Jag ska dansa i NEON.....Depend Tävling!



Ingen har väl missat att sommarens hetaste kulörer skriker 80-tal och NEON.
Jag tänkte lotta ut ett NEONGULT och CHOCKROSA Dependlack till er.

Bilderna gör inte lacken rättvisa,de är verkligen "skrikiga" och ursnygga till brunbrända armar.

För att vara med och tävla om Neonlacken från Depend så lämnar du bara en kommentar att du vill vara med.
Har du tid och lust får du gärna skriva i din kommentar vilket av lacken du vill vinna och varför!

ALLA kan deltaga med eller utan blogg.
Har du en blogg får du självklart gärna låna min bild och TIPSA dina läsare om tävlingen.
Det är dock inte ett krav för att vara med.

Glöm inte namn,mejl och ev. bloggadress i din kommentar.

Tävlingen pågår tom. Fredag den 26 Juni klockan 23.59.
Vinnarna presenteras Söndag den 28 Juni ca 23.00.

Lycka till!♥
40 kommentarer
Jeanette

Yes, verkar som att jag är först idag :)



Älskar ju rosa och vet att gult är snyggt när man har fått lite färg så jag är gärna med och tävlar!

Angel

åh i love pink,trevlig kväll gumman

Nanna

Jag vill vinna det rosa :-)

LindaH

kul tävling! skulle vilja vinna det rosa bara för att reda gallfebern på min rosa-hatande sambo :P ha en fin kväll!

giulia

^hhh nagelack vad dunder !!!!!!!!!!!

Jag vill ocksåå ha dem !



Men men jag åker nu på torsdag till spanien så :D vill önska en fin sommar kommer hem i slutet på juli så :D haha hdet braa:D

Mari

Åh. Jag skulle vilja vinna det rosa. Helt enkelt för att det är så grymt snyggt!

Anna-Lena

Jag vill vara med!

helen

med i vanlig ordning det rosa tack:)

Cilla

Vilka käcka färger! Jag tar gärna en lott. ;)

Hoppas att din rosa lilla dator överlever.. Kram!

Martina

Jag vill vara med och tävla om det rosa!

Millah

Jag är med och tävlar :)

Kram

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna det neongula. Har redan det rosa!

Lene

Olala! Klart man vill va med!

Michaela

Jag vill vinna det rosa!

Siv

Jag vill gärna vara med och tävla. Har jag tur tar jag vilken färg som helst. Passar perfekt till ett av barnbarnen.

MIA

Hej,

vill vara med:)

Röda vore ju perfekt nu till solbrännan.



TACK för att du ordnar tävlingar!

Gör reklam på min blogg;)



K:MIA

evamar - tävlingsblogg

Båda är snygga men det rosa är nog ändå min favorit. Har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/june/nagellack-26-juni.html

Linda - She with the colors

Assnygga!!

Chockrosa är verkligen inne just nu så den skulle jag vilja vinna :D



LÄNK; http://lindadoostavlings.blogg.se/2009/june/nagelack.html#comment

Susanne

Jag vinner gärna det rosa, för gult nagellack det passar inte på mina naglar.

sandra

Hej! Jag vill riktigt gärna vara med i denna tävling. Jag gillar verkligen att lacka mina och andras naglar, så jag har ingen skillnad vilken färg jag hellre vinner.

ha de bra :)

ejmis

Jag är med =)

Fanny Klingvall

Jag är solklart med och tävlar :)

Och helst skulle jag vilja vinna den knallrosa nagellacket. För att jag har haft ett sådant förut, men jag var slarvig och glömde att sätta åå locket ordentligt. Så det torkade ut :P

kram fanny

Rolf

Jag är med och om jag vinner nu, så ska min älskade hustru få det rosa nagellacket i efterskott på hennes födelsedag. Hon skulle bli överlycklig. Håller tummarna!!!



Mvh Rolf

Birgitta

Hejsan!

Hoppas att få vinna nu. Skulle då välja det rosa lacket. Hoppas!!!



Kram Birgitta

Robert

Jag är med och har jag tur nu så ska min underbara flickvän få det rosa nagellacket bara för att jag ÄLSKAR henne så himla mycket. Hon skulle bli sååå glad. Håller bägge tummarna!!



Hälsningar Robert

Madelene

Halloj!

Självklart är jag med och hoppas att få vinna nu. Skulle då välja det neongula lacket. Hoppas!!!



Kramar/Madelene

Tommy

Är med i tävlingen och hoppas få vinna det rosa nagellacket som jag då skulle ge till min söta gravida flickvän. Hon skulle bli jätteglad. Håller tummarna.



Mvh: Tommy

Amanda

jag skulle gärna vilja vinna det rosa, som jag kan ge bort till min kompis som älskar rosa, vars hund hon haft i hela sitt liv ska avlivas snart för cancer ):

Kashaya

Är gärna med och tävlar, älskar de där lacken.=)

Lena B

Jag är med :)



Jag vill gärna vinna det rosa lacket.

Ronja

Jag vill vara med och jag vill helst vinna det gul nagellacket.

suss

Båda är jätteläckra, vinner jag så får det bli en överraskning vilken färg det blir! = )

Emma

Jag är gärna med och tävlar! :)

Jessie

Snygga färger! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/june/vinn-nagellack-fran-depend.html#comment



Och här är min mailadress: [email protected]



Kram!

ANKI

JAAAA.......det är klart att jag gärna vill vinna!!!

ett ROSA lack skulle nog uppskattas ALLRA mast, men båda är ju fina!!!

Malin

Jag är med :)

Angelica

Jag är med! ;D

whakmaria

självklart är jag med, länkar i min blogg och håller tummarna.

getpalmd

Det gula!

linnea

jag är helt klart med! hade velat vinna det rosa för att jag är galen i rosa, jag håller verkligen tummarna nu skulle bli super glad om jag vann :D