..men helst läppglans:)<3



mail:[email protected]

SIVAN

jag är med:)spelar ingen vad jag vinner för alla sakerna är så snygga..men helst läppglans:)<3



mail:[email protected]

Smilla

vilka vinster och en bonus. Så klart vill jag testa min lycka =)

Kajsa

Jag vill vara med och tävla!!

Carola L

Jag är med och tävlar och har länkat till tävlingen i min tävlingsblogg http://mammamuh.blogg.se/tavla



Tävlingsbloggen med tävlingar i datumordning

Anita

Jag vill gärna vara med och tävla!

Carola L

Jag är med och tävlar och har länkat till tävlingen i min tävlingsblogg http://mammamuh.blogg.se/tavla



Tävlingsbloggen med tävlingar i datumordning

Sandra [2barnsmamma]

Jag vill vara med och tävla! :)

Andrea

Klart jag är med och tävlar :)

Jenny

jag är med :)

ejmis

Jag är med =)

lina

jag är med så klart :)

Sandra

Klart man är med och tävlar om detta!



Älskar naglacket!

Anonym

Jag vill vinna, det rosa läppglanset såg ju underbart ut !:D

Malin

Jag är med och tävlar :)

Karin

jag är med

Assi

Jag är med :D wohooo!

Laura

jag är gärna med o tävlar :)

Astrid

Åh, jag vill var med :D

CherryCheek

Åh, jag är absolut med! :D

Therese

JAg är med:)

Lene

Klart att jag är med!

johanna

Jag vill vara med :)

Har länkat: http://hansmunmotminhud.blogg.se/2009/june/och-lite-mer.html



kram johanna

Catta

hejhej.



Jag är gärna med:D:D



Ha en trevlig sommar

Kram Catta

Jonna

jag vill vara med ! :)

Jessie

Hej! Så söta! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här:

http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/june/vinn-lipgloss-fran-hm.html#comment



Och här är min mailadress: [email protected]



Kram! /Jessica

Pernilla

Åh vad roligt. Dessvärre har jag ingen egen blogg att länka till men hoppas det räcker ändå :)

Vicky

Hej!



Skulle gärna vilja vinna...



[email protected]

Saga

Jag vill vara med! :)

cherry

oh nice price

jag e med o tävlar :D