For Sale...

Blahi-Blahaa...
FÖRSTÅR NI HUR MYCKET SAKER (kläder) jag måste ta ställning till VAD JAG SKA GÖRA AV!
SPARA,SÄLJA,GE BORT...Phu!
Saker som är fina men ANVÄNDA kommer jag ge till syster och vänner.
Saker som är OANVÄNDA kommer jag sälja.
Slänga..hmmm..det får vi se...jag har URSVÅRT för att SLÄNGA!

Här finns iallafall några FINA ting som är helt nya!
(Kjolen är prövad hemma enbart en gång)
Jag säljer helst till er mina läsare !(än på Tradera, MEN om ingen visat intresse innan TORSDAG så lägger jag ut dem där.)
Hör av er så snabbt som möjligt om ni är intresserade!
[email protected]
Först till kvarn!
OBS!Kjolen kan vara söt till midsommar!






7 kommentarer
Nazli

färgglad header! =)

Niklas Eriksson

Kjolen var verkligen jättesöt! Har du storrensning inför flytten?



Ha trevlig söndagskväll!

/Mvh Niklas

Amanda

Galet söt kjol! Ska nog skicka iväg ett litet mail, haha.. :)

Emelie L

Otroligt söt kjol ! :)

Anna-Lena

Vilken söt kjol men tyvärr för liten till mig. Var det längesedan du köpte den och var någonstans? Trevlig kväll!

delinda

är sugen på toppen i svart&vitt =)

Josephine

Är kjolen såld ännu?