Det Perfekta Chill-Out Vinet Sommaren 2009?

Sommar och sol..SNART iallafall!
Men ingen RIKTIG sommar utan det PERFEKTA vinet.
Jo..såklart kan man ha en TOPPENFIN sommar utan VIN. Det KAN man!♥
MEN,om man är på jakt efter ett nytt favoritvin till sommrens picnik eller midsommar,DÅ kanske CHILL OUT ROSÉ kan vara något.
DET DÄR perfekta vintet som man kan sitta och prata i timmar över,
i solnedgången,på balkongen eller under efterfesten.

Rosévin är ju just något som brukar vara riktigt lovely på sommaren,och som JAG av någon anledning enbart dricker på sommaren!När jag tänker efter!

Mysig sommarvideo från CHILL OUT ROSÉ nedan.

Hur står det till med dina Rosé-vanor?
Är du som mig,en "SOMMAR-rosé-drickare"?

     .

(Visst ÄR det en coosey låt?)

Själv gillar jag inte vin i stora mängder,men ett glas då och då kan vara gott.
Är man flera på picniken är en bag-in-box det ultimata.
Glöm inte att du måste vara 20 år eller äldre för att beställa!

För att komma direkt till beställning av CHILL OUT ROSÉ,
Kicka på länken ovan!

Någon annan som har något BRA vintips inför stundande sommar 2009?
DELA gärna med dig!♥
9 kommentarer
helena

Detta vin kan jag verkligen rekommendera..Är inte mycket för rose, jag är vitvinsdrickare,jag har provat det röda vilket jag tycker passar ypperligt till sommarens grillning..bra pris är det ochså,

Att ha det gott

Nix Jag är nykterist

Ellinor

Jag vet inte vad som hänt med mig, men den senaste tiden har jag fått extrem avsmak för allt vad alkohol heter. Hoppas att ljumna sommarkvällar kan råda bot på detta för ett glas rosé i goda vänners lag är toppen!

Kram

delinda

sommar och rosé, härligt!

tack för mejlet gumsan, låter najsigt =) kraaam

MALIN NILSSON

åh vin som är så gott :) bra inlägg .. kram

Anna-Lena

Är inte så förtjust i rosé men ett glas vitt en sommarkväll är inte helt fel:)

mini

ett glas iskallt rosé är min melodi. ska vi mammor ha en fab kväll i sommar och ta ett glas, vore lovely att träffa fina dig! kram! mini

mia

Marqués de Monistrol, cava, bubbel så nära champagne som det går, helt klart min favorit, både rosén och den vanliga. Ha de fint.

Magnus

Jag får inte länken till beställningen att funka, funkar den för andra eller är länken fel?