Reminder! Vinn Ansiktsmasker från Montagne Jeunesse!



ikväll, Måndag den 1 Juni,klockan 23.59 så AVSLUTAS tävlingen om ansiktsmaskerna från Montagne Jeunesse.
Jag tävlar ut en CHOCOTATEmask och en STRAWBERRYmask.

För att  vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar att du vill vara med.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.

Har du en egen blogg får du gärna låna min bild och tipsa dina läsare om tävlingen,men det är inget krav för att vara med!

Som vanligt går det bra att tävla en gång per person och inlägg som rör tävlingen.
Vinnarna lottas fram efter avslut och presenteras TISDAG ca 22.00.

Avslutas IKVÄLL MÅNDAG 23.59.

Lycka till!♥
24 kommentarer
Andrea

Jag är med!

Maude

Jag vill vara med och tävla!

Emma says style, love & rock and roll.

IM IN!

Siv

Jag vill gärna vara med och tävla. Jag behöver säkert en ansiktsmask

Jeanette

Jag är med!

Cilla

Jag vill också gärna vara med.. :)

sara

jag e med

Millah

Jag är med :)

Fia

Jag är med!

Petra

Jag vill också vara med!

Tina

Det vore kul att få lägga en ansiktsmask!

Milena

Jag e med, vilka fina tävlingar du har!

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna!

ejmis

Jag är med =)

Ellinor

Jag är med :)

evamar - tävlingsblogg

Med igen!

Hanna

Jag är med och tävlar!

Amanda

åh, jag är med :D

MiaHB

Jag vill gärna vara med, maskerna verkar härliga!

Anna-Lena

Jag är med!

LindaH

fortfarande med

Nanna

Jag är med!

fia

jag är med .

Ninni

Jag är med! :-)