My big doll...Killar ÄR fåfänga!

Fick ÄRAN att göra en makeover på William inför kvällens festligheter.
Ja inte festligheter för MIN DEL utan för hans del.
Och inte festligheter med stort F utan bara..typ..disco.
Han började redan förra veckan FÖRSÄKRA sig om att jag skulle ställa upp.
Och absolut..SÅKLART..JAG älskar ju makeovers!


William är ju underbart söt som HAN ÄR men försök att säga DET till NÅGON tonåring?!
Han brukar ofta säga " Mina tjejkompisar vill HA DIG som mamma" och då syftar han nog på mina makeupsamlingar,skosamlingar och diverse kläder!
Men nu är det inget som säger att en(eller flera) 13-årig kille INTE kan ha (lite) användning av mina ting!



ROSA reseplattången funkade utmärkt. William har passerat stadiet då ROSA ÄR LIVSFARLIGT.
(DET har NÄSTAN inte Elliott..gjort..än)


Uppsättning med klämmor och spray för RÄTT fixering av håret.
Rengöring av ansikte och på med lite mirakelcreme och concealer.
Williams killkompis E dök upp med en egen makeupsvamp och klagade på att hans concealer ÄR för dålig.
Han fick också en dutt av YSL Touche Eclat. (No 2)
E kastade sig med glädje över rosa plattången HAN MED och hade med sig FYRA olika vax!
Detta är inga gay-killar..vill bara lägga till det i marginalen..Detta är bara DEN NYA GENERATIONEN KILLAR!
Whii..VAR var den generationen killar när JAG VAR 13 år?!Tänk vad KUL jag skulle haft med dem!
STYLING-BUDDIES!


Fick med mig varsin tee till William och Elliott från DIESEL KIDS pressvisning i Måndags.Från deras nya A/W 09 kollektion. W tog sin ikväll. Riktigt snygg, tycker jag!



Nu väntar jag bara på att juvelen ska komma hem. Säkert och med roliga timmar i bagaget.
00.30 är det som gäller.
Hoppas han haft en underbar afton!

Är killarna i DIN familj FÅFÄNGA?
Berätta!
14 kommentarer
Mari

Jag har en bror som är i samma ålder. Han har inte kommit så långt att han rör sminket än, men hår och kläder tar ungefär dubbelt så lång tid att fixa som det gjorde för mig när jag var i den åldern. Kul att det blivit ok även för killar=)

Irina

Ha ha, jag får smygapplicera kräm på Torbjörns torra partier i ansiktet när han sover. För kletigt, tycker han i vaket tillstånd. Och då är han alltså 35 år... :-)

Emma says style, love & rock and roll.and roll.

hahaha cute :D Mina bröder är rätt så fåfänga. Jag köper dock i stort hela deras garderob fortf. för att de litar bäst på storasyrran (de är alltså 19 och 20!!!!)

Ellinor

...inte fanns dessa härliga killar på min tid heller.

Super snygg blev han i vart fall, det får du hälsa. Tror inte bara att det är tjejer som skulle vara överlyckliga av att ha dig som mamma ;)

Kram

Ninni

Min sambo har använt ögoncreme sen vi träffades för elva år sen, han älskar Biotherms killprodukter och har nog testat de flesta flaskor och burkar i den serien. Däremot skulle jag önska att han använde lite mer dofta-gott, han tycker det räcker med doften som ansiktscremen ger, men jag älskar ju herrparfymer...

Karin

Stilig kille :)

mini

mmm villiam han börjar bli det men han får ju se så otroligt mycket då han plåtas flera gånger i månaden. men det är ok, det är inte överdrivet så det är helt ok men det här med kläderna börjar bli lite för mycket fast där jag bara mig själv och ingen annan att skylla på. det är jag som gjort honom kräsen och medveten.



åå sweetie tänk att vi ses i eran nya våning i sommar. då kan vi vara fåfängda tillsammans, vi och våra fina små! kram! mini

Mrsmodesty



Mannen är ju för gammal och dessutom bor vi i norra norrland (inåt landet dessutom) där det inte är så ok för män att vara fåfängda :-(



Sonen som precis fyllt sju har precis börjat styla håret lite grann och vill inte längre ha keps för då förstör han ju frisyren =)



Jag tycker concealer, mascara. ögonbrynsfärg och snygg frisyr är ok på killar, men läppglans, ögonskugga och så, njaaaa, det tycker jag de kan lämna åt oss tjejer :-)



Hälsa sonen att han blev superstylish:-)

Niklas Eriksson

Stilig kille! han kommer att göra succé på discot! Bra jobbat Hannah! Och nej jag är nog inte så fåfäng av mig.



Ha en bra torsdagskväll!

/Mvh Niklas

sandra

Ja mannen i huset har faktiskt lugnat sig lite på den fronten det var värre förr. Men visst han är fåfäng och det är bara bra att han bryr sig.

Stora sonen nej inte alls fåfäng nästan tvärtom.

Mellan kille hjälp jätte fåfäng redan nu.

Minstingen bryr sig inte än men vill gärna ha ett finger med i klädvalet varje morgon. Vissa tröjor duger inte alls.

nattha

hejhej säg till din son att det finns en tjej som är like gammal som han.. och att han är sööt :)



fin blogg :)

Ugg Boots

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.

Sonia

Hej! Detta är verkligen super viktigt. Det är nämligen så att det är en tjej på facebook som låtsas vara en kille som ska heta Joakim Söderqvist. Hon låtsas vara denne kille för att enbart vara taskig, provocera och kränka mig och mina vänner. Denna tjej (Linnea) gick i våran klass förut men bytte efter mycket konstiga grejer. Hon har skrivit en kommentar på min kompis blogg (www.soffiproppl.blogg.se) där hon skrivit "hur fan kan du gråta i skolan?!?!?! jävla hora, slampa" något i stil med det. Sedan lämnat det som anonymnt. Men senare så kommenterade hon fast i sitt namn och skrev "Din blogg är bäst" och då såg min kompis att det var samma ip som den dumma kommentaren. MEN då kommenterade denna "dumma person" senare att det var en annan tjej (Cecilia) som skrev denna kommentar, som nu går i våran klass. Dessa två har bråkat väldigt mycket. Fast nej.. Det var inte Cecilia heller. Utan Linneas förra kille. Som då var Jocke. Denne Jocke har bilden på din lillebror som profilbild. Alltså förstår vi att Linnea, som låtsas vara Jocke, har skapat en människa som inte finns endast för att vara taskig mot oss. Jag hoppas VERKLIGEN att du förstog.

Meningen med att jag skrev detta är för att jag vill prata med William och förklara för honom hur det ligger till. Jag vill polisanmäla Linnea, eller någonting annat, så att hon åker fast och måste ta bort denna "Jocke" från facebook PERMANENT. För han/hon skriver saker som inte är okej, verkligen inte okej. Han hotar och det är inte okej.

Nu vet du vad jag heter, vad min blogg heter och var min mail heter. Kontakta gärna mig. Vi är flera 14-åriga tjejer som är så förbannat trötta på denna tjej och vill inte ha med henne och göra.

Tack på förhand!